Kuka antaa peukkuja

poropeukalo

Kuka noita peukkuja antaa ? Heti ne ilmaantuu tiettyjen kirjoittajien viestien perään ja joillekkin niitä ei koskaan näy ilmaantuvan. Mitä niillä muka halutaan sanoa ? Joku viettää täällä koko päivän ja osan yötäkin , saa varmaan jotain kiksejä kun lajittelee jyviä ja akanoita.

14

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • positiiivista

      Vain kirjautuneet voi peukkuja antaa. Kiva kun kukaan ei laita peukkuja enää alaspäin.

    • Beuk-ku

      Eipä se paljon tilaa vie. Turhaan huolestut.

    • kopotikop

      Pieni on murheesi.
      Ei peukuta kukaan jos viestin sisältö ei yhtään kosketa lukijaansa.
      Kuka muuten tunnistaakaan rekisteröimättömän kirjoittajan ja mahdottomuus se onkin tuntea, eihän täällä nama näy, eikä minun ryppyinen naamani saisikaan peukutuksia.

      On ihailtavaa palstankin kannalta, että mukana on kirjoittajia joiden mielipiteisiin voi lukijana samaistua ajatusten tasolla. En ole rekattu enkä niin ollen voi peukkua nostaa hyville, en pahoille, mutta haitanneeko mitään sekään.

      Ainoa mikä ärsyttää, on toisten kirjoitusvirheisiin puuttuminen.
      Ainakin minulla ipad muokkaa sanoja joskus aivan tuntemattomiksi, jääpä joku lyöntikin väliin.
      Kukin tyylillään, kun hyväksyy ettei kaikki aina voi olla täydellistä.

    • turhaanhuomautat

      Kuka täällä on muka kirjoitusvirheisiin puuttunut , itse sen haluat nostaa esille? Jotkut itse valittelee, että tulee virheitä ja joskus ei tosiaan saa selvää ajatuksesta, silloin voi vaikka huomauttaa. Ruune valittaa osaamattomuutta, mutta siltäkin voi sulkea korvansa.

      • kukiksi

        Haluaahan jokainen nostaa epäkohdan esiin, juuri sellaisen joka täällä ilmenee, vaikka huomauttaakin ettei ole pilkun n.. se virheistä huomauttava.
        Taidatkin olla juuri hän!
        Syyttömiä ei esiinnosto ärsyttäisikään.


    • peukkujakaikille

      peukuta, peukuta, anna peukkuja, jaa peukkuja, anna mahdollisimman monta peukkua päivässä, muista peukuttaa

      • Näyttää noita peukkuja tulevan jokaiselle. Tarkoittanee kehoitusta olla samaa tai eri mieltä.


    • On.se.vaan

      Onko näin pienen piirin peukuilla mitään merkitystä, ihmetyttää valtakunnallisesti uutiskynnys ei tarvitse olla korkea, otetaan esim. Timo Soini liukastui paripäivää sitten hyvä ettei ollu pääuutinen valtakunnassa tai Timo sanoo jotain vaikkei mitään merkittävää niin media heti toitottaa kissan kokoisin kirjaimin. Meikäläinen ei saa edes yhtä peukkua täällä.

    • noinhan.asia.on

      Jos joku kirjoittaja saa peukkuja suhteellisen paljon, niin sehän osoittaa hänen olevan hyvä kirjoittaja. Ei siinä sen kummempaa ole.

      • Vaimitä

        Tarkoittaako "hyvä kirjoittaja" kieliopillisesti oikein kirjoittavaa vai sitä, että kommenteissa on asiaa?


      • asia-asia
        Vaimitä kirjoitti:

        Tarkoittaako "hyvä kirjoittaja" kieliopillisesti oikein kirjoittavaa vai sitä, että kommenteissa on asiaa?

        Hyväkin asia kärsii, jos se on epäselvästi ilmaistu. Hyvä kirjoitus on monen asian summa. Miksi puhutaan hyvistä KIRJOITTAJISTA, sellaiseksi jokainen nimeää suosikkinsa. Keskitytään mieluummin asioihin, ei kirjoittajiin. Tosin joskus vaikea löytää se asia, ei parhaalla tahdollakaan saa selvää , mihin kirjoittaja pyrkiin.


    • minä-peukutan

      Minun mielipiteeni se on. Hyvä tai huono, mutta.....

    • Niin --he joilla ei ole Rekattua nimmaria ei myöskään pääse peukuttaan -- Vaikka olen usein rekattuna en viitsi peukuttaa nyt laitoin kaikille -- olette kaikki sen arvoisia mielestäni -

    • Niin --he joilla ei ole Rekattua nimmaria ei myöskään pääse peukuttaan -- Vaikka olen usein rekattuna en viitsi peukuttaa nyt laitoin kaikille -- olette kaikki sen arvoisia mielestäni -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      143
      2322
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      206
      2104
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1696
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      10
      1169
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      351
      1129
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      1005
    7. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      47
      943
    8. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      77
      937
    9. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      269
      937
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      846
    Aihe