Oisko kenelläkään hyviä ehdotuksia mitä voisin antaa poikaystävälleni lahjaksi ystävänpäivänä?? Jotain omalaatuista. Ei tarvitse olla isoa, mutta olisi kiva antaa jotain joka saa varmasti hymyn huulille :) Ollaan oltu yhdessä kohta kaksi vuotta. Hän on minulle todella tärkeä ja rakas! Joten lahjan pitäisi olla jotain erityistä. Kiitos neuvoista! :)
Ystävänpäiväksi
4
1024
Vastaukset
- tarja
kahvimuki...
- lucy
mulla on sama "ongelma"... jotenkin tahtoisin poikaystävääni muistaa, mutta miten? sen pitäisi olla jotain mikä kertoo välittämisestä ja rakkaudesta. karkkia se ei syö, uusilla alusvaatteilla yllätin sen vasta äskettäin, pehmolelut on ehdoton ei, enkä ole mikään hyvä ruoanlaittajakaan. harkitsen kehystettyä kuvaa itsestäni (mahd. jollain noloilla "i love you"-teksteillä), mutta sekin vaikuttaa jotenkin liian a) teiniltä ja b) itserakkaalta. olisin älyttömän kiitollinen vinkeistä myös minä.
- tässä yhtenä ystävänpäivänä..
ostin kaupasta 4 siideriä,liotin pulloja vedessä että sain etiketin irtoomaan, vesiväreilin vaaleanpunaisia sydämiä paperille, leikkasin irti, kirjotin sydämiin jotain ihania asioita poikaystävästäni ja lupauksia esim.illasta. sitten laitoin ne läpinäkyvällä kontaktimuovilla pulloihin kiinni ja maalasin korkit vaaleanpunaisiksi(vähän hankalaa kun pulloja ei voi avata, mutta onnistuu!)osasi poikaystävä arvostaa kun näki että olin nähnyt vaivaa.ja kaikki miehet ny alkoholista pitää!!annoin myös sitte jotain turhaa tiimari rojuu lisäks...kommentoikaa ideaa!
tässä yhtenä ystävänpäivänä.. kirjoitti:
ostin kaupasta 4 siideriä,liotin pulloja vedessä että sain etiketin irtoomaan, vesiväreilin vaaleanpunaisia sydämiä paperille, leikkasin irti, kirjotin sydämiin jotain ihania asioita poikaystävästäni ja lupauksia esim.illasta. sitten laitoin ne läpinäkyvällä kontaktimuovilla pulloihin kiinni ja maalasin korkit vaaleanpunaisiksi(vähän hankalaa kun pulloja ei voi avata, mutta onnistuu!)osasi poikaystävä arvostaa kun näki että olin nähnyt vaivaa.ja kaikki miehet ny alkoholista pitää!!annoin myös sitte jotain turhaa tiimari rojuu lisäks...kommentoikaa ideaa!
Kiva ehdotus :) Tosin en oikein tiedä mikä siideri olisi mieluista kun poikaystävä ei juo yleensä kuin saunakaljan... Toi muki on myös kiva ehdotus. Jos ostais sellaisen tosi ison aamukahvimukin :) Voisin vaikka itse maalata sellaisen ja lasittaa uunissa. Sitten se ainakin olisi ihan uniikki :)
Ajattelin myös tulostaa ensimmäisen sähköpostin jonka sain häneltä kun aloimme seurustelemaan ja kiinnittää sen itsetekemään korttiin. Se on niin suloinen viesti :)
Mutta kiitos kamalasti vinkeistä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789