Väärät kristukset nousevat lopun aikoina

Hirvensalmus

Seastamme on alkanut nousta jos minkäkilaista opettajaa.
Facebook on oivallinen väline oman sanoman ulostuomiseen. Seastamme on noussut paljon monenlaisia opettajia, mutta kyllä: Liian monet heistä ovat fariseuksiksi tunnistettavia. Vievät uskovaisia harhaan. Opettajia on monenlaisia. Eikä enää aina ota selvää, kuka puhuu Jumalan suulla ja kuka ei! Siksi tämä aika onkin hämmentävää. Turvallisempaa on kuunnella tätä elävää Jumalan Sanaa asetettujen puhujien kautta, eikä jonkin sosiaalisen median välityksellä. Plogitkin ovat vaarallisia, vaikka oppi olisikin oikeaa. Netissä kun on niin paljon erilaisia plogeja, eikä tavan tallikka välttämättä osaa erotella, missä plogissa kuuluu Kristuksen ääni ja missä ei.
Joten älkäämme lukeko plogeja, älkäämme kuunnelko saarnaajien "twaarnoja" netistä, vaan ammentakaa Jumalan sanaa ilolla seuroissa! Tuttua turvallista Jumalan Sanaa!

8

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyssäri

      Kerrotko kuka tämä väärä profeetta ja mitä kirjoituksia hän on kirjoittanut (ilmeisesti facebookissa?), että voidaan punnita Raamatulla hänen kirjoituksensa?

      "Plogitkin ovat vaarallisia, vaikka oppi olisikin oikeaa." <-- Tällä logiikalla Raamattukin on vaarallinen, koska Raamatussa on oikea oppi, eikä se kuitenkaan ole vl-opetuksen mukaan sama kuin "elävä Jumalan sana", joka on saarnattu puhujan kautta.

      Sitäpaitsi, miksi puhut jostakusta selän takana, jos pidät häntä valheveljenä tai siskona tai vääränä profeettana, etkä halua rakastaa häntä niin, että kerrot hänen olevan väärässä, jotta hän voisi tehdä parannuksen synneistään ja näin pelastua? Jumalan Henki rakastaa totuudessa, valkeudessa. Ei selän takana.

    • Kaikentämänkokenut

      Nämä lopun ajat ovat alkaneet jo 70-luvulla. Silloin yhteisön joukosta nousivat väärä profeetat eli hoitajat, jotka eivät toimineet Pyhän Hengen vaikuttamina vaan oman edun tavoittelussa. Näitä väärähenkisiä eksyttäjiä on vielä jopa puhujina. Sydämestään uskovaisia ihmisiä ja heidän uskoaan pilkattiin ja heitä häväistiin. Kiusaajat olivat keskineet jonkun perättömän syyn, jota ei kerrottu puhuteltavalle ja näin ikäänkuin saatiin lupa Krituksen kirkkolakia väkivällan apuvälineenä apuna käyttäen levittää perättömiä tietoja puhuteltavasta ja koota ympärillle aina vain isompi ja isompi porukka kiusaamaan. Jos puhuteltava yritti saada tietää mistä oli kysymys, hänelle vain naurettiin. Ehei ei ei ei siitä ei ole kysymys..., olet käsittänyt väärin..., sinä et ymmärrä..., en minä sitä tarkoittanut..., aivan muusta on kysymys... jne tätä keski loputtomiin. Tiedän tämän ihan omasta kokemuskesta, kun yritin saada selville mitä asia koski niin naissiunauspapukaija vastasi, että mikä sinulle sitten riittää jos ei evankeljumi riitä. Eli hän yritti saarnata omaa rietasta/kateellista ajatusmaailmaansa minulle anteeksi. Minun tulkintani mukaan tämä lähentelee Pyhän Hengen pilkkaa.

      • armonpenikka

        Mielenkiintoista, että mikä/kuka mahtoi olla tuo naissiunauspapukaija?

        Olikohan se jonkun puhujan vaimo, vai kukakohan?


      • Kaikentämänkokenut
        armonpenikka kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että mikä/kuka mahtoi olla tuo naissiunauspapukaija?

        Olikohan se jonkun puhujan vaimo, vai kukakohan?

        Hirveintä tuossa on että se on totta ja asian selvittely jatkuu edelleen. Voin sanoa että tuo naissiunauspapukaija ei ollut puhujan vaimo. Nainen toimi kyllä levittämällä puhuteltavan selän takana keksimiään juoruja ja vallankäytön vahvistukseksi juorusi myös puhujille. Se tuli esille, koska jouduin myös laajemman kokoonpanon puhuteltavaksi. Loppujen lopuksi mukana oli myös puhujia. Nainen oli nähty usein pitäjän juoru-ukon kanssa ry:n kahvilassa nokat vastakkain. Kun tästä sitten keskusteltiin nainen ei myöntänyt tietävänäsä muiden puhutteluista, vaan kertoi että tietää vain kahdenkeskisiä puhutteluja. Sen verran voin sanoa että en käynyt hänen kanssaan ainoatakaan kahdenkeskistä keskustelua, vaikka naisella oli sellainen yksipuolinen käsitys. Hän ei kuulunut missään tapauksessa tuttavapiiriini eikä ollut luottamukseni arvoinen. Kiusaaja hamuaa valtaa keinolla millä hyvänsä. Puhuttelujen/kiusaamisen taustalla on useimmiten vallanhalu. Nimeä en nyt tähän laita.


      • Haluan_tietää_lisää
        Kaikentämänkokenut kirjoitti:

        Hirveintä tuossa on että se on totta ja asian selvittely jatkuu edelleen. Voin sanoa että tuo naissiunauspapukaija ei ollut puhujan vaimo. Nainen toimi kyllä levittämällä puhuteltavan selän takana keksimiään juoruja ja vallankäytön vahvistukseksi juorusi myös puhujille. Se tuli esille, koska jouduin myös laajemman kokoonpanon puhuteltavaksi. Loppujen lopuksi mukana oli myös puhujia. Nainen oli nähty usein pitäjän juoru-ukon kanssa ry:n kahvilassa nokat vastakkain. Kun tästä sitten keskusteltiin nainen ei myöntänyt tietävänäsä muiden puhutteluista, vaan kertoi että tietää vain kahdenkeskisiä puhutteluja. Sen verran voin sanoa että en käynyt hänen kanssaan ainoatakaan kahdenkeskistä keskustelua, vaikka naisella oli sellainen yksipuolinen käsitys. Hän ei kuulunut missään tapauksessa tuttavapiiriini eikä ollut luottamukseni arvoinen. Kiusaaja hamuaa valtaa keinolla millä hyvänsä. Puhuttelujen/kiusaamisen taustalla on useimmiten vallanhalu. Nimeä en nyt tähän laita.

        Oliko se vanha nainen eli mummo, vai oliko se nuori tyttö, vai oliko se keski-ikäinen?

        Minkä näköinen se oli? Oliko se laiha vai lihava vai siltä väliltä?

        Oliko se alle 160 cm vai yli 175 cm pitkä vai siltä väliltä?

        Oliko se kauneimpaan kolmannekseen vai rumimpaan kolmannekseen kuuluva ikäisekseen, vai siltä väliltä?

        Oliko se naimisissa silloin juoruillessaan, vai oliko se sinkku vai leski?

        Oliko se rikas vai köyhä vai siltä väliltä?


      • Kaikentämänkokenut1

        Varhaiskeski-ikäinen, punakka ja lihavahko, siltä väliltä, miltei jälkimmäiseen kolmannekseen, sinkku, töissäkäyvä.


    • Eli kun ihmiset ilmaisevat oman mielipiteensä siihen mitä uskovat ja miyä eivät jumala päättää tappaa kaikki maailman ihmiset. Eikö jokaisella olisi oikeus uskoa tai olla uskomatta?

    • Tuhannen_taalan_kysymys

      ""vaan ammentakaa Jumalan sanaa ilolla seuroissa! Tuttua turvallista Jumalan Sanaa!""

      Onko Raamatun vastaiset VALHEOPIT tuttua ja turvallista Jumalan sanaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe