Nyt on mahdollista tappaa itsensä maidolla. Ellei ole aikaisemmin oivaltanut käyttää mahdollisuutta.
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000005091247.html
Onneksi minulla on 11 henkeä. Muutama niistä on tuhlattu.
Maitoitsemurha
18
227
Vastaukset
- EIoleVAARAApöhhhh
Olisit lukenut koko jutun. Maito EI ole vaarallista, mutta pitää nauttia muutakin ravintoa lisksi!
- 167-176
Homman voi hoitaa halvemmallakin, vaikka vedellä. Varmaan ämpärillinen riittää, ellei niin ota toinen, ei koske hevosta D
Joskus jostain luin että amerikaassa jossa kaikki on mahdollista oli lastenruokatapahtumassa järjestetty vedenjuontikilpailu jonka voittaja, jonkun lapsen äiti, oli kuollut.Vesi on vaarallista.
Yksi kertoi, että hänen henkilökohtainen treenaajansa punttisalilla oli käskenyt hänen juoda paljon vettä, kertomatta kuitenkaan mikä olisi se sopiva määrä.
Toinenhan juoda ryysti, en muista montako ämpärillistä päivässä, mutta se oli mielestäni reilusti enemmän kuin mitä hevonen juo. Meinasi heittää henkensä ja joutui sairaalaan.- Pulp-fictio
Tellukka kirjoitti:
Vesi on vaarallista.
Yksi kertoi, että hänen henkilökohtainen treenaajansa punttisalilla oli käskenyt hänen juoda paljon vettä, kertomatta kuitenkaan mikä olisi se sopiva määrä.
Toinenhan juoda ryysti, en muista montako ämpärillistä päivässä, mutta se oli mielestäni reilusti enemmän kuin mitä hevonen juo. Meinasi heittää henkensä ja joutui sairaalaan.No liiasta veden lipittämisestä voi tulla vesipöhö, eikä kait aivotkaan tykkää liiasta vedestä, jos ei tykkää nestehukastakaan.
Laktoosillista maitoa jos taas intolerantikko joisi, voisi muutaman kuukauden päästä tulla noutaja.
Mutta aloitushan perustunee drinkkiin, jossa oli maitoa ja nainen, jolla oli allergia jollekin maidon ainesosalle ja verrattiin esim. pörrinkäisen pistoon. Yleensähän näillä henkilöillä on mukanaan vastalääke, jotta saa ensiavun.
En tiedä, ovatko nämä niitä tapauksia, kun on tehty kuulakärkikynällä aukko kurkkuun, jotta henki kulkee.
Elokuvissa joskus ollut juonessa mukana tuollainen operaatio. - Missäjärkiluuraa
Ihan oikeasti: voivatko ihmiset olla noin tyhmiä?
En niin tarkasti lukenut sitä silloin, kun siitä oli muutama päivä sitten, kun jostain näin.
Silloin siinä oli selitetty se jotenkin laktoosin hajoamiseen liittyvällä tavalla. Mutta entäs jos juo laktoositonta. Se jäi minulla auki.
Kauanhan tuota on jo elettykin ottaen huomioon, että on pienen ikänsä juonut maitoa.
Mutta jotain tutkimustuloksiahan niitten tutkijoitten on tuotava esille, mitä hassumpia milloinkin, että nähdään heidän tehneen jotain "tärkeää" tutkimustyötä.- flegmaatti
Vahinko lienee jo tapahtunut joten katuminen on myöhäistä.
Vuorokautinen kulutukseni on noin 1,5 litraa josta 0,5 litraa menee salieväänä yhdessä 50g protskua ( 80% ) joukossa ruokalusikallinen kaakaota. Hui kamalaa!
Lauantai on huilipäiväni jolloin maidon kulutukseni jäänee vain yhteen litraan.
Muutamaa desilitraa päivittäistä kahvimaitoa en laske mukaan lukuihin.Jospa siihen niitten tutkimukseen on osunut sellaisia, joilla on laktoosi-intoleranssi, läpipaskureita, jotka ovat jääneet tärkeitä ravintoaineita vaille.
- Olen.hengissä
Todennäköisesti olen käyttänyt ravintoaineita kohtuullisen normaalisesti.
piti lukee juttu ton aloituksen otsikon takia
mainittiinko siellä sana itsemurha
no ei
eilen mulle joku kirjoitti täällä tapa ittes
kuinka moni tietää kuinka paljon nämä sanat satuttaa
ja syvältä sydämestä ihmistä joka on menettänyt ystävän
pari kuukautta sitten
jonka ystävä on tehnyt itsemurhan tappanut itsensä
kuinka nää sanat tuo asian mieleen päivästä toiseen
vaikka kuinka yrittäis hyväksyä ja vaikka edes päiväksi unohtaa asian
mun mielestä tossa artikkelissa ei
kerrottu että maidollakin voi tappaa itsensä
vaan kirjoitettiin maidon epäterveellisyydestä
kiitos nyt kumminkin että taas tänä aamuna herättyäni
ja tänne palstalle tultuani
saan heti ruveta muistelemaan kahdenkuukauden takaista sunnuntaipäivää.
mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille :)- tuu-sitten-juhannuksena
jospa surisit surusi ensin muualla
tämä ole mikään surujen kaatopaikka
täällä terveet ja epäterveet pyrkii keskustelemaan keskenään
muustakin kuin henk koht (jostain) tapahtuneesta asiasta tuu-sitten-juhannuksena kirjoitti:
jospa surisit surusi ensin muualla
tämä ole mikään surujen kaatopaikka
täällä terveet ja epäterveet pyrkii keskustelemaan keskenään
muustakin kuin henk koht (jostain) tapahtuneesta asiastahaittaakse jos tuolla välissä on tommonen juttu
ketään muuta kirjoittajaa ei haitannu
mutta sua rupee jo tässä vaiheessa perjantai känniä
häiritseen kirjoitukset
ja jostain se piti kaivaa esiin
kuule juhannuksena en taatusti istu läppäri sylissä
ja ihan sama mulle mitä sää ajattelet mun kirjoituksista
sana on tällä palstalla vapaa
ja toi nyt sattu vaan iskeen tohon kohtaa
puskaile sää vaan ihan rauhassa
mutta varo ettet sammu sinne puskaan juhannuksena.
Taas yksi höpölöpötutkimus ja näitähän piisaa.
eppu2On ne joskus niin huvittavia nuo tutkijoitten pitkäaikaisen työ tulokset.
Monesti jotain kaikkien ennestään tiedossa olevaa tavallista asiaa kerrotaan uutena suurena tutkimustuloksena.
Minkähänlaista palkkaa tuollaiset tutkijat saavat?
En juo maitoa enkä piimää. Joskus viiliä tai jugurttia vähän.
En ole kuullut että laktoosi intoleranssiin kuolisi, maha vain menee sekaisin ja on ilmavaivoja. Voihan pitkäaikaisesta ripulista tulla nestehukkaa, siihen voi kuolla.Ei laktoosi-intoleranssiin sillen kuole muutamassa kuukaudessa vaikka joisikin tavallista maitoa. Vanhemmalla likallani se on, eikä Ruotsissa vielä 80-90-luvulla vielä ollut kaupoissa mitään laktoosittomia tuotteita. Hengissä tuo on vieläkin (oli ainakin äsken vielä).
Siinä artikkelissa minkä luin olikin että tutkijat olivat tulleet siihen tulokseen, että paljo maidon juonti lyhentää joillakin vuosilla elinikää. Mikä se sitten on ihmisen elinikä muuten?
Ja onko se niin nokon nuukaa, elääkö sitä 97 vai 100 vuotiaaksi. Ei minulle ainakaan.
No, jos ihan tosipaikka tulisi, niin mieluummin viskillä. Maitoa ei mene alas, tarpeeksi. Esim. riisipuron kanssa välttämätöntä mutta lasista, raakana ja liikaa, ei pysty.
Ja mikäs elämässä ei lisäisi riskiä ennenaikaiseen kuolemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641