Hullu päähänpisto

Enteeniin

Mun päähän tuli hullu ajatus, että tuun ja soitan ovikelloas noin vaan. Se kävi tosissaan päässä sekunnin ajan. Järki tyrmäsi aikeen saman tien, joten täällä jatketaan mielikuvituselämää niin kuin ennenkin.

Syynä se, että haluis tän hulluuden iteltä poikki. Kun tulis kylmää vettä naamaan niin olisinko vapaa?

Mutta se olisi itsekäs teko.

12

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikannatatehdä

      Hyvä kun ohi meni tuo hulluus. Oven aukaisee vaimo ja voi olla ettei hyvällä ota vastaan.

    • voitulla

      Miksei jonkun ovikelloa ei voi soittaa. Joskus aikaisemmin oli kyllä enempikin tapana soitella ovikelloa ja kyläillä.

    • Pönttöpää

      No pirauta tai laita viestiä. Tiedä vaikka tykkäis. Itse ainakin tykkäisin :)

    • Saa tulla. Mut aika nopsaan sitten. KV

    • Säännöt

      Älä tule soittelemaan ovikelloani, naputtelemaan oveeni.
      Mietihän ensin perusteellisesti jatkossa..
      Sinulla ei ole, mitään asiaa kotiini ilman lupaani.
      Sääntöjä on laadittu elämään, ja tämä on se vakavin jota noudatan.
      Älä tee virhettä suurta.

      • Ap____

        Hmm. 🤔 Ja kuka ajattelet, että olen? Ei pelkoa, en tuu vaikka aivokemiahäiriöissäni sekunnin niin aioinkin.
        Olenko häirinnyt sua millään tavalla, en. En ikinä haluaisi saattaa sua epämiellyttävään tilanteeseen.
        Se taitaa olla meidän ero. Mä ajattelen miltä susta tuntuu. You don't give a damn.


      • Anteeksiantamaton
        Ap____ kirjoitti:

        Hmm. 🤔 Ja kuka ajattelet, että olen? Ei pelkoa, en tuu vaikka aivokemiahäiriöissäni sekunnin niin aioinkin.
        Olenko häirinnyt sua millään tavalla, en. En ikinä haluaisi saattaa sua epämiellyttävään tilanteeseen.
        Se taitaa olla meidän ero. Mä ajattelen miltä susta tuntuu. You don't give a damn.

        Niin viestini ei ollut sulle, en tunne ketään Ap:ta ...........
        Viestini oli eräälle toiselle henkilölle lähelläni.
        Häneen en luota yhtään...
        Vastauksessasi oli potentiaalia ja viisautta myös.
        Paitsi että, minä en edes harkitse, meneväni toisen ihmisen kotiin ilman lupaa.........
        Koska jokaisen ihmisen koti on yksityinen paikka,
        ja kotona voi olla jotain hyvin kallisarvoista.
        Miltähän musta sitten tuntuisi yllätysvieras!
        Saisin raivarin, joka kuuluisi kilometrin päähän.
        Ja tietysti olisit oikeudessa tuota pikaa........


      • Olen täysin samaa mieltä yllä olevan kanssa. Älä mene ilman lupaa toisen kotiin tai soittele ovikelloa jos et ole kutsuttu. Huono tilanne ei muuta kuin pahene jos toimit noin.

        Kirjoita enemmin viesti toiselle ja pyydä tapaamista jonnekkin neutraalille maaperälle esim. kahvilaan. Jos ei onnistu niin anna olla.


      • Ap____
        Anteeksiantamaton kirjoitti:

        Niin viestini ei ollut sulle, en tunne ketään Ap:ta ...........
        Viestini oli eräälle toiselle henkilölle lähelläni.
        Häneen en luota yhtään...
        Vastauksessasi oli potentiaalia ja viisautta myös.
        Paitsi että, minä en edes harkitse, meneväni toisen ihmisen kotiin ilman lupaa.........
        Koska jokaisen ihmisen koti on yksityinen paikka,
        ja kotona voi olla jotain hyvin kallisarvoista.
        Miltähän musta sitten tuntuisi yllätysvieras!
        Saisin raivarin, joka kuuluisi kilometrin päähän.
        Ja tietysti olisit oikeudessa tuota pikaa........

        Ap on yhtä kuin alkuperäinen, eli ketjun aloittaja. Ei tarkoita nimikirjaimia.


      • Heh_
        Anteeksiantamaton kirjoitti:

        Niin viestini ei ollut sulle, en tunne ketään Ap:ta ...........
        Viestini oli eräälle toiselle henkilölle lähelläni.
        Häneen en luota yhtään...
        Vastauksessasi oli potentiaalia ja viisautta myös.
        Paitsi että, minä en edes harkitse, meneväni toisen ihmisen kotiin ilman lupaa.........
        Koska jokaisen ihmisen koti on yksityinen paikka,
        ja kotona voi olla jotain hyvin kallisarvoista.
        Miltähän musta sitten tuntuisi yllätysvieras!
        Saisin raivarin, joka kuuluisi kilometrin päähän.
        Ja tietysti olisit oikeudessa tuota pikaa........

        Sairaan kuuloista tekstiä. Taidat olla hieman vainoharhainen erakon
        kaltainen autismista kärsivä yksilö. Vai, että oikein oikeuteen jos joku puolituntematon/tuntematon/tuttu tulee soittamaan ovikelloa.... huh huh. Mitä piilottelet kotonasi? Mikä on niin kallisarvoista, että herra "kuninkaalta" pitää oikein lupa audienssiin anoa. Vielä oikein raivarin saisit kuin mikäkin... kuulostat kyllä aika erikoiselta hemmolta.


    • Vaikkapashuomennailtapv

      Hyvä idea ap:lla. Kelloa vain kilkuttelemaan!!

    • Munmielestä

      Olisi ihana yllätys! Menisit ihmeessä ellei asu jonkun toisen kanssa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe