voiko stressi aiheuttaa korvien soimista jos siihen yhdistyy kipeät hartiat ja normaalin ylärajoilla oleva verenpaine? Onko kenelläkään loppunut tinnitus?
voiko stressi
5
1422
Vastaukset
- kro
Olen eritoten Ruotsin tinnitusyhdistyksen keskustelupalstoilla lukenut siitä, että stressi ja lihasjännitykset ovat aiheuttaneet tinnitusta.
www.tinnituswebben.se ja sieltä Forum - ei soi enää
Minulla oli korvien soimista, taikka oikeastaan ääni oli sydämen sykkeen tahdissa kuuluvaa suhinaa. Tätä oli melkein kahden kuukauden ajan. Sain lähetteen fysioterapiaan. Kävin alkuun muutaman kerran OMT-terapeutin "käsittelyssä". Se ei ollut tavallista hierontaa vaan sellaista venyttelyä ja nikasauttamista. Sen jälkeen kävin samassa paikassa niskajumpparyhmässä. Oireet hävisivät niksauttelun aikana ja jumpan avulla hartiat eivät ole enää olleet jumissa. Ei ole äänet tulleet takaisin eli minulla ainakin johtuivat lihasjännityksestä.
- oon
OMT
- humiseva harju
Minulla soineet korvat noin vuoden verran ja lääkäri epäili menierin tautia. Olen menossa korvapolille jatko tutkimuksiin.
Soiminen oli hermoja raastavaa huminaa. Välillä lukossa välillä jatkuva humina välillä katkonainen humina. Unen saamiseksi tarvitsin unipillereitä.
Tässä välillä luin juttusi OMT-terapeutista ja pyysin lääkäriltä lähetteen sinne,ja kyllä vain korvien soiminen on lakannut.
Tämä on ihana ja ihmeellinen olotila kun ei tarvitse kuunnella enää sitä jatkuvaa humisevaa ääntä. Kerta käynti vei pois huminan, mutta jatkossa humina palaili aina välillä, kunnes nyt on pysynyt poissa.
Kiitti vihjeestä.
Suosittelen kaikille huminasta kärsiville tarkistamista, onko syynä kenties niskojen jäykkyys. Kiropraktikko tai OMT terapeutti ovat niksauttelun ammattilaisia ja osaavat avata lukkiutuneet lihasjännitykset ja nikamat.
- Kokemus22
Kyllä voi ja Magnesium auttaa tuoho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232453Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531733Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111014Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951002- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718