Onko sinusta tämä tilanne okei?

maailmanääriinpois

Minusta ei. En vaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä, helvetin tunteet.

19

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinoneliö

      En tiedä sinun tilanteestasi, mutta sanoisin, että ei ole. En pääse eroon tunteistani häntä, miestä, kohtaan. Aina välillä luulee selviytyneensä kuiville, mutta sitten sitä uppoaakin taas syvyyksiin ja saa kamppailla takaisin pintaan. Ja se kipu... Se suru. Tuntuu toisinaan, että se on liikaa kestää ja kuolema olisi helpotus.

    • Hihiiiii

      Ei ny ihan voi niin sanoa, että olis..voisi paremmjmkin olla.

    • wänkwänkvaan

      Ei. Just runkkasin varatun naisen kuvalle.

      • Huihaihuii

        No nyt selvis sekin miksi korvia ja naamaa kuumotti!!


      • wänkwänkvaan
        Huihaihuii kirjoitti:

        No nyt selvis sekin miksi korvia ja naamaa kuumotti!!

        samoin kun mietin nyt niin housuissa tapathuu. Selvä yhteys. Maaginenyhteys. Sanaton.


    • Noeiolei

      Tuntuu että osa minusta puuttuu kun olet poissa :(

    • Uskopäiväänhuomiseen

      Eihän se ole heppoa sillä toisellakaan. Minusta sinun pitää uskoa itseesi ja siihen, että tilanne helpottuu jossain vaiheessa. Hermojahan se kysyy, mutta niin kai se on tarkoitettukin. Ikävä on rakkauden hinta.

    • Vaikeaaonelämä

      :( Joskus se on vaan jatkettava eteenpäin, vaikka sattuis ja tuntuu siltä, ettei elämästä tule mitään ilman toista..

    • SellaistaVaan

      On, palstalla on kaikki paremmin.

    • Poistuisitkomielestäni

      Elin jossain vaiheessa mielikuvituselämää jossa sinä olit mukana yhtä henkilönä.

      Sitten se muuttui mielikuvituselämäksi jossa teeskentelen ettei sinua nainen ole joko olemassa tai sinussa on jotain kamalaa vikaa (huara).

      • Mieli_rakkaasi

        Mutta niinhän minä olenkin. En tosin ole aloittaja, mutta kyllä mä sun olen :)

        Olet opetellut kirjoittamaan ilman pilkkuja, mutta sinä se mielikuvitusrakkaus oot :)


    • eioktilanne

      Eipä siinä auta muuta kuin tutkiskella ensin tunteitaan ja lopulta päättää mitä asioiden eteen aikoo tehdä.

    • Ovelle. Luota rakkauteen.

    • KunTuletTakasTaiTxt

      Ei ole okei. Meidän pitäisi jutella asiat läpi kasvotusten tai edes jotenkin. En viitsinyt toivottaa viestillä hyvää ystävänpäivää eilen... ei olla nähty pitkään aikaan. Haluaisin kuitenkin että olisimme edes ystäviä. Kuulin sinusta tänään jotain ja ajattelen että olemme vähän samankaltaisia.. tiedoksi että et ole puheenaiheena melkein ikinä.
      Sanoin joskus etten kirjoita tänne enää.. tämä ei varmaan tavoita oikeaa henkilöä.

      • Samatsanat

        Miten voisimme olla ystäviä? Kaiken jälkeen. Olisiko se mahdollista?
        Laitatko jonkun pikku vihjeen, jonka vain hän ja tiedätte.


    • Naiseltamiehelle

      No ei ole. Näethän sinä.

    • Jos kertoisit tilanteesta se voisi auttaa

    • uskosäki

      Turhaa jaaritella oli ja meni elele nätisti öitä

    • Joopasenjoo2

      Ei oo ok, mutta ethän sä minun seurasta välittänyt joten mitä sitä enää harmittelet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe