Minusta ei. En vaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä, helvetin tunteet.
Onko sinusta tämä tilanne okei?
19
924
Vastaukset
- vinoneliö
En tiedä sinun tilanteestasi, mutta sanoisin, että ei ole. En pääse eroon tunteistani häntä, miestä, kohtaan. Aina välillä luulee selviytyneensä kuiville, mutta sitten sitä uppoaakin taas syvyyksiin ja saa kamppailla takaisin pintaan. Ja se kipu... Se suru. Tuntuu toisinaan, että se on liikaa kestää ja kuolema olisi helpotus.
- Hihiiiii
Ei ny ihan voi niin sanoa, että olis..voisi paremmjmkin olla.
- wänkwänkvaan
Ei. Just runkkasin varatun naisen kuvalle.
- Huihaihuii
No nyt selvis sekin miksi korvia ja naamaa kuumotti!!
- wänkwänkvaan
Huihaihuii kirjoitti:
No nyt selvis sekin miksi korvia ja naamaa kuumotti!!
samoin kun mietin nyt niin housuissa tapathuu. Selvä yhteys. Maaginenyhteys. Sanaton.
- Noeiolei
Tuntuu että osa minusta puuttuu kun olet poissa :(
- Uskopäiväänhuomiseen
Eihän se ole heppoa sillä toisellakaan. Minusta sinun pitää uskoa itseesi ja siihen, että tilanne helpottuu jossain vaiheessa. Hermojahan se kysyy, mutta niin kai se on tarkoitettukin. Ikävä on rakkauden hinta.
- Vaikeaaonelämä
:( Joskus se on vaan jatkettava eteenpäin, vaikka sattuis ja tuntuu siltä, ettei elämästä tule mitään ilman toista..
- SellaistaVaan
On, palstalla on kaikki paremmin.
- Poistuisitkomielestäni
Elin jossain vaiheessa mielikuvituselämää jossa sinä olit mukana yhtä henkilönä.
Sitten se muuttui mielikuvituselämäksi jossa teeskentelen ettei sinua nainen ole joko olemassa tai sinussa on jotain kamalaa vikaa (huara).- Mieli_rakkaasi
Mutta niinhän minä olenkin. En tosin ole aloittaja, mutta kyllä mä sun olen :)
Olet opetellut kirjoittamaan ilman pilkkuja, mutta sinä se mielikuvitusrakkaus oot :)
- eioktilanne
Eipä siinä auta muuta kuin tutkiskella ensin tunteitaan ja lopulta päättää mitä asioiden eteen aikoo tehdä.
Ovelle. Luota rakkauteen.
- KunTuletTakasTaiTxt
Ei ole okei. Meidän pitäisi jutella asiat läpi kasvotusten tai edes jotenkin. En viitsinyt toivottaa viestillä hyvää ystävänpäivää eilen... ei olla nähty pitkään aikaan. Haluaisin kuitenkin että olisimme edes ystäviä. Kuulin sinusta tänään jotain ja ajattelen että olemme vähän samankaltaisia.. tiedoksi että et ole puheenaiheena melkein ikinä.
Sanoin joskus etten kirjoita tänne enää.. tämä ei varmaan tavoita oikeaa henkilöä.- Samatsanat
Miten voisimme olla ystäviä? Kaiken jälkeen. Olisiko se mahdollista?
Laitatko jonkun pikku vihjeen, jonka vain hän ja tiedätte.
- Naiseltamiehelle
No ei ole. Näethän sinä.
Jos kertoisit tilanteesta se voisi auttaa
- uskosäki
Turhaa jaaritella oli ja meni elele nätisti öitä
- Joopasenjoo2
Ei oo ok, mutta ethän sä minun seurasta välittänyt joten mitä sitä enää harmittelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550