Tervehdys
Olen hommaamassa ensimmäistä "huvi" venettä ns. kovaan käyttöön. Esim. Minor 800 vaikkakaan minorista ei montaa hyvää sanaa ole kuulunut.
Kriteereinä on 6,5-9m ja n. 20solmun marssivauhti. Käyttöalue saaristomeri n. 1000tuntia/kausi
Kysyisinkin käyttökokemuksia minorista, tai ajatusta paremmasta veneestä.
Btw saaristomerellä veneilykausi on jo alkanut.
Minor veneet
6
2879
Vastaukset
- ihanVaanUtelias
Miten ajattelit tuon 1000 tuntia saavutettavan ja vielä aloittelija?
Kait tuo minor ok, saaristolaisilla noita on käytössään... - TuomasAH
Hyvä utelias!
1000 tuntia saavuttaa helposti pelkillä työmatkoilla, ja muutamalla vkl esim mariehamn reissulla. Lisäksi tuntimäärän tukena on vastaavassa käytössä olevat veneet.
Kuka sanoi että olen aloittelija? Vain tietämykseni kyseisen huvivene luokan ominaisuuksista perustuu puskaradioon. Se että tiedän oma kokemus perusteella esimerkiksi Nidelv 26 olevan järkyttävä helistin verrattuna isosiskoonsa Nidelv 28. Ei auta minua takakoppi veneen valinnassa! 😉 - Anonyymi
1000tuntia kausi ? Ajatko koko ajan ?
- Anonyymi
Jos et tuon enempää kaudessa aja, niin minor riittää aivan mainiosti.
- Anonyymi
Ainakin ne jotka ovat myymässä, siis luopumassa kyseisestä veneestä kehuvat sitä hyväksi.
- Anonyymi
Hyvä valinta monipuoliseen käyttöön, keliin kuin keliin.Tehotarve vähintään 88, mielellään 100 hv(Yanmar). Riittävän nopea matkantekoon, ehtii katsoa missä kulkee.
Asuttavuuden miinuksena vessan puute.
Ostaisin jos vielä vaihtaisin ylös Minor 645:sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799472Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603636Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 371503
- 1381496
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141383Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091343- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661181Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää811102