Loppukevennys

tosi_outo

Maria Veitola on kuin ufo-aluksesta tipahtanut robotti :D Ihan oikeasti. Miten, joku ihminen voi olla niin kolkko. Jotenkin, kun olisi kuollut ihminen, jonka ruumis on robotisoitu kävelemään edes takaisin:) Se ei voi olla ihminen tai sitten se on täysin narsisti psyko, koska siinä ihmisessä ei ole yhtään "elävää ihmistä", minkäänlaista lämpöä tai mitään, mitä elävällä ihmisllä jokaisella on, enmmän tai vähemmän, herkemmin tai selvemmin, mutta kun sen ilme on robotin ilme, katse kuin robotilla, ei minkäänlaista liikehdintää. Oikeasti pelottava ihminen. Minä en ikinä uskaltaisi päästää sitä yökylään, säikkysin koko yön. Se on joko robotti tai saatanan lähettämä tutkain.

7

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin_seon

      Anu Saagim kehuu itseään fiksuksi ja kauniiksi, mutta päästelee suustaan törkeyksiä, esim. senkin että Veitola on ruma. Ei Maria ruma ole, tottakai tuollaisen työn takia ei voi aina näyttää tunteitaan. Veitola on kauniimpi sisimmältään kuin Saagim. Ohjelmissa on oltava neutraali omien tunteiden näyttämisessä vaikka tunteet myrkyäisi.

    • ilmestysM

      Samanlaisia ufoja ne on kaikki Mariat.

    • Kiusaaja6

      Järkky ihminen olet aloittaja.

      • ampuja_aatu

        Olen aloittaja, mutta en järkky ihminen itseni enkä läheisteni mielestä, joten se riittää minulle. Saat pitää mielipiteesi, mutta ymmärrän hyvin sinun ajatusta ja kirjoitusta, erittäin hyvin.

        Kun ajatellaan, kuinka kierosti Maria Veitola on "kiusannut" ja JULKISESTI joitakin ihmisiä. Pistänyt kameroiden edessä ihan viattomia ihmisiä "kyseenalaiseen valoon", jotka ovat suostuneet ihan aidosti ja rehellisesti hänen ohjelmaansa, niin sitä katsantakantaa vasten tämä on oikeutettu "kerta ammunta" Maria Veitolan egoa kohtaan, ei kiusaamista. Kiusaaminen on mielestäni toisenlaista toimintaa, se on ainakin jatkuvaa tai toistuvaa toisen alaspainamista. Tämä ei sitä ollut. Tämä oli kerta ammus ihmistä kohtaan, jos hän tai joku muu oppisi tästä tulituksesta.

        Minulla on sellainen heikkous tai jotkut pitää sitä vahvuutena (osittain myös itse kallistun vahvuuden puolelle omassa ominaisuudessani), että sen kaltaiset ihmiset, jotka ammattimaisesti ja jatkuvasti, perustoimintanaan halveeraavat tai asettava toisen viattoman ihmisen varjoon, johon heillä ei ole mitään syytä, niin sellaista "asettajaa" on joskus jonkun hyvä "ampua alas". Miksi nämä kierosti ja ovelasti (omasta mielestään) toimijat saisivat aina vain jatkaa toimintaansa, ja kukaan ei puutu siihen? Ei miksikään.

        Ja kaiken kukkuraksi nämä toisten ihmisten "varjoon saattajat" ovat juuri niitä, jotka sitten itkee syynä päänä, kun heille sanoi joku rumasti. Mutta unohtavat kaiken sen, mitä olvat muille tehmeet. Itkekää ihan rauhassa, niin heidän kaltaisten kuuluukin itkeä. Kun tulee tosi paikka, niin silloin ollaan "niin heiveröisiä", mihin se julmuus ja "vahvuus" siinä kohtaan katoaa???

        En tosin ammu kovin herkästi, mutta kun ammun niin se laukaus yleensä osuu. Tämä kokemus siis IRL.


    • vaikeamiellyttääkaikkia

      Ihmiset on erilaisia. Ulosannista samaa mieltä, mutta aina ihmiset ei voi sille mitään. Saattaa olla esim. vanhemmilta peritty. Mielestäni ihan hyviäkin ajatuksia, joskin välillä ehkä hieman ärsyttäväkin.

    • ihajees

      Mä oon yleensä tykännyt Veitolasta, joku haastattelu joskus vähän tökki, oli enemmän ihmisen kiusaamista kuin haastattelua.

    • Jedanpursiseura

      En haluaisi tuttavapiiriini noin huonosti käyttäytyviä ihmisiä .Ovelta jo kysyi: Onko oma vai vuokra-asunto. Pukeutuu niin huonosti ettei vois pyytää katetun pöydän ääreen. Voisiko tuo kolkko ilme olla opeteltua, vai onko mahd.neurologisesti epäempaattinen. Jos tulisi meidän pursiseuraan sanoisin varmasti suorat sanat. Ufo ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2117
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1520
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1165
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe