Mun päähän tuli hullu ajatus, että tuun ja soitan ovikelloas noin vaan. Se kävi tosissaan päässä sekunnin ajan. Järki tyrmäsi aikeen saman tien, joten täällä jatketaan mielikuvituselämää niin kuin ennenkin.
Syynä se, että haluis tän hulluuden iteltä poikki. Kun tulis kylmää vettä naamaan niin olisinko vapaa?
Mutta se olisi itsekäs teko.
Hullu päähänpisto
12
877
Vastaukset
- Eikannatatehdä
Hyvä kun ohi meni tuo hulluus. Oven aukaisee vaimo ja voi olla ettei hyvällä ota vastaan.
- voitulla
Miksei jonkun ovikelloa ei voi soittaa. Joskus aikaisemmin oli kyllä enempikin tapana soitella ovikelloa ja kyläillä.
- Pönttöpää
No pirauta tai laita viestiä. Tiedä vaikka tykkäis. Itse ainakin tykkäisin :)
Saa tulla. Mut aika nopsaan sitten. KV
- Säännöt
Älä tule soittelemaan ovikelloani, naputtelemaan oveeni.
Mietihän ensin perusteellisesti jatkossa..
Sinulla ei ole, mitään asiaa kotiini ilman lupaani.
Sääntöjä on laadittu elämään, ja tämä on se vakavin jota noudatan.
Älä tee virhettä suurta.- Ap____
Hmm. 🤔 Ja kuka ajattelet, että olen? Ei pelkoa, en tuu vaikka aivokemiahäiriöissäni sekunnin niin aioinkin.
Olenko häirinnyt sua millään tavalla, en. En ikinä haluaisi saattaa sua epämiellyttävään tilanteeseen.
Se taitaa olla meidän ero. Mä ajattelen miltä susta tuntuu. You don't give a damn. - Anteeksiantamaton
Ap____ kirjoitti:
Hmm. 🤔 Ja kuka ajattelet, että olen? Ei pelkoa, en tuu vaikka aivokemiahäiriöissäni sekunnin niin aioinkin.
Olenko häirinnyt sua millään tavalla, en. En ikinä haluaisi saattaa sua epämiellyttävään tilanteeseen.
Se taitaa olla meidän ero. Mä ajattelen miltä susta tuntuu. You don't give a damn.Niin viestini ei ollut sulle, en tunne ketään Ap:ta ...........
Viestini oli eräälle toiselle henkilölle lähelläni.
Häneen en luota yhtään...
Vastauksessasi oli potentiaalia ja viisautta myös.
Paitsi että, minä en edes harkitse, meneväni toisen ihmisen kotiin ilman lupaa.........
Koska jokaisen ihmisen koti on yksityinen paikka,
ja kotona voi olla jotain hyvin kallisarvoista.
Miltähän musta sitten tuntuisi yllätysvieras!
Saisin raivarin, joka kuuluisi kilometrin päähän.
Ja tietysti olisit oikeudessa tuota pikaa........ Olen täysin samaa mieltä yllä olevan kanssa. Älä mene ilman lupaa toisen kotiin tai soittele ovikelloa jos et ole kutsuttu. Huono tilanne ei muuta kuin pahene jos toimit noin.
Kirjoita enemmin viesti toiselle ja pyydä tapaamista jonnekkin neutraalille maaperälle esim. kahvilaan. Jos ei onnistu niin anna olla.- Ap____
Anteeksiantamaton kirjoitti:
Niin viestini ei ollut sulle, en tunne ketään Ap:ta ...........
Viestini oli eräälle toiselle henkilölle lähelläni.
Häneen en luota yhtään...
Vastauksessasi oli potentiaalia ja viisautta myös.
Paitsi että, minä en edes harkitse, meneväni toisen ihmisen kotiin ilman lupaa.........
Koska jokaisen ihmisen koti on yksityinen paikka,
ja kotona voi olla jotain hyvin kallisarvoista.
Miltähän musta sitten tuntuisi yllätysvieras!
Saisin raivarin, joka kuuluisi kilometrin päähän.
Ja tietysti olisit oikeudessa tuota pikaa........Ap on yhtä kuin alkuperäinen, eli ketjun aloittaja. Ei tarkoita nimikirjaimia.
- Heh_
Anteeksiantamaton kirjoitti:
Niin viestini ei ollut sulle, en tunne ketään Ap:ta ...........
Viestini oli eräälle toiselle henkilölle lähelläni.
Häneen en luota yhtään...
Vastauksessasi oli potentiaalia ja viisautta myös.
Paitsi että, minä en edes harkitse, meneväni toisen ihmisen kotiin ilman lupaa.........
Koska jokaisen ihmisen koti on yksityinen paikka,
ja kotona voi olla jotain hyvin kallisarvoista.
Miltähän musta sitten tuntuisi yllätysvieras!
Saisin raivarin, joka kuuluisi kilometrin päähän.
Ja tietysti olisit oikeudessa tuota pikaa........Sairaan kuuloista tekstiä. Taidat olla hieman vainoharhainen erakon
kaltainen autismista kärsivä yksilö. Vai, että oikein oikeuteen jos joku puolituntematon/tuntematon/tuttu tulee soittamaan ovikelloa.... huh huh. Mitä piilottelet kotonasi? Mikä on niin kallisarvoista, että herra "kuninkaalta" pitää oikein lupa audienssiin anoa. Vielä oikein raivarin saisit kuin mikäkin... kuulostat kyllä aika erikoiselta hemmolta.
- Vaikkapashuomennailtapv
Hyvä idea ap:lla. Kelloa vain kilkuttelemaan!!
- Munmielestä
Olisi ihana yllätys! Menisit ihmeessä ellei asu jonkun toisen kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592