Tervehdys
Olen hommaamassa ensimmäistä "huvi" venettä ns. kovaan käyttöön. Esim. Minor 800 vaikkakaan minorista ei montaa hyvää sanaa ole kuulunut.
Kriteereinä on 6,5-9m ja n. 20solmun marssivauhti. Käyttöalue saaristomeri n. 1000tuntia/kausi
Kysyisinkin käyttökokemuksia minorista, tai ajatusta paremmasta veneestä.
Btw saaristomerellä veneilykausi on jo alkanut.
Minor veneet
6
3018
Vastaukset
- ihanVaanUtelias
Miten ajattelit tuon 1000 tuntia saavutettavan ja vielä aloittelija?
Kait tuo minor ok, saaristolaisilla noita on käytössään... - TuomasAH
Hyvä utelias!
1000 tuntia saavuttaa helposti pelkillä työmatkoilla, ja muutamalla vkl esim mariehamn reissulla. Lisäksi tuntimäärän tukena on vastaavassa käytössä olevat veneet.
Kuka sanoi että olen aloittelija? Vain tietämykseni kyseisen huvivene luokan ominaisuuksista perustuu puskaradioon. Se että tiedän oma kokemus perusteella esimerkiksi Nidelv 26 olevan järkyttävä helistin verrattuna isosiskoonsa Nidelv 28. Ei auta minua takakoppi veneen valinnassa! 😉 - Anonyymi
1000tuntia kausi ? Ajatko koko ajan ?
- Anonyymi
Jos et tuon enempää kaudessa aja, niin minor riittää aivan mainiosti.
- Anonyymi
Ainakin ne jotka ovat myymässä, siis luopumassa kyseisestä veneestä kehuvat sitä hyväksi.
- Anonyymi
Hyvä valinta monipuoliseen käyttöön, keliin kuin keliin.Tehotarve vähintään 88, mielellään 100 hv(Yanmar). Riittävän nopea matkantekoon, ehtii katsoa missä kulkee.
Asuttavuuden miinuksena vessan puute.
Ostaisin jos vielä vaihtaisin ylös Minor 645:sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896