Toyota Avensis 1.8 vm.2010 automaatti ,ilamstitointi laitteen kompuran magneetti hihnapyörä ( hihana pyörä on sellainen kaksiosainen että ilmastoinnin kompura ei pyöri kokoajan turhaan silloin kun ilmastointi ei ole päällä vaan kytkeytyy päälle vasta ilmastointinin päälle laitettuna ) on ruennut pitämään ylimääräistä - ääntä , ääni on kuin kuluneessa hihnassa , autoni on mulla on ollut 11.1.16 alkaen ja ostettu liikkeestä siinä on puolen vuoden vaihtoa - auto takuu jota on jäljellä 2kk mutta myyjä keltä ostin auton ehdotti että osa korjuu summasta pitäisi minun maksaa mutta minä olen eri mieltä että se pitäisi kokonaan mennä liikkeen piikkiin toi korjuu eihän muuten ole mitään virkaa/merkitystä tollaisella vaihtoauto takuulla. Osaako kukaan sanoa paljonko tommoinen remontti maksaa.
Ilmastitointilaite
Pasiic
2
200
Vastaukset
- Haluamme_tietää
Täsmennäpä nyt aluksi: onko kyseessä ilmastitointilaite vai ilamstitointilaite?
- Ärkkyä
Älä viitsi pelleillä, vai etkö itse tee koskaan kirjoitusvirheitä?
Jos et kestä lukea näitä sivuja, niin etsi jostakin virheetöntä tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51091- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28949Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927