Aivan selvennökseksi äskeiseen. Kaikki laulut on laulettu tuomareiden kanssa; sitäpaitsi he eivät puhu tai edes lue saksaa. Nyt on heille tullut aika suorittaa lasku tekemisistään.
http://www.50-minuutin-naru.net.tc
Selvää on, että tämä meno ei voi jatkua enää nykyisenlaisenaan ... joudutaan sellaisiin töihin, joita ei haluttaisi tehdä. Joidenkin on nämä kuitenkin tehtävä. Ei ole olemassa kuin huonoja ratkaisuja.
Kaikista huonoin ratkaisu on se, että tuomareiden sallitaan jatkaa nykyistä menoa ... (jotkut jopa kumartavat heille). Tauti tunnetaan ns. Tukholman sykroomana, josta mm. suomettuminen on oire.
T: Otto Rud
Laulut on laulettu tuomareitten kanssa
Otto Rud
0
259
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1484892- 1843953
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1203629Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452930- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?611369Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.311266