Toyota Avensis 1.8 vm.2010 automaatti ,ilamstitointi laitteen kompuran magneetti hihnapyörä ( hihana pyörä on sellainen kaksiosainen että ilmastoinnin kompura ei pyöri kokoajan turhaan silloin kun ilmastointi ei ole päällä vaan kytkeytyy päälle vasta ilmastointinin päälle laitettuna ) on ruennut pitämään ylimääräistä - ääntä , ääni on kuin kuluneessa hihnassa , autoni on mulla on ollut 11.1.16 alkaen ja ostettu liikkeestä siinä on puolen vuoden vaihtoa - auto takuu jota on jäljellä 2kk mutta myyjä keltä ostin auton ehdotti että osa korjuu summasta pitäisi minun maksaa mutta minä olen eri mieltä että se pitäisi kokonaan mennä liikkeen piikkiin toi korjuu eihän muuten ole mitään virkaa/merkitystä tollaisella vaihtoauto takuulla. Osaako kukaan sanoa paljonko tommoinen remontti maksaa.
Ilmastitointilaite
Pasiic
2
189
Vastaukset
- Haluamme_tietää
Täsmennäpä nyt aluksi: onko kyseessä ilmastitointilaite vai ilamstitointilaite?
- Ärkkyä
Älä viitsi pelleillä, vai etkö itse tee koskaan kirjoitusvirheitä?
Jos et kestä lukea näitä sivuja, niin etsi jostakin virheetöntä tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1173932SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763265Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671877SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191341Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171242Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2101013Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62706
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695