onko koiralle salossa puistoa tai lenkeily aluetta

salooon

olis kiva päästä salossa koiran kanssa kävelee vähän vapaamin kun saa katsoa että tuleeko joku mikä koiraa pelkää. onko salossa puistoa mihen saa koiran kanssa mennä??????
salolaiset on valittanut että on vihanen koira!!!!!!!
et kureeeeeeee kun jouksee pakoon

5

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nypss

      on han niitä alueita

    • rakit.pataan

      Salosa on paljon työtömyytä koskas Migtosoffi lopeti työn tekemisen ja Ellops sytytti Öljylautan tuleeseen keskelä Salonjokee.
      Tämän johtosta Salolaset SYÖVÄT kaiki koirat maiskis, maiskis.

    • Hellan-lettassentään

      Salon kaikki puistot ovat mitä mainioimpia koirien ulkoilutusalueita. Salolainen erityispiirre on myös se, että omakotitalojen isännät paskottavat koiransa kerrostalojen piha- ja puistoaluilla, tai pitävät kaupungin ylläpitämiä puistoalueita puudeleidensa käymälöinä. Väittävät, lähes 2000 neliön tontit ovat liian pieniä, ja mitähän siitäkin tulee että koira voisi paskoa omalle tontille. Kuitenkin sama rakki paskoo puistoon 20cm:n päähän omasta eilisestä kasastaan. Mutta em. on heille moraalisesti sallittua, koska toisetkin ihmiset heittävät roskia maahan. Kyllä ja juu, tämäkin koiranpaskottaja polttaa aamusavut siinä koiran tortun äärellä ja seuraa esimerkkiä: Marlboroaski putoaa niille sijoilleen. Ja kaikki on kaupungin syytä, koska ei ole hankkinut koiranpaskaroskista juuri siihen paikkaan minne puudeli vääntää kasan.

    • Uusavutonta

      No voi jestas sentään.
      Salon seutu on metsiä täynnä,eiköhän varmasti löydy sopiva maasto koiran ulkoiluttamisen.

    • salolaisenvitsi

      kyl on 7 voutias saksanpainen koira mikä on eläkeele päässyt 4 vanhana. Poliis entinen koira taidot tallella ottaa kiinni kul jos tarvii on kyllä seura koira eli sohfa peruna. naapuri tyttää ,kun on persees kiinni kun postii hakee!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe