Rakastan sinua

Työkaveri

Olemme olleet työkavereita jo vuosia, en enää osaa sanoa milloin kaveruus vaihtui ihastumiseksi ja ainakin minun osaltani rakkaudeksi. Tiedän että olet varattu , niin olen minäkin. En ole koskaan pettänyt miestäni mutta jos kutsuisit tulisin luoksesi viipymättä ja hetkeäkään empimättä. Ajatus sinusta toisen vierellä valvottaa minua öisin ja ihmisten keskelläkin tunnen toisinaan syvää yksinäisyyttä . Vaihtaisin työpaikkaa jos löytäisin uuden työn, koska en enää jaksaisi tätä myllerrystä . Eilen huomioit minua useasti, tänään taas olit jotenkin kylmä ja halveksuva. En uskalla katsoa sinua silmiin kun pelkään että näet rakkauteni sinua kohtaan . Yritän aina selvitä kohtaamisistamme huumorilla ja hymyssä suin vaikka oikeasti haluaisin vain painautua kiinni sinuun ja olla hiljaa. Tiedän ettei meillä olisi mitään yhteistä tulevaisuutta, meillähän on i käeroakin , turhaan mitään haaveilen. Jos tämä kaikki on ollut sinulle vain jotain leikkiä niin pyydän että lopettaisit koska sydämeni on jo särkynyt - silmät itkevät vaikka suu hymyileekin.

23

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työkaverisi

      Kuule tule puhumaan minulle

      • Työkaveri

        Kiitos , mutta etpä taidan olla ' hän '
        Ja puhuminen ei ole minun vahvimpia puoliani.


      • katti7

        Ei saa syödä kuormasta.


      • Työkaveri

        Siis tarkennan vielä että en varsinaisesti ole puutteessa , vaan toivottoman rakastunut - vieläpä täysin väärään mieheen.


      • Hittoeiolepuhelinnumeroo

        Äläs teini valehtele. Et ole edes ollut päivääkään töissä, joten sulla on aikaa noihin iltapäiväuniin.
        Jos tarvit miestä ja meisseliä niin soittele, rakkaudesta en tiedä mutta kyydit on hyvät.


      • Työkaveri

        Heh ! Ymmärrän että kyllähän tuo vuodatus kuulostaa aivan teinin höpinöiltä , ja mikäli tässä jotain teinejä oltaisiin niin eihän mitään ongelmaa olisikaan ! Näin keski-iän kynnyksellä tilanne on paljon monimutkaisempi koska elämä ei ole pelkkää unelma-höttöä vaan todellisuudessa elämäntilanteeseen liittyy paljon vastuita ja sitoumuksia esim. Pitkäaikainen parisuhde, taloudelliset sitoumukset oman kumppanin kanssa , yhteinen asunto ja yhteinen arki jne... siksi tämä pitkään jatkunut tilanne tuntuu niin ahdistavalta ja tavallaan henkiseltä pettämiseltä. Lisäksi tässä iässä uuden työpaikan löytäminen ei ole mitenkään helppoa - mutta aion jatkaa yrittämistä.


    • Empukka77

      Oletko kenties jyväskyläläinen Kirsi?

      • Työkaveri

        En ole, mutta KIVA kuulla että on kohtalotovereita !


      • Kaduttaa

        Itsellä joskus nuorempana vähän sama tilanne , en tarttunut tilaisuuteen vaan pysyin vanhassa suhteessa. Olen katunut kun en tarttunut tilaisuuteen, jäin kiinni tuttuun ja turvalliseen vaik tiesin et siinä olis mun elämäni nainen.


    • A.a.a

      Joko olet löytäny uuden työpaikan ? Noin ihanan naisen palkkaisin vaikka heti (; t. Yrittäjä huittisista

      • H.op

        Ei kannata jäädä suremaan , tyyppi vaan leikkii tunteillasi. On varmaan hyvä että yrität löytää uuden työpaikan ja päästä eroon kyseisen ihmisen vaikutuspiiristä. Hän ei ehkä ymmärrä että olet herkkä ihminen ?


    • VihjeVilho

      Kun näin semijulkisesti asiasta kirjoitit niin antaisit jonkun vihjeen jonka vain ihastuksen kohteesi tietäisi ja tunnistaisi sinut.

      • Työkaveri

        Periaatteessa hyvä idea , mutta pelkään että tilanne mutkistuisi - joten taidan pitäytyä tässä 'semijulkisessa' . Lisäksi olen tullut siihen tulokseen että tämä roihuava rakkaus saisi jo luvan hiipua pois koska se on vaikeuttanut parisuhdettani - vaikka mitään fyysistä ei ole tapahtunut - henkinen olotilani on tässä viimeisten vuosien aikana vaihdellut -MÄ OON PASKA PETTURI ja TOSSA ON MUN TODELLINEN SIELUN KUMPPANINI - välillä ja se on ollut todella raskasta. Toivoisin että saisin tämän loppumaan .


    • VEPOTASUUNA

      Mikä on semijulki? Onko se jotain syötävää?
      Suomen kieltä se ei ainakaan ole.

    • AkkaPahanen

      Turhanpäiväistä teiniulinaa. Saavuttamaton kohde sua nakertaa, ei tarvi kun kerran päästä naimaan sen kanssa tai hajottaa pari avioliittoa niin se huuma oli siinä. Rakkauden kanssa tolla sekoilulla ei ole MITÄÄN tekemistä. Kasva aikuiseks, tee työs ja keskity omaan perheesees ja jätä toisten suhteet rauhaan.

      • Työkaveri

        Kuten sanoin niin uusi työpaikka on hakusessa , haastatteluun menossa ensi viikolla. Sanoin myöskin että EN varsinaisesti ole puutteessa , seksistä tässä ei ole kysymys vaan paljon muusta. Emme myöskään kumpikaan ole avioliitossa että avioliittojen hajottamisestakaan ei ole kysymys - tosin mielestäni parisuhde itsessään on aivan yhtä arvokas , ei sitä mitkään papin aamenet sen tärkeämmäksi muuta. Työtäkin olen tehnyt yli parikymmentä vuotta todella keskittyneesti , en oikein voi siinäkään enään parantaa ! Toivottavasti työhaastattelussa onnistaa ja pääsen uuteen alkuun . Sinäkö olet niin kaikkivoipa että voit sanoa mitä rakkaus on ?


      • AkkaPahanen

        Sinä olet haikaillut vuosikausia yhden suhteessa olevan äijän perään, itse olet myös suhteessa, minun mielestäni tuo sun touhus alkaa lähentelemään petosta. Jos sinun ja työkaveris välit olisivat molemminpuolista AITOA RAKKAUTTA niin te olisitte yhdessä jo, olleet hyvän tovin. Ilmeisesti et edes vastakaikua saa tältä työkaveriltas, sen verran fiksu tapaus ettei huomioi ihan jokaista pyrstönpyörittäjää ympärillään, PARISUHTEESSA KUN KERRAN ON.

        Kuule, oikein paljon onnea työhaastatteluun sekä suhteen jatkoon! Toivottavasti tulet miehellesi jäämään kiinni touhuistasi.


      • Työkaveri

        Kiitos paljon =) toivottavasti saan sen uuden työpaikan ! Tuskinpa tulen jäämään miehelleni kiinni 'touhuistani ' kun en ole mitään touhunnutkaan . Ps. RAKKAUS ON IKUISTA - KOHDE VAIN VAIHTELEE !!!


    • Desteny

      Olen ollut itse täysin vastaavassa tilanteessa, siitä on nyt vuosia jo. Laitoin jäitä hattuuni, mutta kyllä se koville otti,,, Eri työpaikoissa ollaan jo ja jälkeenpäin ihmettelin, mitäköhän tyypissä oikein näin,,,Sydämen ääntä tulee kuunnella, mutta järkeen tulee luottaa.

    • rakkaussattuu

      Samassa veneessä ollaan. Olen vuosia rakastanut työyhteisööni kuuluvaa naista.

      • Työkaveri

        Kiitos asiallisista kommenteista.
        Oletko missään vaiheessa julkituonut tunteitasi kyseiselle naiselle? Oletko itse vakituisessa parisuhteessa? Onko tilanne tuonut elämääsi enemmän iloa vaiko mielipahaa?


      • rakkaussattuu
        Työkaveri kirjoitti:

        Kiitos asiallisista kommenteista.
        Oletko missään vaiheessa julkituonut tunteitasi kyseiselle naiselle? Oletko itse vakituisessa parisuhteessa? Onko tilanne tuonut elämääsi enemmän iloa vaiko mielipahaa?

        Rakkaus on iso tunne. Sitä tuntee olevansa elossa, kun rakastaa...


    • jaksetaan

      Rakkaus ei katso ikää. Aina se satuttaa on sitten nuori tai iäkkäämpi.
      Voi kun saisikin sen jota oikeasti rakastaa eikä vanhat sitoumukset ja velvollisuudet pitäisi kiinni nykyisessä.
      Jaksamista.
      Uskon silti onneen jonain päivänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe