Päivää! Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta?
Kainuun pyöräkeskus KY
21
7053
Vastaukset
- Parasvirmaikinä
Rollaattorilla tietenkin
- humupena
Onko tämä se paskanen paja siinä kodintukun talossa`?
- kylläon
Hyvää ja asian tuntevaa palvelua olen saanut, kokemusta moden vuoden ajalta.
- hattuanostan
minä myös olen saanut hyvää palvelua,ensimmäiset käynnit jo kymmenen vuoden takaa
- eikoskaanenää
Kyse taitaa olla siinä postin vieressä olevasta puljusta.
- niinpäniinjoo
Kainuun pyöräkeskus, Kehräämöntie 20. Milloin Posti on ollut Kodintukun rakennuksessa?
- munarakkifillari
niinpäniinjoo kirjoitti:
Kainuun pyöräkeskus, Kehräämöntie 20. Milloin Posti on ollut Kodintukun rakennuksessa?
Ei koskaan. Posti on pohjolankadun ja kauppakadun välissä vastapäätä osuuspankkia ja sitä vastapäätä oli pyöröliike ainakin joku vuosi sitten. Sillä palvelullaan tuskin enää missään.
- Nounouounouou
munarakkifillari kirjoitti:
Ei koskaan. Posti on pohjolankadun ja kauppakadun välissä vastapäätä osuuspankkia ja sitä vastapäätä oli pyöröliike ainakin joku vuosi sitten. Sillä palvelullaan tuskin enää missään.
Taitaa olla pyöräfix mitä tarkoitat :).
- Itseasiassaa
Pyöräpalvelu oli aikaisemmin siinä, kenties sitä tarkoitit?
- citymarketissa
munarakkifillari kirjoitti:
siellä se posti on.. mut ei pyöräkeskus heh heh :D
- kookle
googleta hyvä ihminen.
- Kooklettettu
Googletettu on, mutta asiakaspalautetta en mistään ole löytänyt.
- Asiansaosaava
Hyvä korjaamo, ei tarvii valohoidosta maksaa. Kekseliäs kaveri, osaa myös vanhoja koneita korjata.
- Palveluonykkönen
Kyllä on ainakin omiin vanhoihin paskavehkeisiin avun saanut ja koneet tulleet kuntoon, joko ohjeilla tai palveluna. Tietotaitoa on.
- Villaristi
Hyvin on palavelu toiminu. Kahesti oon vieny pyörän ku renkaasta alapuolelta on ilimat hävinny ja kahen tunni päästä asia on korjaantunut ja samaal ketjut on voideltu ja laakerit on rasvattu.
- weqwwewewqeqw
Pyöräpalvelu oli pyöräliike joka lopetti. Ennen oli keskustassa ja lopussa Nopan auton vieressä. Pyöräkeskus on eri liike ja siellä korjataan moottorilla käyviä vehkeitä kuten moottoripyöriä, mopoja, ruohonleikkureita, perämoottoreita. Pätevä jannu kait se on kun vehkeitä nurkat täynnä aina.
- KaleviJohannes
Olen huolattanut kaikki polttomoottorilaitteet kyseisessä firmassa... Koneet on toiminut hyvin, huolto on ollut nopeaa ja varaosat tilattu nopeasti. Suosittelen..
- PAg
Ruohonleikkurin ja polkupyörää olen huollattanut. Hyvä palvelu.
- Anonyymi
Luulisi jo paloviranomaisiakin kiinnostavan. Jeesus mikä läävä! Voisi antaa rasvanpoistoainepullon kaupan päälle...
- Anonyymi
Siinä postin vieressä olleella fillarikellarilla on yksi niin vastenmielinen asiakaspalvelija että kierrän kaukaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989