Kumisaappaita tarvitaan

Saappaatonkumiton

Olisikohan jollakulla ystävällisellä ihmisellä jäänyt tarpeettomaksi kumisaapaspari kokoa 34? Tarvittaisiin kipeästi kun kevät ja loskakelit on taas tulossa, eikä ole varaa niihin paljoa sijoittaa. Jos haluat lahjoittaa, tai pari euroa pystyn maksamaankin, niin ilmoita tänne. Sovitaan aika ja tavataan kompassilla. Tunnistan sinut kun pidät kumppareita näkösällä.

18

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siro45

      Eikö kirpparilta löydy kumppareita edullisesti?

      Laita kauppojen ilmoitustauluille ilmoituksia että otat vastaan lahjoituksena kumpparit, ehkä joku voisi lahjoittaa.

      • tumputakumppariin

        Voi hemmetti näitä kumppari pervoja


      • NoSitäpäSitten
        tumputakumppariin kirjoitti:

        Voi hemmetti näitä kumppari pervoja

        Mitä sitten


      • RunkkuHönö

        Vedä sä vaan siihen elämyskaupan muoviseen tekovaginaan.


      • ffggyy

        yhyy


    • heugyew

      Haloo! Oikeasti joku voi tarvita kumppareita ja jos ei ole rahaa ostaa niitä niin silloin joutuu kyselemään kenellä voisi olla lahjoittaa.

      Tuollaiset älykääpiöt mitkä täällä tuollaisia kommentoi niin heillä ei ole tarve kumppareille kun roikkuvat päivät netissä ja äippä ostaa eväät eikä ulkona tarvitse juurikaan liikkua! *aatanan tampiot!

    • Saappaatonkumiton

      Kyllä tarvis on todellinen, mutta lähden katselemaan kirppareilta, elleivät maksa maltaita. Bussikyytikin maksaa. Kiitos viesteistä.

      • voihyvänenaika

        Onko tullut mieleen että vois sitä toimentulotukea kenties hakea....


    • Jeeeeer

      Jeeeer

    • Uolevvua

      Mitteepä moenen haettoo. Kunneijoo erparija.

      • Olevain

        No itsehän itsesi tunnet!


      • oletjuntti

        Tampiojunttitampiosinäsinäsinä


    • kaalimatoapeppuun

      Nyt luistaa muukin kuin suksi! Kaikki vesi-ja silikonipohjaiset liukkarit -20%.

    • Jomenijomeni

      No voi itku kun mäni tämäkin ketju paskaseks!

    • Tulijamenijavatkasmennes

      No voi itku kun meni tämäkin ketju paskaseks!

    • Tosistylet

      Minulla olisi myytävänä aidot Arthur Wellesleyn kumisaappaat 1700-luvulta, koko 43. Ehjät, hieman pintanaarmuja. Hinta rakentuu tarjousten mukaan.

    • Antiikkiako

      En usko vuosilukujen, pah.

    • Haepoiskompassilta

      Olisin perjantaina 24.2. puoli viisi siinä kompassilla punaisten saappaiden kanssa. Jos todella tarvitset, niin tule hakemaan :) ovat hyväkuntoiset ja katseenkestävät. Jos kova pakkanen niin Sokoksen sisäpuolella parfyymihyllyjen lähellä. Näet saappaat kädessäni.
      Ystävällisesti ystäväsi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      799
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      660
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      78
      626
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      571
    Aihe