Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Panettaa niin pirusti

Simppel

Haluaisin saada pillua,en ole nainut ainakaan vuoteen.

14

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poristapäivää

      Ei löylykauha mittää olis?

      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Onko mutantti emakko päässyt karkuun karsinasta punainen rupinen perse löylykauhojen täyttämänä idiootti kerhon puheenjohtaja ottaisit lääkkeesI


      • ihmettelenvaan
        TympääntynytTyhmyyteesi kirjoitti:

        Onko mutantti emakko päässyt karkuun karsinasta punainen rupinen perse löylykauhojen täyttämänä idiootti kerhon puheenjohtaja ottaisit lääkkeesI

        Mikä perkele sulla on päässä vikana kun kaikenmaailman mutanttisioista fantasioit täällä 24/7. Mene hoitoon homo


      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Sinähän se mutantti emakko olet katso peiliin friikki punainen rupinen perse täynnä löylykauhoja


    • SallyJenie

      Täällä yksi....hellin klitaa...onko sulla käsi varrella...täällä olisi puhdasta pillua sulle.
      Mulle olisi paksua suomukasta mehevää munaa...annna mulle...pane minua...et arvaa..kun panettaa...nyt minä..pnan kanssasi....oooh...kiihottaa...himot kasvaa...

      • fffjhggg

        Ooh...vittu...saatana....työnnä...perkele...löylykauha...perseesees....uih...


    • Retu__

      Laita whatsappiin viestiä... olen 26v blondi. 044 0747038

      • TympääntynytTyhmyyteesi

        Kontiontie se hyvä kun mutantti emakko on kastroitu ettei teitä vaan tule enempää se oli helppoa kaksi tiiliskiveä ja kivekset tilien päälle ja sitten vauhdilla tiiliskivet päällekkäin


      • TympääntynytMutantteihin
        TympääntynytTyhmyyteesi kirjoitti:

        Kontiontie se hyvä kun mutantti emakko on kastroitu ettei teitä vaan tule enempää se oli helppoa kaksi tiiliskiveä ja kivekset tilien päälle ja sitten vauhdilla tiiliskivet päällekkäin

        Kuse muuntajaan ja kuole


    • TympääntynytTyhmyyteesi

      Mutantti emakko survoo karsinassa löylykauhoja punaiseen rupiseen friikin perseeseensä

      • gkgkgkgk

        Sinähän sen tiedät kaappihomo runkkari. Ps. Työnnä löylykauha perseesees


    • Anonyymi

      sain eilen oillua

    • Anonyymi

      Sain tänään pillua

    • Anonyymi

      Eilen nopee pikapano takaa. Viikon lasti naisystävän vanhaan taka vittuun.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe