Millainen CV tulee lähettää kun haen itselleni harjoittelupaikkaa lakitoimistosta?
Harjoittelupaikan hakeminen
6
524
Vastaukset
- Myy_itsesi
mahtaakohan olla olemassa mitään lakitoimistolle tuunattu CV mallia. En oikein jaksa uskoa sellaiseen. Soita vain lakitoimiston johtajalle ja myy itsesi hänelle. Kerrot taitosi ja halusi. Grant Gardone haki toimistoonsa itsellensä uutta reipasta kaveria. Hän asetti päydälle juomalasin puolillensa vettä. Kun haastateltava tuli paikalle, niin Gardone pyysi tulijaa myymään Gardonelle lasin vettä tai itsensä. Yllättävän moni rupesi myymään vettä. Sellainen sai työpaikan joka myi itsensä. Eli pointti on keskity itsesi myyntiin älä niinkään sen CV:n myyntiin. Toki senkin voit CVn laittaa, mutta suora toiminta on kaikkein tärkeintä jos meinaat menestyä.
- Cvmies
Kiitos! Itse olen suht reipas, mutta tuntuu vieraalta hakea harjoituspaikkaa kun ei ole mitään kokemuspohjaa. Aloitan soittelemaan paikkoihin heti kunhan pääsen kotiin.
- Josvalmis
Ainakin vähän kannattaa valehdella cv:ssä. Näin mullekkin työpaikka aukes.
- upcominglawyer
Onko palstalla ketään, joka olis päässy johonkin isoon asianajotoimistoon, kuten Boreniukselle töihin? Mikä ratkasee näihin firmoihin pääsyn? Itseäni liikejuridiikka kiinnostaa kovasti, mutta en ole vielä onnistunut saamaan paikkaa tällasesta toimistosta.
- Vitosrivi
Osa esikarsii arvosanoilla.
- Oikyo
Jep. Tietyt isommat toimistot tosiaan katsoo aika tarkkaan arvosanoja jo hakemusten yhteydessä.. Vaikuttaa siltä, että he haluavat tietyntyyppisiä henkilöitä töihin, joilla toisaalta on työkokemusta mutta toisaalta arvosanat 4-5 akselilla siitä huolimatta, että henkilö pyörittää töitä ja opintoja samanaikaisesti. En tosin tiedä mikä tilanne on valmistuttaessa, mutta opintojen aikana työharjoitteluihin hakiessa vaikuttaa siltä että isoille toimistoille on suuri merkitys arvosanoista. Pienemmät toimistot eivät välttämättä katso arvosanoja laisinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949127Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414501Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532823Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140