Opiskelen amk:ssa alaa jolle ei ole työpaikkoja joten tuskin tulen työllistymään sille alalle. Pitäisikö vaan hakea päinvastaiselle alalle, muta en tiedä mitkä mahdollisuudet on päästä sisään kun ei ensikertalainen ole.
Ei viitsisi työttömäksikään jäädä. Onneksi tämä koulutus lakkautetaan lähitulevaisuudessa jotta enempää ei päädy samaan tilaan.
Mitä opiskelun jälkeen?
5
175
Vastaukset
- 8683512
Pääsykokeiden kautta vain yliopistoon opiskelemaan hyvää alaa. Ensikertalaisuuden merkitys on pieni.
- amkei
Pitääkö tuolla olla toiset vuotta? Varmaan maisteriohjelma olisi parempi mutta ne haut on näköjään loppunut jo.
- 8683512
amkei kirjoitti:
Pitääkö tuolla olla toiset vuotta? Varmaan maisteriohjelma olisi parempi mutta ne haut on näköjään loppunut jo.
Olen opiskellut aikuisiälläni kymmenkunta vuotta. Ei se ole ainakaan yhtään huonompaa aikaa ollut kuin työssä olo. Tiiviisti opiskellen yliopiston perustutkinto (300 op) on yleensä mahdollista tehdä neljässä vuodessa.
- äöiftd
Valmistumisen jälkeen kursseja avoimessa yliopistossa ja sitten ensi tammikuussa paperit maisterihakuun.
- anssiambul
Jatka opiskelua. Ainakin itselleni se on ollut hengenpelastaja, kun jouduin hanttihommissa hullun narsistin puruleluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238