Oon 17-vuotias, 2000 syntyny muija Etelä-Suomesta, nykyisin asun Keski-Suomessa. Muutin K-S opiskelun perässä. Aloin seurustelemaa 6kk sitten yhen 1998 syntyneen jätkän kanssa ja meijän suhde tuli tiensä päätökseen alle viikko sitten. Miten pääsen yli ja pystyn jatkamaan mun elämää? Hän oli siis henkilö, kenet oon päästäny lähimmäs mua, kun ketään muuta ja rakastan häntä edellee. Ite ehdotin, että annettais kaiken vaan olla, ku meijän juttu söi molempii vaa sisältä niin paljon.. Silti totta kai sattuu niin pirusti, koska välitin ja välitän hänest edellee. Ihan sikanaa tunteita ja tapahtumia puolen vuoden aikana ja niitä ei jaksa edes kertoa. Menetin siis mulle tärkeimmän henkilön ja oon tosi maassa ja tarviin apuu ja tukee. Vertaistukea? Voi antaa snap, kik tai jonkun myös nii voin tulla juttelee, jos jaksat auttaa ja piristää. Kiitos jo etukäteen. <3
Päättynyt parisuhde
6
206
Vastaukset
- eikannata
Ei kannata seurustella.
Se ei kuiteskaan varsinainen suhde ollu, kumpikaa ei vaan koskenu keihikää muihin. Että sillai. Tällasen takia oon ei parisuhteita meiningissä mukana.. tunteille ei kuitenkaan voi yhtään mitään.
Tein kikin jos haluat jutella: TyotonAuttaa
- Nmmb
Mitä tarkoittaa "söi sisältä"?
- Avoi
Tarviiko niitä.välejä katkaista kokonaan? Alkuun on tietty hyvä pitää etäisyyttä ja päästä yli rauhassa.
Mut ei sun oo pakko "menettää elämäsi tärkintä henkilöä". Se voi olla myöhemminki sun elämässä ja olla sulle edelleen tärkeä kaverina.
Löydät varmasti uuden jätkän ennemmin tai myöhemmin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418737Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli281675- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711067
- 92912
- 49785
- 75767