Pienen paikan kirous

jokinvastuumeilläkin

Mietin tuossa joskus, että tämä pikkuinen kylä menisi varmaan sekaisin, jos alkaisin seurustelemaan kanssasi.
Olisi siinä ihmisillä miettimistä ja pähkäilemistä. Sitä juoruakkojen/ukkojen määrää. Puhelimet kävisivät kuumana.
Eihän me niin voida tehdä tälle pienelle kylälle. Sekoavat kokonaan.

19

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäsittenjuoruista

      jos molemmat tykkäävät toisistaan vai tykkäävätkö? Juoruilijoita riittää kaikesta huolimatta.

      • eisehaittais

        Musta ois vaan hauskaa vähän järkyttää ;)


      • Mustaainakinjuorutaan
        eisehaittais kirjoitti:

        Musta ois vaan hauskaa vähän järkyttää ;)

        mitä vaan tässä kylällä, vaikka omasta mielestäni elämäni niin ihmeellisen poikkeavaa ole :D ja mulla vähän sama, että joskus on kiva järkyttääkin toisten asioiden kyttääjiä :D


    • yksityiasiatehdottomasti

      omana tietona mutta toisten suuta ei voi mennä tukkimaan. Jokainen pikku kylä tarvitsee kaivattua piristettä ja uusi pari on kuin sato syksyllä, sillä elää pitkälle talveen. Kannattaa olla silloin varuillaan "ystävien" kanssa. Kiusaus tiedottaa asioista voi olla monelle liian suuri pala. Ei elämää kannata pelätä, onhan teitä silloin kaksi.

    • ympärillähyviäihmisiä

      jep,näkisipä ilmeet,,ystävät toki olleet huolissaan ja kyselleet vaivihkaan..

    • Antaatoistenpuhua

      Onko sillä oikeasti väliä? Sinun kanssasi tuo ei ainakaan minua haittaisi.

    • kolmannenkorvapuusti

      Kun kaksi ihmistä löytää toisensa, ei siinä toisten mielipiteet paina. Jokainen ihminen on onnensa ansainnut ja hyvät ihmiset ovat onnellisia parin puolesta.

    • säälinteitä

      Aika ohut on itse tunto, jos ajattelee mitä muut tykkää.

    • mitäväliä

      Ei kai sitä tarvitse kylällä kuuluttaa ja mitä väliä sitäpaitsi sillä on, mitä ihmiset ajattelevat. Kun ajattelevat jokatapauksessa niinkuin ajattelevat. Elä omaa elämääsi, älä toisten.

    • Ehkäunohdatmut

      oon muuttamassa pois tästä kylästä :/ Ihan vain, koska en selviä täällä. Tämä on liian ahdas paikka. Kunpa saisin ottaa sinut mukaani. Tai tulisit sitten joskus mun luonani käymään isossa kaupungissa.

      • Verhot.heiluu

        Siellä isossa kaupungissakin on kyylääviä naapureita ;) eivät sen kummempia ole.


    • sadplace

      Luuletko että täällä kukaan viihtyy en minä ainakaan

    • nainenjokalähtee

      miks et lähde perässä?

    • Voimahoton

      Ehe ehe. Niin ja sydärit lisääntyisivät ja kylä vain pieneneisi.

    • joomietin

      Oishan se kyllä aika uutinen. Kyllä ne ihmettelis, että miten me on tavattu :D

    • pikkupaikkaon

      Mulle on ihan sama mitä muut puhuvat. Jos me kaksi olisimme onnellisia yhdessä se olisi se mikä merkitsee.

    • nomitesseon

      aiotko kantaa vastuuta vai järkyttää 😉😭? Kannat vastuusi kun annat pienelle kylälle elinvoimaa ja puheenaihetta. Vai järkytät kulkemalla otsa kurtussa 😖. Vai mitespäin se oli 🙃🤔. ma-aamua 😁💖

    • Horisko

      Miksi niin monet ovat siinä vakaassa uskossa, että muiden pariutumiset/pariutumattomuudet kiinnostavat koko kylää. Ei se todellakaan kiinnosta. Harva edes moista huomaisi.

      • pikkupirut

        Kyllä ne huomaa! Usko vain.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe