Kauniita unia

UniakoVain

Näettekö miten usein Rakkaastanne unia? Mitä teette unissa, missä olette, millainen mielentila?

Olen nähnyt lähiaikoina paljon unia Rakkaastani, vaikka ei olla usein tekemisissä.
Unissa olemme yleensä olleet matkoilla, nukkumassa vierekkäin, tai vain kävelyllä.
Melko todentuntuisia unia ja päivälläkin nämä pyörivät joskus päässä. Aamulla herätessä yritän aina päästä takaisin samaan uneen josta heräsin, mutta harvoin onnistuu. Seuraavana yönä olemme sitten jo erilaisissa maisemissa. :)

7

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihaniauniasullajasulle

      Harvoin näen unia, ainakaan yöllä ;) Päivisin ollaan haaveissani välillä sylikkäin, tehdään ruokaa, käydään kävelemässä.. :))

    • Enhaluaherätä

      Näen unia mutta usein ihastukseni on niissä sivuhenkilö tai sitten en vaan muista mitä olemme touhunneet. Parasta ovat päiväunet, sellaiset lämpimät unelmat, joiden kulkuun voi itse vaikuttaa. Niissä suudelmat ovat loputtoman pitkiä ja helliä, kierimme nurmikolla ja ihmettelemme toisiamme. Pahinta on herääminen ja näistä haaveista irtautuminen. Toki välähdyksiä hänestä tulee mieleen pitkin päivää. Ja sitten sattuu kun ihastus ei ole oikeassa maailmassa kiinnostunut musta.

    • Iiikaasussakii

      Joskus näen unia.. Saatan nähdä esimerkiksi unia joissa silitämme toistemme hiuksia tai suutelemme. Päivisin hän usein hiipii mieleeni ja haaveilen meistä yhdessä tekemässä arkipäivän asioita, ja siitä että ollaan vain ihan lähekkäin toisiamme.

    • Unettomanyö

      Tänä yönä uni ei tullut ollenkaan.. Hereillä pyörin lakanoissa ja mietin vaan sitä yhtä.. Ahdistaa, kun tiedän että hän ei tule koskaan olemaan mun.

    • Aamukahveella

      Nään joskus existä unia ja se tarkottaa, että niillä on asiaa mulle taikka ovat ajatelleet mua.

      Joskus on ollut sitä "nahkoihin menemistä" , että kävellessä alkaa tuntua kultsilta taikka joltain exältä.. ja merkitys jälleen sama.

    • Haaveissakovainoletmun

      Päiväunia jatkuvasti. Unelmoin kaikkea mahdollista, eri tilanteita, joissa olemme yhdessä. Kosketamme toisiamme rakastaen. Olisipa se totta. Usein nukahdan hänestä haaveillen.

      • Torvelo1

        Vaikka onkin vain haave, sen haaveen hetken voi olla onnellinen. Totuus on tietysti toisenlainen. Haave ei loukkaa eikä häiritse ketään. Joskus ajattelen että rakkaimmille ihmisille voi olla parasta kun ovat vain haaveita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1619
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1341
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1089
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      2
      953
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    Aihe