Miksiköhän minulla ei ole koskaan ollut ongelmia citikoitteni kanssa? Kokemusta minulla on nyt toisesta, nyt ds3:n.
Molemnat olen ostanut uutena ja ensimmäistä ajoin reilun 100.000 km. Nykyisellä on ajettu nyt lähes 70.000 km.
Tavannoimaiset huolto-ohjeen mukaiset huollot ovat ainoita, joiden vuoksi on joutunut viemään auton huoltoliikkeisiin. Jokusen kerran ole vaihtanyt itse lamput.
Ehkä minulla on vain ollut hyvää tsäkä citikoitteni kanssa tai sitten nämä täällä jatkuvasti ongelmista kirjoittavat ovat huuhaata väsäileviä trolleja.
Kumpaankohan uskoisin? Arvaapa?
Miksiköhän
19
288
Vastaukset
- Trollaus_on_terapiaa
Ketäpä ne tosiasiat kiinnostaisi.
Mukavampihan on noita trollien keksimiä, mitä hurjempia ja satumaisempia tarinoita kaikista mahdollisista vioista ja niiden seurauksista, on lukea.
Niitähän lukee jo ihan sen vuoksi kuinka mielikuvituksellisia tarinoita keksitään. Toki tietysti välillä ihmettelee kuinka jollakin on energiaa jatkuvasti vuodesta toiseen noilla samoilla tarinoilla jatkaa trollaustaan, mutta kaiketi siitä saa sitä elämänsisältöä. - jesusnazaret
Joo kummallisia noi trollit. Takkuinen tukka ja likaiset vaatteet. Puhuvatkin oudosti. Näin kerran kun kymmenen trollia ahtautu citikkaan josta putosi pohja. (D3). Kamalia ja inhottavia nuo trollit. Vai oliko ne trulleja. Ihan sama.
- sielunniksauttaja
Siinä on vaan niin, ettei sitä ongelmavyyhteä halua tiedostaa siis vähän samalla tavalla kuin henkilökohtaisen ongelmankin kanssa. Kanssaihmisten neuvot ei tässä tapauksessa auta syy on neuroottinen addiktio joka paranee täysin kun aloittaa terveen autoilun terveellä merkillä.
- JututNaurattavatJopa
Aika hyvin sanottu näistä täällä kirjoittavista iki-ihanista kestotrolleista. Ei paljon ole lisättävää....
- entsitikkamies
on kyllä sanottava että omista kokemuksistani sitikan kanssa en edes kertonut kaikkea, oli se niin traumaattinen kokemus. Se vikojen loputon ryöppy oli aivan käsittämätön, auto kerta kaikkiaan hajosi käsiin vaikka korjasin sitä varmaan 2-3 iltaa viikossa ja aina sain jonkin vian laitettua. Uusia vikoja löytyi ja ajossa löytyi lisää. Kilometrejä ei paljoa ehtinyt kertyä. Mitä sanot esim. täydestä jarruremontista kaksi kertaa ja parista pienemmästä 150 000 km matkalla? Missään muussa automerkissä en sellaista ole joutunut kokemaan. Kylmät väreet tulevat pintaan vieläkin, aina piti olla täydet työkalut mukana että saattoi varmistaa perillepääsyn. Aina sekään ei riittänyt. Kerran laturi lakkasi toimimasta ja akku oli hiipunut tyhjäksi (varoitusvalot eivät ilmaisseet) ja piti liikennevaloista ITSE työntää se liikkeelle ja siitä pienestä vauhdista startata, onnistui! Voi vitsi!
- c5hdi
"Kerran laturi lakkasi toimimasta ja akku oli hiipunut tyhjäksi (varoitusvalot eivät ilmaisseet) ja piti liikennevaloista ITSE työntää se liikkeelle ja siitä pienestä vauhdista startata, onnistui! Voi vitsi!"
Hyvin jaksettu kun olet saanut sähköttömän auton käyntiin - Trollaus_on_terapiaa
Voiko sinua parempaa esimerkkiä ollakaan terapiatrollauksesta. Tuskinpa sentään.
Toivottavasti auttoi. Mielialalääkkeiden pitkäaikaiskäyttö on huonompi vaihtoehto, jos tuollaisella trollikirjoituksella olosi parani. - otatohjokunmuutaeioo
Kuulostaa entiseltä aikoinaan 3v. vanhalta ja 100 t ajetulta Corollalta, toki oikeastaan ainoa kohta jota ei tarvinnut rempata, olivat jarrut. On se mahtavaa kun viattomaksi mainostettu auto hyytyy keskellä talvea pari kertaa korpitaipaleelle muija ja lapset kyydissä, vaikka kaikki huollot tehty ajallaan. Ainoa peltilehmä, joka on tielle jättänyt ja autoja on se parikymmentä kuitenkin ollut.
- entsitikkamies
c5hdi kirjoitti:
"Kerran laturi lakkasi toimimasta ja akku oli hiipunut tyhjäksi (varoitusvalot eivät ilmaisseet) ja piti liikennevaloista ITSE työntää se liikkeelle ja siitä pienestä vauhdista startata, onnistui! Voi vitsi!"
Hyvin jaksettu kun olet saanut sähköttömän auton käyntiineikös vaan olekin! Kun saa vauhtia sen verran että saa tempaistua vaihteen päälle ja nostaa kytkimen ja se hetkauttaa moottorin pyörimään. Akun viimeiset mehut käyttöön, sytytys juuri saadaan toimimaan ja tulppiin kipinä. Sitten pörähtää. Välissä piti antaa akun palautua, ei siis ollut täysin kuollut. Sitten pääsi pari kilometriä kotipihalle, ilman valoja. Oli se aikamoista akrobatiaa, enää en pystyisi siihen.
- Trollaus_on_terapiaa
entsitikkamies kirjoitti:
eikös vaan olekin! Kun saa vauhtia sen verran että saa tempaistua vaihteen päälle ja nostaa kytkimen ja se hetkauttaa moottorin pyörimään. Akun viimeiset mehut käyttöön, sytytys juuri saadaan toimimaan ja tulppiin kipinä. Sitten pörähtää. Välissä piti antaa akun palautua, ei siis ollut täysin kuollut. Sitten pääsi pari kilometriä kotipihalle, ilman valoja. Oli se aikamoista akrobatiaa, enää en pystyisi siihen.
Niin, mielialalääkkeiden sivuvaikutukset ovat kuulemma juuri noita eli tunne ettei enää pysty mihinkään. Edes noihin mielikuvitustarinoittesi juttuihin. Tuo sama tunne lienee myös yksi syy käyttää mielialalääkkeitä.
Olet pahassa kierteessä, mutta jospa ahkera trollauksesi täällä helpottaa. Se tulisi meille veronmaksajillekin halvemmaksi.
- trollimänn
Citikan pitäisi päästä Guinesin ennätyskirjaan, maailman heikoinpana autona.
Ei jatkoon. - panda_karhu
Sinulla lienee ollut pieniä Citikoita. Niin aloitti työkaverikin. Sitten kun eteni C5'een niin korjattavaa oli niin paljon että merkki vihtui.
- JututNaurattavatJopa
Minä vaihdoin isommasta saksalaisesta nk laatumerkistä, Audi4:sta, DS3:een, kun lapset aikuistuivat omilleen vajaa 10 vuotta sitten samalla kun työpaikan vaihdoksen myötä luovuin työsuhdeautostakin tarpeettomana. DS3:n on erinomainen kahden hengen auto kaikin puolin. Ja lisäksi erittäin hyvännäköinenkin ja sekin on ongelmattomuuden ja vaivattomuuden lisäksi tärkeää. Joudunhan katsomaan sitä päivittäin.
Ei siis ole paluuta isoihin autoihin, ei minkään merkkisiin. - Uutta_odotellen
Minä vaihdoin Accortista C5:een. Olin niin tyytyväinen, että se vaihtui uuteen C5:een. Seuraava on todennäköisesti taas joku muu, jos tästä ei tule lähivuosina uutta houkuttelevaa mallia. Tämä on muuten ainoa auto, jota olen ostanut kaksi mallia peräkkäin. Jotain koukuttavaa tässä täytyy olla.
- cepäce
Kolme c5 olen kuluttanut, ei vikoja, paitsi kerran taustapeili irtosi tuulilasista. Joillakin ihmisillä ei vaan kestä mikään.
- finoftomland
Se taustapeili irtosi autostasi siksi kun sinulla on ajokortti aina kuivumassa ja ajelet parkkipaikalla " kylmiä kierroksia" pärisyttämällä huuliasi.
Suosittelen lasinpyyhkijöitä myös tuulilasin sisäpuolelle. - reertertrt
Mikä helvetin valehtelioiden klubi nämä sivut ovat,poistun paikalta.?
- Voi_onnen_päivää
Kiitos.
- Hyväseon
Täällä kirjoittelee muutama joutilas nuori ja yksi häiriintynyt tojopappa. Kellään niistä ei ole varaa uut3en autoon saatikka .Ääräaikaishuoltoon ja viimeisimmät autonomisen on -90-luvun autoista. Joskus, hurjassa nuoruudessano, sanottiin että välimerellinen autot kärsivät täkäläisestä säästä, mikä näkyy ruoste- ja elektroniikkaongelmina. Niistä ajoista Citikan luotettavuus on parantunut valtavasti. Vasta vähitellen porukka sen ymmärtää. Sitikka on hyvä auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984