Olli Lindholm luulee että tänään julkaistulla uutisella missä kertoi syyt kahden Yön jäsenen erottamisen riittävän meille faneille. Näin ei ole. Edelleenkin ei selitä sitä miksi antoi potkut tekstiviestillä. Ei selitä miksi Olli itse saa tehdä soolo levyn tai toimia tuomarina musiikki ohjelmassa. Nyt ihan oikeasti Yön jäljellä olevat jäsenet eivät varmaan voi enää luottaa täysin Ollin kykyyn selvittää ongelmia. Erottaminen olisi pitänyt tehdä kasvokkain.
Olli kertoi vain siksi että halusi esittää uudet jäsenet ja tosi Yö fani sen tajusi heti.
Olli Lindholm
15
554
Vastaukset
- rääkyjä.menneisyydestä
OL on eilisen uutinen. Se ei kiinnosta enää ketään, eikä se osaa edes laulaa.
- Nimetönmerkkitööt
Yö on järkyttävää kuraa, ihan hirveää wt-ölinää, jota juntit kuuntelee. Sais loppua koko yhtye.
- mietäältä
Mulle kelpaa kyllä.
- mörtsiukko
Olli on töykeän ja ylimielisen näköinen voicessa. Muut juttelee ja vitsailee, Olli vain istuu paikallaan naama yrmeänä. Varmaan aika ikävä ihminen!
- odotellaan
Stadikan avajaisissa tullaan näkemään Suomen tähän asti suurin musiikki spektaakkeli. Mukana Yö, Dingo, Finnhittien Kuninkaat, Supernaiset ja monet monet muut tosi starat ...
- KoiratHaukKaravaaniKulk
Käykääs inisijät katsomassa yhtyeen sivuilta kuinka paljon siinä on soittajia vuosien varrella ollut. Toista kymmentä nimeä on jo entisten soittajien alla.
Bändi ei yhtä Jukia ja Askoa (Daffya...salli mun nauraa näille lempinimille) kaipaa. Aina on soitto jatkunut vaikka ukot on rivissä vaihtuneet.- KoiratHaukKaravaaniKulk
Uskotko tosissas, että Olli täällä kirjoittelis? Uskot tai et, mutta olen viiskymppinen mies Länsi-Suomesta ja nähnyt bändin ekan kerran syksyn -83 kiertueella. On kato hiukan taustaa sanoa, että soitto jatkuu vaikka ukot bändissä vaihtuu.
- 43wae4afw
KoiratHaukKaravaaniKulk kirjoitti:
Uskotko tosissas, että Olli täällä kirjoittelis? Uskot tai et, mutta olen viiskymppinen mies Länsi-Suomesta ja nähnyt bändin ekan kerran syksyn -83 kiertueella. On kato hiukan taustaa sanoa, että soitto jatkuu vaikka ukot bändissä vaihtuu.
"Viiskymppinen mies Länsi-Suomesta"=Olli Lindholm. Kohta toki jo kuusikymppinen, mutta vielä menee juuri ja juuri näinkin.
- Ollijapojat
Ollin laulaminen alkaa olla yhtä jäykkää kuin käytöskin.
- KoiratHaukKaravaaniKulk
Voi voi. Usko nyt vaan, etten ole Olli Lindholm. Vanhan fanin silmin bändi pärjää ihan hienosti, on aina pärjännyt. Ei sota kahta kitaristia kaipaa.
- SAdfs
Olli on homo
- trallalalla
Se tykkää pukeutua naisten vaatteisiin.
- Fani22v
Olli on hyvä laulaja
- jatkoon
Näin on. Ja TvF:issa sympaattinen tuomari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864