Tämä on minusta mielenkiintoinen asia. Miten kohde valikoituu täällä kun toisia kirjoittajia ei tunne muutoin kuin kirjoitusten kautta ?
Onko vaikea sulattaa mitenkään toisella tavalla ajattelevaa ? Uhkaako hän jotenkin sinua ?
Jos kiusasit koulussa ja työpaikalla, miten kiusauksen kohde valikoitui ?
Miten valikoit häijjyilyn kohteen ?
73
637
Vastaukset
- katteltiin
Muistan kouluaikoina alakoulussa kuinka joku valikoitui kiusaamisen kohteeksi lihavuutensa, puhetapansa (esim. sorti r -ää), oli mammanpoika/arka, kantelija tms. Sitä ajateltiin et kun muuttaa tyylinsä niin kiusaaminen sit loppui. Ei sitä liioin ajateltu miltä siitä toisesta tuntui enempi ajateltiin et siitäs sait.
Trump on nyt 4vko.vanha.
YLE ei päästä hänestä otettaan.
Alan epäillä että Trump on "hyvä" keino päästä "säädyllisesti" häijyilemään hallitus-puolueillemme.
H.- Perä-Rova
Aamu-tv:ssä tänään toimittaja yritti kerjätä väkisin ministeri- yms. vierailta myönnytystä, että Trump on kuin Natsi-Saksa ja Hitler.
Nyberg kielsi jämäkästi tämän. Hyvä.
Iloniemi huomautti ettei median pidä asettautua toisen maan päämiestä vastaan ja toimittajan tulee hillitä tahtiaan - tuosta solvaamisesta ei hyvää seuraa.
Se oli toinen hyvä kannanotto.
On meillä vaikuttajissa näköjään täyspäisiäkin. Huh
Häijyilijä valitsee ensin minut.
Minä otan haasteen vastaan jos tunnen nimimerkin. En juurikaan puskaan turhaan aikaani tuhlaa.- tulppaa
Miten tunnet hänet ? Vanha tietty tuttava ? Facebookista tuttu ?
Itse en kuulu Fb:n käyttäjiin, joten en tiedä sen tarjoamista tutustumiskeinoista. tulppaa kirjoitti:
Miten tunnet hänet ? Vanha tietty tuttava ? Facebookista tuttu ?
Itse en kuulu Fb:n käyttäjiin, joten en tiedä sen tarjoamista tutustumiskeinoista.Tunnen tutusta nimimerkistä.
korppis kirjoitti:
Tunnen tutusta nimimerkistä.
En minä ole sinun nähnyt omalla nikilläsi kenellekään häijyilevän takaisin.
Puskastako menet sen sitten tekemään?
Kalle Rovanperä ajaa ensimmäisen aikuisten rallinsa.
Isojen poikien seassa.
Nyt kaikki ylös ulos ja lenkille ralli-latujen varteen.
Tuemmehan yleisö-määrillä sitten Kallen uraa kansain-välisiin koitoksiin.
Nostamaan Suomen maineen takaisin taivaisiin.
H.- OlenRobotti
Itsekkäät vanahat ämmät erottaa täällä kirjoituksista ! Silloin annan mennä, kalkkunat saatana...... ;)))
- tulppaa
Mistä päättelet itsekkyyden ? Miksi olet noin herkkähipiä ja miksi ylipäänsä olet juuri tällä palstalla ? Olisiko Ihmissuhteet parempi ? Itse en ole siihenkään tutustunut.
Helpottaako henkistä tilaasi kun "annat mennä saatana" ?
- NikittäTäälläTaas
Kyllä nuo hölmöt alatyylin häijyilyt kertovat enemmän itse kirjoittajista kuin häijyilyn kohteista. - Itse en ole moisiin keskusteluihin osallistunut, vaan olen yleensä sivuuttanut ne kommenteitta.
Joskus aikoinaan yrittelin vaikuttaa asioihin ja ketjuihin kirjoittamalla rakentavia kommentteja.
Ihan turhaa touhua.
Jos jutut painottuvat negatiiviseksi laajemminkin, jätän palstalla käymisen lyhyemmäksi tai pitemmäksi aikaa väliin. Joskus voi koko palsta unohtua pitemmäksi aikaa ja joskus yllättyy sitten positiivisestikin. Mielestäni kun nyt seuraan näitä kommentteja niiden takana on yksi ja sama henkilö, jonka kirjoitus toistaa samaa hahahaa ja meidän mielestä. Hänellä lienee jakautunut mieli.
Jospa nyt lopetettaisiin reakoimasta näihin hhaha...kirjoittajan viesteihin.- seontiinaa
muutama päivä ilmoitin itse samaa
kun yhdestä sun toisesta ketjusta ei meinannu tulla loppua
sain haukut niskaani
mikä minä olen rajoittamaan ihmisten kirjoituksia
näköjään se on siitä kiinni kuka kirjoittaa :) - tolppaa
Älä anna periksi ! Ihan jokaisella on oikeutensa. Sinulla ja minulla on oikeus vaatia suora vastaus. Nämä ovat tärkeitä asioita, kyllä täällä joutavampaakin pohtimista on.
Myös minulta saa kysyä samaa jos jollekulle olen häijjy. Luulottelujen perusteella en ota vastaan mitään ilkeyttä. - Pulp-fictio
seontiinaa kirjoitti:
sain haukut niskaani
näköjään se on siitä kiinni kuka kirjoittaa :)Anteeksi, mitä? Itsehän vuodat yli.
Olen ehdottanut referointia. Ketjusi tulvivat. Ehdotin päiväkirjaa. Täällä on monta aloitustasi ja ne pyörivät vain sinun ympärilläsi,
fiktiivisen hahmon ympärillä. Mitä järkeä?
Olen pari vastaavanlaista viestiä itsekin saanut ja kertonut, miten poistojen kanssa ei onnistunut.
Mutta huomionhakuista härdelliä olet kehitellyt pitkään itsesi ympärille.
Ja en tiedä ovatko nämä muutamat ns korjaus- tai jäljitysketjut vain jatkoa näytelmälle - sovitusti.
En ole noita viestejä tai solvauksia laitellut. En hekotuksia.
Annan nyt toiseen kertaan ohjeita ja omalla puukkarillani, mitä käytän, kunnes renametan.
Miksi mua yököttää? - seontiinaaa
Pulp-fictio kirjoitti:
Anteeksi, mitä? Itsehän vuodat yli.
Olen ehdottanut referointia. Ketjusi tulvivat. Ehdotin päiväkirjaa. Täällä on monta aloitustasi ja ne pyörivät vain sinun ympärilläsi,
fiktiivisen hahmon ympärillä. Mitä järkeä?
Olen pari vastaavanlaista viestiä itsekin saanut ja kertonut, miten poistojen kanssa ei onnistunut.
Mutta huomionhakuista härdelliä olet kehitellyt pitkään itsesi ympärille.
Ja en tiedä ovatko nämä muutamat ns korjaus- tai jäljitysketjut vain jatkoa näytelmälle - sovitusti.
En ole noita viestejä tai solvauksia laitellut. En hekotuksia.
Annan nyt toiseen kertaan ohjeita ja omalla puukkarillani, mitä käytän, kunnes renametan.
Miksi mua yököttää?no sitähän minäkin
sovitaan näin
tulihan se sieltä jo heti ensimmäinen hyökkäys
kun uskaltauduin kirjoittamaan. seontiinaaa kirjoitti:
no sitähän minäkin
sovitaan näin
tulihan se sieltä jo heti ensimmäinen hyökkäys
kun uskaltauduin kirjoittamaan."seontiinaa"
Yksi hyökkäys lisää ystäväiseni.
Täältä toiselta laidalta.
Vanhat kertovat että tieto ei aina lisää tuskaa.
Useimmiten tieto helpottaa.
Kaikista eniten helpottaa oikea tieto.
-
Kokeilehan sitä.
Helppoa?
Annat sen vaan tulla.
yst.
H.- aqwe
seontiinaa kirjoitti:
sain haukut niskaani
näköjään se on siitä kiinni kuka kirjoittaa :)seontiina
14.2.2017 15:03
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
mikä helvetin uskovaisten palsta tästä on tullu
mee levittään sitä herran sanaa sinne minne se kuuluu
Kauniisti kirjoitat ja toiset komentelee , uskomattomia kirjoittajia . - seontiinaaa
aqwe kirjoitti:
seontiina
Kauniisti kirjoitat ja toiset komentelee , uskomattomia kirjoittajia .otappas joku muu kommentti sieltä ketjusta
äläkä sitä mun pahinta
sieltä löytyy varmaan semmoinenkin
kun jo aikaisemmin yritin että se jankkaus loppus
eikä kukaan enää kirjoittas sille henkilölle joka sitä
ketjua jatkaa ja jatkaa turhanpäiväsillä herran sanoillaan :)
yllättävää sinänsä että just ton pahimman mun kirjoittaman sieltä kaivoit :D Kertokaahan sitten taas kenen viestejä seuraavana pitää alkaa boikotoimaan ...
Luuletteko te tosiaan, että täällä aikuiset ihmiset menevät mukaan teidän mielenosoituksiinne?
Saahan sitä antaa määräyksiä kuka vaan ja kenelle vaan, mutta ei pidä pettyä, kun kaikki eivät tottele niitä.- seontiinaaaa
aqwe kirjoitti:
seontiina
Kauniisti kirjoitat ja toiset komentelee , uskomattomia kirjoittajia .ja jospa vielä vetäsisit sen koko ketjun
tohon ihan ensimmäiseksi
niin voitas ruveta siellä taas jankuttaan
kuka synnytti ja kenetkä
ja mikä on väärin ja mikä oikein
oliko se joosef vai maria :) - kfldömd
Tellukka kirjoitti:
Kertokaahan sitten taas kenen viestejä seuraavana pitää alkaa boikotoimaan ...
Luuletteko te tosiaan, että täällä aikuiset ihmiset menevät mukaan teidän mielenosoituksiinne?
Saahan sitä antaa määräyksiä kuka vaan ja kenelle vaan, mutta ei pidä pettyä, kun kaikki eivät tottele niitä.Korppishan tuolla ylempänä tässä ketjussa kirjoitti kyseisestä asiasta.
seontiinaaaa kirjoitti:
ja jospa vielä vetäsisit sen koko ketjun
tohon ihan ensimmäiseksi
niin voitas ruveta siellä taas jankuttaan
kuka synnytti ja kenetkä
ja mikä on väärin ja mikä oikein
oliko se joosef vai maria :)Tuollahan se ketju on tallessa senkun menet lukemaan niin että opit ulkoa sen.
- seontiinaaa
Tellukka kirjoitti:
Tuollahan se ketju on tallessa senkun menet lukemaan niin että opit ulkoa sen.
plaa plaa plaa.........
kfldömd kirjoitti:
Korppishan tuolla ylempänä tässä ketjussa kirjoitti kyseisestä asiasta.
Hänen kommenttiinsa minä sen vastauksen tarkoitinkin, mutta soljahti alas hännille.
- Pulp-fictio
aqwe kirjoitti:
seontiina
Kauniisti kirjoitat ja toiset komentelee , uskomattomia kirjoittajia .Ja täytyypä sanoa, etten ymmärtänyt tästä tekstistä mitään, en mitään? Jotenkin irti asiayhteydestä.
Tiinalle vielä: ei toisella tavalla kirjoittaviin/ajatteleviin voi suhtautua, että kun tulee ongelma, niin viaton olen minä, siis minä, vain minä...asenteella eli kun talo palaa ilmiliekeissä - ja minä vaan vähän tulin leikkineeksi tulitikuilla.
Jos koet, että kun joku neuvoo - että se on ihan sama - ja tulkitset s e n hyökkäykseksi, ihmettelen.
Se joku, joka loukkaa sinun persoonaasi, laita hänet tilille heti, ihan siinä, äläkä venytä vanuta asiaa vuorokaudesta toiseen. Ja kun/jos sinulla on kontakteja, kysy heiltä ensin, oletko käsittänyt väärin, kuten tuo facebook-sotku ennen kuin sotkeudut omiin juttuihisi täällä. Ei sitten pahalla tämä. - seontiinaaa
Pulp-fictio kirjoitti:
Ja täytyypä sanoa, etten ymmärtänyt tästä tekstistä mitään, en mitään? Jotenkin irti asiayhteydestä.
Tiinalle vielä: ei toisella tavalla kirjoittaviin/ajatteleviin voi suhtautua, että kun tulee ongelma, niin viaton olen minä, siis minä, vain minä...asenteella eli kun talo palaa ilmiliekeissä - ja minä vaan vähän tulin leikkineeksi tulitikuilla.
Jos koet, että kun joku neuvoo - että se on ihan sama - ja tulkitset s e n hyökkäykseksi, ihmettelen.
Se joku, joka loukkaa sinun persoonaasi, laita hänet tilille heti, ihan siinä, äläkä venytä vanuta asiaa vuorokaudesta toiseen. Ja kun/jos sinulla on kontakteja, kysy heiltä ensin, oletko käsittänyt väärin, kuten tuo facebook-sotku ennen kuin sotkeudut omiin juttuihisi täällä. Ei sitten pahalla tämä.sun juttus on kaikki pahalla
sen face jutun selitin eilen viiteen kertaan
sit sain palomalta vastauksen
kiitos siitä palomalle
ihmettelen ettet kirjoittele koko päivänä
ja sit yhtäkkiä olet kommentoimassa mun kirjoituksia
että sori vaan
en tarvii sun neuvojas enää pärjään itse. seontiinaaa kirjoitti:
sun juttus on kaikki pahalla
kiitos siitä palomalle
että sori vaan
en tarvii sun neuvojas enää pärjään itse."seontiinaa"
Tämä asia ei minulle kuulu.
Mutta katson tähän sopivan hyvin kysymyksen:
Oletkohan unohtanut jotain.
H.- Pulp-fictio
seontiinaaa kirjoitti:
kiitos siitä palomalle
että sori vaan
en tarvii sun neuvojas enää pärjään itse.Mä nyt saan käyttää aikani, päiväni ihan niin kuin minulle sopii.
Mutta ihailen sun mahtavaa torjuntaasi; eikö mikään norm. mene perille??
Ensin vastailet eritavoin ajatteleville ilkeästi, näpäyttelet ja sitten vaivut itsesääliin, kerjäät sympatiaa. Sori. Ei tehoa minuun. - Jo.on
seontiinaaa kirjoitti:
kiitos siitä palomalle
että sori vaan
en tarvii sun neuvojas enää pärjään itse.Ihme ettei kirjoittele koko päivänä...he he
- seontiinaaa
Jo.on kirjoitti:
Ihme ettei kirjoittele koko päivänä...he he
okei niin arvelinkin että kirjoittelee
millon milläkin nimimerkillä
vähän tuolla lukasin hänen juttujaan
yleensä en lueskele
harvakseltaan oli kirjoituksia
hatsansaan kaveri näyttää olevan
mitäs mää siihen sit enää muuta :) - seontiinaaa
Pulp-fictio kirjoitti:
Mä nyt saan käyttää aikani, päiväni ihan niin kuin minulle sopii.
Mutta ihailen sun mahtavaa torjuntaasi; eikö mikään norm. mene perille??
Ensin vastailet eritavoin ajatteleville ilkeästi, näpäyttelet ja sitten vaivut itsesääliin, kerjäät sympatiaa. Sori. Ei tehoa minuun.plaa plaa plaa....
seontiinaaa kirjoitti:
okei niin arvelinkin että kirjoittelee
millon milläkin nimimerkillä
vähän tuolla lukasin hänen juttujaan
yleensä en lueskele
harvakseltaan oli kirjoituksia
hatsansaan kaveri näyttää olevan
mitäs mää siihen sit enää muuta :)"seontiinaa"
Vähän-väliä mainitset nimmarini?
Minusta se on omi-tuista.
-
Olen aina sanonut että saa mainita, mutta ei siten että nimmarillani moititaan/pahoitetaan toisia kirjoittajia.
H.- seontiinaa
hunksz kirjoitti:
"seontiinaa"
Vähän-väliä mainitset nimmarini?
Minusta se on omi-tuista.
-
Olen aina sanonut että saa mainita, mutta ei siten että nimmarillani moititaan/pahoitetaan toisia kirjoittajia.
H.oon määkin kyllä yrittäny sanoo monta kertaa
että älkää mainitko mun nimee
kaikissa negatiivisissa yhteyksissä
mutta kun kuule mee perille
ja mää kirjoitan sun nimen ihan
semmoisessa yhteydessä kun haluan
jos joku on sun kaveri
niin onko siinä mitään pahaa
ja piste enää en viitti sulle vastailla
et sää sen kummempi oo kun kukaan muukaan. seontiinaa kirjoitti:
oon määkin kyllä yrittäny sanoo monta kertaa
jos joku on sun kaveri
et sää sen kummempi oo kun kukaan muukaan."seontiinaaa"
Ymmärrän.
Mutta miksi käyttää minun nimmariani pahan-tekoon?
Rehellistä olisi haukkua suoraan nimmarilleni.
Haukkua minua siis.
Uskoisin sinun jo vuosien aikana tajunneen minkä-lainen minä olen.
Sinä teet nyt syyttömälle väärin.
Toivon että et aloittanut sitä tarkoituksellisesti.
H.- joujouuui
seontiinaa kirjoitti:
oon määkin kyllä yrittäny sanoo monta kertaa
jos joku on sun kaveri
et sää sen kummempi oo kun kukaan muukaan.onnitteluni tiina. Sun silmät on vihdoin aavautunu hunksin suhteen.
- tulppaa
Riita seis !!! Puhdistetaan pöytä NYT ! Tästä lähin me itse kukin pohdimme omaa kirjoitustapaamme ja toisiin suhtautumistamme.
"tulppaa"
Pahasti pieleen.
Hymistely ei edelleenkään paranna mitään.
Kokeilepa kuoroa jonka johtajana on joku avuton.
Kuoroasi ei tulla kuulemaan.
H.- Pulp-fictio
No, mitämitä, mikäs ja kukas se sinä olet? Oletkos itse kirjoittanut hyvätapaisesti?
Mistä kaapista pomppasit kateederille? Haloo.
Käskynhaltija.
Kerropa ensin vähän taustatietoa, mitkä ovat kirjoituksiasi.
Ottaisiko kukaan edes vakavasti käskyttelyäsi? Tästä palstasta on tullut enemmän ja enemmän sellainen "seuraa johtajaa" leikki. Mutta kun vähän jokainen haluaisi näköjään olla se johtaja.
- Pulp-fictio
Pulp-fictio kirjoitti:
No, mitämitä, mikäs ja kukas se sinä olet? Oletkos itse kirjoittanut hyvätapaisesti?
Mistä kaapista pomppasit kateederille? Haloo.
Käskynhaltija.
Kerropa ensin vähän taustatietoa, mitkä ovat kirjoituksiasi.
Ottaisiko kukaan edes vakavasti käskyttelyäsi?Oli Tulpalle siis kommenttini.
- bessie-
Tellukka kirjoitti:
Tästä palstasta on tullut enemmän ja enemmän sellainen "seuraa johtajaa" leikki. Mutta kun vähän jokainen haluaisi näköjään olla se johtaja.
Perustelisitko muutamalla käytännön esimerkillä väittämääsi "seuraa johtajaa" leikistä? Toinenkin väittämäsi on mielestäni aika älytön, perustesitko vähän sitäkin?
bessie- kirjoitti:
Perustelisitko muutamalla käytännön esimerkillä väittämääsi "seuraa johtajaa" leikistä? Toinenkin väittämäsi on mielestäni aika älytön, perustesitko vähän sitäkin?
Höh!
Minunko pitäisi nyt sinulle alkaa kopioimaan kaikki viime päivien kommentit, jotka ovat tyyliin; nyt tehdään näin... sovitaanpa, että tehdään nyt porukalla näin ... eikö sovittais, ettei enää vastata kukaan tuolle nikille ... ja tuolle ...
Ja tuossahan nyt on se kaikkein lähimmät johtajat, joita pitäisi seurata:
"""Jospa nyt lopetettaisiin reakoimasta näihin hhaha...kirjoittajan viesteihin."""
""Riita seis !!! Puhdistetaan pöytä NYT ! Tästä lähin me itse kukin pohdimme omaa kirjoitustapaamme ja toisiin suhtautumistamme.""
Lue itse palstaa ja kaivele ne loput esiin, jos kiinnostaa saada vastaukset noihin kysymyksiisi. Onhan sinulla silmät päässä itselläsikin.
- tolppaa
Minun kirjoitteluni tänne on hyvin nuorta ja vähäistä.
Mikä hemmetti siinä on niin vaikeaa ? Onko käninä jotenkin välttämätöntä siihen että keskustelua yleensä on ? Mikä käninässä on HAUSKAA ?
Kirjoittakaa mistä hyvänsä toisille letkauttelematta.
Täällä on yks mukava, eppu nimimerkki.- bessie-
No jaaa, sinun kirjoittelusi täällä voi olla nuorta ja vähäistä, mutta kovin on tuttua ja vanhaa, vuosia täällä jatkunutta iänikuista arvostelua.
Mikä sinun mielestäsi on (tässä ympäristössä) "käninää"?
Entä mikä sinun mielestäsi on "häijyilyä"?
Miksi täällä ei sinun mielestäsi saisi letkautella?!
- xfghwzy
Nyt on tullut ainakin harvinaisen selväksi. Millä perusteella Pulp-fictio valikoi häijjyilyn kohteen.
- Pulp-fictio
Ei auta itku markkinoilla. Ja jos ei osaa lukea, en voi sille mitään. Hyvä olisi, jos joku kysyisi joskus edes, mitä tarkoittaa. Mutta tiedättekö, ei koskaan.
En tunne ketään, en kuulu inside-piiriin, en kamuta kirjoittajiin facebookissa. Yritinpä neuvoa, kuten aiemminkin Tiinaa. Ei kelpaa.
Ja xfghwzy eipä sinulle selvinnyt todellakaan mitään.
Ihan saatte rauhassa piehtaroida mielikuvituksellisesti miten vaan.
Kirjoitin ensimmäiseen kommenttiin, etten kirjoita pahalla ja tarkoitin sitä. Tuo Tiina sitten kirjoitti, että kirjoitan pahalla, käänsi asian päälaelleen ja häijyili, ihan oikeasti hän häijyili, jos rehellinen haluat olla tai objektiivinen.
Työhistoriastani sen verran, että eräs työpaikkakiusaaja käyttäytyi juuri noin kuin T. ja aiheutti kerta toisensa perään sotkuja toisten kesken työpaikalla, lopuksi tuo itsesäälikuvio eli käänsi kaiken päälaelleen, vaikka oli muita vastaan ensin. Ei ottanut vastuuta omasta käytöksestään.
Että ratiritirallaa. Ei tehoa. Tämä on niin nähtyä. - seontiinaaa
Pulp-fictio kirjoitti:
Ei auta itku markkinoilla. Ja jos ei osaa lukea, en voi sille mitään. Hyvä olisi, jos joku kysyisi joskus edes, mitä tarkoittaa. Mutta tiedättekö, ei koskaan.
En tunne ketään, en kuulu inside-piiriin, en kamuta kirjoittajiin facebookissa. Yritinpä neuvoa, kuten aiemminkin Tiinaa. Ei kelpaa.
Kirjoitin ensimmäiseen kommenttiin, etten kirjoita pahalla ja tarkoitin sitä. Tuo Tiina sitten kirjoitti, että kirjoitan pahalla, käänsi asian päälaelleen ja häijyili, ihan oikeasti hän häijyili, jos rehellinen haluat olla tai objektiivinen.
Työhistoriastani sen verran, että eräs työpaikkakiusaaja käyttäytyi juuri noin kuin T. ja aiheutti kerta toisensa perään sotkuja toisten kesken työpaikalla, lopuksi tuo itsesäälikuvio eli käänsi kaiken päälaelleen, vaikka oli muita vastaan ensin. Ei ottanut vastuuta omasta käytöksestään.
Että ratiritirallaa. Ei tehoa. Tämä on niin nähtyä.ai että täällä on oikeen diagnosoitu mut kiusaajaksi
kas kun en oo tuo tullu esille vielä kohta kuudenkymmenen ikävuoteni aikana
ja sun on ihan turha väittää että mää käännän kaikki päälaelleen
kyllä se on kuule niin kun oon sanonu
että jos jostain mielipiteeni sanon täällä
kymmenen on sitä vastaan ja kaks kommenttia poistetaan
olin yhdeksäntoista vuotta samassa työpaikassa
kahdenkymmenen viiden naisen kanssa
enkä koskaan saanut siellä riitaa aikaiseksi
hyvin tultiin toimeen toistemme kanssa avokonttorissa
ja sen niinsanotun porukan hengen ja kaikkien kaverin
kanssa oon edelleen erittäin hyvä ystävä
vaikka en tykännykkään sen tyylistä olla kaikkien kaveri
mutta mun kassa se olikin sit oma itsensä
ja eiköhän me saada olla kaikki täällä palstalla niitä keitä olemme
en määkään mee opastaan jotain kuus seittemänkymppistä
mitenkä pitäs kirjoitella (paitsi se yli menny juttu niistä homoista
kun se yks ei lopettanu millään)
no joo sen mää oon unohtanu jo se on menneen talven lumia
meillä on jokaisella oma tyyli kirjoittaa
jokaisella on omat kiinnostuksen kohteet
esim mää en riimittele enkä linkittele lauluja
mutta tykkään taas kirjoitella elämästä vähän syvällisemmin
ja varmaan saan kirjoitella täällä omalla tavallani niinkun muutkin saa
en niillä ohjeilla mitä sää mulle yrität pakkosyöttää
kivaa perjantai iltaa :) seontiinaaa kirjoitti:
ai että täällä on oikeen diagnosoitu mut kiusaajaksi
kivaa perjantai iltaa :)"seontiinaaa"
Oletkohan sinä unohtanut jotain?
yst.
H.Pulp-fictio kirjoitti:
Että ratiritirallaa. Ei tehoa. Tämä on niin nähtyä.Kai sinä tyhmyyttäsi hyvää tarkoitit neuvomalla tiinaa kirjoittamaan päiväkirjaa mieluummin kuin tänne.
Mutta ajatteles itse, kun toinen on siellä yksin päivät. Pitäisikö hänen siis sulkeutua kirjoittaa tuhertamaan vain itselleen sen sijaan, että haluaisi keskustella toisten kanssa netillä?
Kuvittele itsesi siihen samaan. Miksi sinä kirjoitat tänne, etkä vain itsellesi?Olen samaa mieltä. Minäkin kirjoittelen kun olen yksin kissan kans. Kaveri tuli mutta on kuumeessa ja nukkuu, hyvin alkaa talviloma.Tänne sopii kaikenlaista, minä olen niin paksukalloinen että en edes huomaa jos komennellaan, sivuutan vain että, aha niinkö.
- Pulp-fictio
Tellukka kirjoitti:
Kai sinä tyhmyyttäsi hyvää tarkoitit neuvomalla tiinaa kirjoittamaan päiväkirjaa mieluummin kuin tänne.
Mutta ajatteles itse, kun toinen on siellä yksin päivät. Pitäisikö hänen siis sulkeutua kirjoittaa tuhertamaan vain itselleen sen sijaan, että haluaisi keskustella toisten kanssa netillä?
Kuvittele itsesi siihen samaan. Miksi sinä kirjoitat tänne, etkä vain itsellesi?Sinä Tellukka siivooja olet tyylillesi uskollinen.
En pidä tällaisesta "kahdenkeskisestä keskustelusta"? Tyylitöntä mielestäni.
Naurettavinta, kun yrität syyllistää minut hänen yksinäisyyteensä.
Ei onnistu. Hei järki käteen nyt.
Onhan hänellä se paljon puhuttu facebook. Miksei hänellä ole blogia? Puhelin on keksitty sitä puhumista varten.
Suomessa on tätänykyä paljon itsekseen asuvia ihmisiä, eivät he
käyttäydy netissä noin.
Päiväkirjan kirjoittaminen opettaisi niistä turhista rönsyistä pois, parempaan ilmaisuun. Tai vaikkapa loppusointuisiin runoihin.
En ole sellaisia rustannut minäkään ennen, kyllä Tiinakin osaa, siinä missä muutkin.
Minusta huolestuttavampaa on se, jos asuu täällä koko päivän.
Siitä pitäisi olla huolissaan.
Tällaisena harmaana päivänä tulee itsekin tavallista enemmän notkuttua. Tyhmyyttä on olla olematta huolissaan liiasta kirjoittelusta ja tolkuttoman monesta ketjusta samaan aikaan ja räyhäämisestä täällä. Takertumista yhteen sanaan. En tarkoita p a h a l l a. Tähän hän tarttui. Eikö pitäisi ulkoilla, liikkua ihmisten ilmoilla, nauttia e l ä m ä s t ä? Tämä aika täällä on siru.
Toivon nyt hartaasti, että luet tämän niinkuin teksti on. Vaikkapa ääneen itsellesi. - viini.rypäle
seontiinaaa kirjoitti:
ai että täällä on oikeen diagnosoitu mut kiusaajaksi
kivaa perjantai iltaa :)Kuule seontiina jatka vaan tuolla omalla kirjoitustyylilläsi. Sinä olet täällä ihan samoilla oikeuksilla kun kaikki muutkin.
Aloittmasi ketjut on vetäneet hyvin kirjoituksia joskin myöskin ihan sekopäisiäkin kommentteja jotka pitää jättää omaan arvoonsa. Uskoisin, että olet live-elämässäkin suora ihminen ja sanot asiat niin kuin ajattelet etkä kiertele. Jatka vaan kirjoittelua saat palstalle "tytinää" aikaiseksi. - seontiinaaaa
Pulp-fictio kirjoitti:
Sinä Tellukka siivooja olet tyylillesi uskollinen.
Onhan hänellä se paljon puhuttu facebook. Miksei hänellä ole blogia? Puhelin on keksitty sitä puhumista varten.
käyttäydy netissä noin.
Päiväkirjan kirjoittaminen opettaisi niistä turhista rönsyistä pois, parempaan ilmaisuun. Tai vaikkapa loppusointuisiin runoihin.
En ole sellaisia rustannut minäkään ennen, kyllä Tiinakin osaa, siinä missä muutkin.
Tällaisena harmaana päivänä tulee itsekin tavallista enemmän notkuttua. Tyhmyyttä on olla olematta huolissaan liiasta kirjoittelusta ja tolkuttoman monesta ketjusta samaan aikaan ja räyhäämisestä täällä. Takertumista yhteen sanaan. En tarkoita p a h a l l a. Tähän hän tarttui. Eikö pitäisi ulkoilla, liikkua ihmisten ilmoilla, nauttia e l ä m ä s t ä? Tämä aika täällä on siru.
Toivon nyt hartaasti, että luet tämän niinkuin teksti on. Vaikkapa ääneen itsellesi.en edes viittiny lukee sun tekstiä
mutta todennäköisesti se olet sinä tällä kertaa
joka haluat mun poistuvan täältä palstalta
taas ihan tahallaan käsitit tellukan kirjoituksen väärin
huomasin sen jo parin ensimmäisen rivin jälkeen ja lopetin lukemisen siihen
ettei tule sanottua pahasti mutta nyt voisin sanoa hyvästi
ehkä meillä on melemmilla tilamme täällä palstalla
en tietysti voi kieltää ketään kommentoimaan
mutta voin aina toivoa
itse yritän pysyä erossa sinun kirjoituksistasi
mutta jos sua niin kovasti mun tyyli tympäsee
niin kannattaa hypähtää yli
jokohan tää olis tässä. Pulp-fictio kirjoitti:
käyttäydy netissä noin.
Toivon nyt hartaasti, että luet tämän niinkuin teksti on. Vaikkapa ääneen itsellesi.en asu yksin olen naimisissa
minulla on tytär perheineen tossa aika lähellä
mieheni on kyllä iltaisin paljon töissä niinkun nytkin
mutta hyvin vähän olen täällä tänään roikkunut
välillä käyn aina katsomassa että vieläkö tsempalot jatkuu
ja sitäpaitsi tää on ihan kivaa vaihtelua ollu aina facelle
ens viikolla lähden risteilylle ystäni kanssa
tallinnaan sanni on siellä
kun tuun sieltä lähden tornioon viikonlopuksi toisen ystävän luo
sitten onkin viikko tyttären pojan hoitoa
mutta täytyy sanoo että olen vähän erakoitunut ollut
ajatusteni kanssa enkä ole jaksanut kovin yhteyksiä pitää kehenkään
kun tästä matkakaverini itsemurhasta tulee huomenna vasta
kaksi kuukautta
ja todellakin marraskuu oltiin 24/7 yhdessä
se pysäytti ja pahasti
niin ikävä kyllä nyt oon joutunut ärsyttämään teitä läsnäolollani.aina.i.ankeinen kirjoitti:
en asu yksin olen naimisissa
minulla on tytär perheineen tossa aika lähellä
mieheni on kyllä iltaisin paljon töissä niinkun nytkin
mutta hyvin vähän olen täällä tänään roikkunut
välillä käyn aina katsomassa että vieläkö tsempalot jatkuu
ja sitäpaitsi tää on ihan kivaa vaihtelua ollu aina facelle
ens viikolla lähden risteilylle ystäni kanssa
tallinnaan sanni on siellä
kun tuun sieltä lähden tornioon viikonlopuksi toisen ystävän luo
sitten onkin viikko tyttären pojan hoitoa
mutta täytyy sanoo että olen vähän erakoitunut ollut
ajatusteni kanssa enkä ole jaksanut kovin yhteyksiä pitää kehenkään
kun tästä matkakaverini itsemurhasta tulee huomenna vasta
kaksi kuukautta
ja todellakin marraskuu oltiin 24/7 yhdessä
se pysäytti ja pahasti
niin ikävä kyllä nyt oon joutunut ärsyttämään teitä läsnäolollani.päivitin samalla tässä nimimerkkini sopivammaksi
tämän hetkiseen olotilaani
ja vähän ehkä parempi että siinä ei oo sitä tiinaa
mää oon kyllästyny siihen jo että tiina sitä tiina tätä.- Pulp-fictio
seontiinaaaa kirjoitti:
en edes viittiny lukee sun tekstiä
mutta todennäköisesti se olet sinä tällä kertaa
joka haluat mun poistuvan täältä palstalta
taas ihan tahallaan käsitit tellukan kirjoituksen väärin
huomasin sen jo parin ensimmäisen rivin jälkeen ja lopetin lukemisen siihen
ettei tule sanottua pahasti mutta nyt voisin sanoa hyvästi
ehkä meillä on melemmilla tilamme täällä palstalla
en tietysti voi kieltää ketään kommentoimaan
mutta voin aina toivoa
itse yritän pysyä erossa sinun kirjoituksistasi
mutta jos sua niin kovasti mun tyyli tympäsee
niin kannattaa hypähtää yli
jokohan tää olis tässä.Olet sanonut nuo kaksi viimeistä riviä ennenkin - kuka ajaa ja ketä takaa. Leiki sä sinisellä lapiolla, mä voin leikkiä punaisella.
Onko Seontiina = Tellukka = esp. Tyyli on kielellisesti samaa.
Tellukalle kirjoitin ja kukas sieltä pomppas no, Seontiinapa se
Ollaanko siellä landella noin h:n häijjyjä?
Tyylisi: en viittinyt en viittinyt en viittinyt
Noo keskustele i h a n rauhassa Tellukkasi kanssa ...hyvää tulee ja nauti viinirypäleistä.
Mulle riitti tätä lajia. aina.i.ankeinen kirjoitti:
päivitin samalla tässä nimimerkkini sopivammaksi
tämän hetkiseen olotilaani
ja vähän ehkä parempi että siinä ei oo sitä tiinaa
mää oon kyllästyny siihen jo että tiina sitä tiina tätä.hyvä nikki 👍
Pulp-fictio kirjoitti:
Olet sanonut nuo kaksi viimeistä riviä ennenkin - kuka ajaa ja ketä takaa. Leiki sä sinisellä lapiolla, mä voin leikkiä punaisella.
Noo keskustele i h a n rauhassa Tellukkasi kanssa ...hyvää tulee ja nauti viinirypäleistä.
Mulle riitti tätä lajia.Nyt on tavuviivalla mennyt puurot ja vellit, ei kun tellut sekaisin.
Pulp-fictio kirjoitti:
Olet sanonut nuo kaksi viimeistä riviä ennenkin - kuka ajaa ja ketä takaa. Leiki sä sinisellä lapiolla, mä voin leikkiä punaisella.
Mulle riitti tätä lajia.luojaani kiitän jos susta eroon pääsen
viinirypäleitäkin voin tässä vaiheessa sit kiittä kannustuksesta
sun kanssa pulppi me ei vaan koskaan tulla oleen samalla aaltopituudella
en oo sun kirjoituksiis koskaan kiinnittäny huomioo
enkä kommentoinu niitä
koska en osaa keskustella sun kanssa sun tasolla
lainaisinko tähän nyt että ei pahalla
mutta kaikkee hyvää sulle :)Pulp-fictio kirjoitti:
Mulle riitti tätä lajia.ja sitäpaitsi vaikka tellukalle kirjoitit
niin kirjoitit musta
niin mielestäni olin oikeutettu kommentoimaan siihen :)- Taikuritässä
aina.i.ankeinen kirjoitti:
eiks ookkiiii sopii tän hetkiseen olotilaani :)
Ennenaikaista iloa mummot.
Pakko tulla tarkistamaan, ymmärsittekö? Mutta, ettehän te.
Voivoi mummelit... Pulp-fictio kirjoitti:
käyttäydy netissä noin.
Toivon nyt hartaasti, että luet tämän niinkuin teksti on. Vaikkapa ääneen itsellesi.Eikö päähäsi mahdu, että en ole siivooja? Montako kertaa se on sinulle ilmoitettava?
Olen ollut siivoaja noin kolme vuotta sitten viimeksi ja nyt olen eläkkeellä ja hah-hah, näkisitpä kämppäni, niin et varmasti enää siivoojaksi sanoisi minua.
Mitä siitä sit, jos Sinä et pidä "kahdenkeskisestä keskustelusta"? Häh?
Mitä siitä sit, jos se on "tyylitöntä" Sinun mielestäsi? Häh?
Mitä siitä sit, jos Sinä et hyväksy jonkun ajatuksenjuoksua? Häh?
Jos Sinä olet opetellut kirjoittamaan niitä typeriä lastenloruja, niin miksi toisen pitäisi tehdä niinkuin Sinä? Häh?
Tottakai sinulla on oikeus yrittää poistaa näkyvistäsi kaikki mistä sinä et pidä. Mutta kenenkään ei täältä yleiseltä keskustelupalstalta tarvitse lähteä siksi, että Sinä et halua nähdä häntä silmissäsi. Eikö sinulla ole kaksi kättä? Helpompi sinun on läimäyttää ne silmillesi, niin et näe sellaista mitä et halua nähdä. Niin minä tein ihan pikkulapsena.korppis kirjoitti:
Nyt on tavuviivalla mennyt puurot ja vellit, ei kun tellut sekaisin.
Hän taitaa olla sitä tyyliä ihminen, joka keskittyy niin itseensä, että häneltä jää toisten kommenttien sisältö sivuun.
- Taikuritässä
Tellukka kirjoitti:
Hän taitaa olla sitä tyyliä ihminen, joka keskittyy niin itseensä, että häneltä jää toisten kommenttien sisältö sivuun.
On katkeria mummeleita. Menkää nukkumaan. Kovin ankeita kirjoituksenne.
Taikuritässä kirjoitti:
On katkeria mummeleita. Menkää nukkumaan. Kovin ankeita kirjoituksenne.
Kaikenlaista sinäkin luet! Phah!
- lääkärijumalanarmosta
Jo(i)llaku(i)lla alkaa päässä heittää. Naurettavaa änkerrystä koko ketju.
Olisiko aika tilata lääkäri aika ?Tilaa hyvänen aika, jos sinusta sellaiselle tuntuu, että tarvitset.
Eikö sen saa siinä netilläkin tilattua. Ainakin meillä on niin.- Taikuritässä
Niin, eikö lääkäri voi kirjoittaa itselleen reseptin eikä maksakaan paljon = 0.
Auvoista. Ihan, mitä vaan.
- vhimsf
Tietysti enimmän vinoilunkohde olen itse - ei ole tarvettä ketään muita syyllistää
- tiedän yleensä mitä on suru ja epätoivo immeisten elossa vanhana hoitajaraakkina - tietty jotain horoa tarttes varmaan vielä vanhoilapäivillän edustaa ettämaailmaa joteskiedes rakastaisi - Tiinakaan ei kiroilusta koskaan ole tykännyt - monien mielestä ihmisten tartteis rakastaa itseään ja vammaisten elossa se lie sitä että pitää huolta itsestään - monikin huume/päihteisin sortunut sanoo että ei mun elossa koskaan ole ollut rakkautta - en edes tiedä mitä on rakkaus - ehken jotain muuta kuin puskaraiskauksia ja varojenviemistä mummukoilta ja vanhuksilta - vihan kohteenahan sitä aina olla saanut
- kyyneleitä nostatti eilinen ohjelma silmiini ja juttu orpolasten huutokaupasta 30-luvulla - oman äitinikin tarina, 3-4 v karjakkona ja peltotyöläisenä, lukuisten väkivallantekojen ja fyysisten kuritusten jälkeen nälkää nähden yöunille
- aamulla navettatyöt ennen koulumatkaa korven läpi -
- monet ovat eläneet elämänsä aika rankan ylkuormituksen kera vaikeuksineen, joten
- hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641