K-Supermarket Lehmus

maksukykyinen

Asiakkaana voin valita jaloillani.siirtymällä K-Supermarket Rakunan asiakkaaksi.Siellä kauppias tervehtii hyllyjen välissä vaikkei tuttuja ollakkaan.

4

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehmusrakuuna

      Se ei varmaan kiinnosta ketään mistä ne muutaman euron ostokses haet. Kauppias luultavasti näki et taas joku naama norsunvitullaa.

      • Soittelenko

        K-Supermarket Lehmukseen soittajat .

        Puh. 0207597650
        Puhelun hinta 0207-alkuisiin numeroihin pvm 8,35 snt/puh 7,02 snt/min (sis. alv 24%), mpm 8,35 snt/puh 17,17 snt/min (sis. alv 24%). Ostettuja tuotteita koskevat yhteydenotot tulee tehdä sähköpostitse tai alla olevaa Lähetä palautettta kauppiaallesi-linkin kautta.Turha sinne on asiakkaan paikanpäälle mennäostetuista tuotteista palautetta antamaan .kun kaikki hoituu sähköisesti ja ei kasvotusten


    • kssiuyd

      Olipa taas aloitus. Joku jaksaa nillittää siitä ettei kauppias tervehdi häntä.
      Käyn viikoittain ostoksilla Lehmuksessa enkä ole koskaan huomannut tervehtiikö joku henkilökunnasta vai ei. En edes tiedä kuka henkilökunnasta on kauppias, minulla sille ei ole mitään merkitystä. Kun katseeni kohtaa henkilökuntaan kuuluvan kanssa tervehdin itse ja aina saan tervehdyksen takaisin ja palvelutiskiltä hyvää palvelua samoin kuin kassoilta.
      Lehmus on siisti ja sopivan kokoinen kauppa, jossa on hyvät minulle sopivat tuotevalikoimat eikä henkilökunnassakaan ole valittamista.

      • RuokaTärkeintä

        samat sanat, ostoksille minäkin vain menen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe