Kuvailen-itseäni

Lähellä-totuutta

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin tyhmempi tosikko.
Kiitos ikävuosien.
Harrastan huonoa ilmaisua ja palsta-ralli-surfailua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Livenä ja lipevänä harrastan työväen-opistoa.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Kuvaukset itsestäni peilin edessä eivät ole alkaneet hiipumaan.
Harrastin valokuvausta mutta selfien itsestäni täyttivät kameran muistikortin, enkä osaa purkaa sitä.
Olen addiktoitunut palstan kyyläämiseen.
Olen myös siedettävän näköinen körtti. Lieri-huopa-hattukin löytyy. Mustana.
Arvostan todella huonoa suomen-kieltä.
Ikäisekseni ja kouluja laimin-lyöneenä.
Yritän suorittaa jonkun kurssin etä-opiskeluna.
Odottelen soittoja puhelimeeni. Soittaisin itsekin, saldoa on jäljellä täysi määrä.
Mutta kukaan läyskä ei anna kuin kenkänsä numeron. Se yleensä on pieni.
Tv-ohjelmista suosikkejani ovat terveyskeskus ja Heta.
Syke minulla on korkea.

18

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pösilööööö

Öööö,tota tota. Mä oon niin pönttö kuin vaan voi olla. Pitäisi kai vaihtaa tuo sekopään hihna. Niin tuossa huoltokirjassa lukee.

• päköjaa

Minä taidan vaihdattaa jakopään hihnan

• Paljontarvitseevaihtaa

Peräpäätkin ruputtaa. Sinne jos vaimentimia.

• Taikuritässä

Siis
      Aika ennen vanhemmiten-alkuhetkeä oli älyn läpitunkemaa huumoria.
      Harmi kun ikää pukkaa.
      Haluaidin harrastaa jotakin uutta.
      Jokin instrumentti esim. vetopasuuna ois kliffa, ainakin vappuna erikoisesti vappupäivänä.
      Kaikenlaiset opiskelut kierrän kaukaa. Osaan lukea. Opin.
      Peilin edessä katseeni kirkastuu.
      Kamera on koskemattomana kaapin perällä. Kuvat ovat liimautuneet aivokuoreen jonnekin.
      En lue juuri ollenkaan palstaa, mutta tiedän kaiken, mitä siellä
      tapahtuu, sillä luen ajatuksia ja omaan selvän näön.
      Jos sanoisin, että olen starbu, valehtelisin. Jos sanoisin, että olen keiju, ajattelisit, että olen amazon nainen, jolla on boa kiedottuna villahuivin asemesta kaulalle ja päässä aito pariisilaisbaskeri.
      Pihun mielelläni kielillä.
      Tunnen itseni täysin ylikoulutetuksi joskus.
      Purjehtiminen on välttämätöntä. Opiskelu on turhaa, koska voin todeta viidenkymmenen vuoden päästä, etten tiedä mitään. Miksi odottaa niin kauan tajuta tämä. Netti on keksitty.
      Puhelimen laitan vaatehuoneeseen ulkoilutakin taskuun, etten kuule, jos puhelin soisi. Sitten voi tarkistaa, kenen kanssa olisin joutunut keskustelemaan kiinnostuneesti - muka. Akkukin tyhjenee ennen aikojaan.
      Lantsarit ovat isot, sukulaispojan entiset, että niihin pikku-ukko katoaisi sekunnissa eikä huuto kuuluisi.
      Lääkäri-sarjat pyörryttää. En tykkää naisista sillai, vaan alfauroksista.
      Verenpaine on normaali, eikä senkakaan hälyytä.

• EivätUskallaRevitellä

Täällä palstalla jos missä, varmaan tuolla ylemmissäkin luokissa huomaa, että ikä on vienyt huumorintajun. Ei minulta. Mutta 90 % kirjoittajista on satatosikkoja kuin hartaita vainaita. Se on raju sääli.

• Taikuritässä
        EivätUskallaRevitellä kirjoitti:

Täällä palstalla jos missä, varmaan tuolla ylemmissäkin luokissa huomaa, että ikä on vienyt huumorintajun. Ei minulta. Mutta 90 % kirjoittajista on satatosikkoja kuin hartaita vainaita. Se on raju sääli.

No, mikä keep-control sulla sitten on päällä?
        Vapauta se.👯
        Tai voin tehdä puolestasi: puff ja anti mennä

• Taikuritässä
        Taikuritässä kirjoitti:

No, mikä keep-control sulla sitten on päällä?
        Vapauta se.👯
        Tai voin tehdä puolestasi: puff ja anti mennä

Täsmennyskysymys: tarkoittanet ylemmillä luokilla vanhempia ikäluokkia. Jotenkin musta tuntuu, että olet vielä alaikäinen 60 - - - , mutta kävit ovensuussa kurkkimassa, mitä täällä olisi.

• reppuriika

Kun ikää tulee, niin koko ajan oppii jotain itsestään, huomaa uusia piirteitä, oppii rajojaan, tunnistaa lahjojaan ja uskaltaa käyttää niitä, oppii tiedostamaan heikkouksiaan mutta on silti armollinen itselleen. Oppii hyödyntämään elämänkokemusta ja oppimiaan taitoja ja tietoja. Jotenkin koen että alan olla asettunut ihmiskunnan palapelissä siihen aukkoon johon olen se sopiva pala.

• Pulp-fictio

Mielestäni kirjoitit hyvin ja viisaasti. Tuo uskaltaminen on tärkeää vielä tässä iässäkin tehdä jotain uusia juttuja.

• reppuriika

Kiitos, yritän olla rehellinen. Ei sitä ihan loppuun saakka opi vajaassa sadassa vuodessa itseäänkään tuntemaan. Aina kun tulee uusi tilanne, niin hämmästyy miten toimii ja löytää itsestään uusia ja tuntemattomia piirteitä.

• kuikeloinen

Minä sanon olevani kuikelo/leptosomi, olenkin pyöreä/pyknikko.
      Sanon olevani sivistymätön/barbaarinen, olenkin sivistynyt/intellektuelli.
      Sanon olevani katuälykäs/urbaani olenkin juntti/bönde.

Minä ja minä:
      https://www.youtube.com/watch?v=jNpWyBEfBqk

• mielikki.mummo

1. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun villasukat ovat paras lahja ikinä.
      2. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun lauantai kotona viltin alla kuulostaa parhaalta vaihtoehdolta.
      3. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun joudut googlaamaan sinulle outoja sanoja.
      4. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun yksinäisyys onkin nautinnollista.
      5. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun tajuat, että et enää ymmärrä nuorisoa.
      6. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun pipon pitäminen ei ole enää noloa.
      7. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun käytännöllisyys menee tyylikkyyden edelle.
      8. Huomaat tullesi vanhaksi, kun et enää edes muista minkä ikäinen oikeasti olet.
      9. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun kadut jo juhlimista, ennen kuin olet edes aloittanut.
      10. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun kukaan ei enää kysy ajokorttiasi, kun ostat alkoholia tai tupakkaa.
      11. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun et enää ymmärrä "nykymusiikkia."
      12. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun venyttelemättä jättäminen johtaa yleensä heti revähdykseen.
      13. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun et enää juo alkoholia päihtymyksen vuoksi.
      14. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun haluat matkoillasi hotellin, jossa ei ole bilettävää nuorisoa.
      15. Huomaat tulleesi vanhaksi, kun kiloja tuntuu tarttuvan jo pelkästä ajatuksesta.
      Kopsasin tämän Elisan sivuilta.

Hitsi! Minuun taitaa sopia joka ikinen asia tuosta !

• Inhoanyleistämistä

Iiihanaa, minuun ei. En ole koskaan kipannut päihtyäkseni. Kun kiloja alkoi karttua, keksin keinon jolla eivät kartu. Nuorena iällä ei ollut mitään väliä, en muistanut jos joku kysyi vaan piti laskea syntymävuodesta, nyt muut pitävät huolet ettei se pääse unohtumaan. Ymmärrän nuoria hyvin, monessa asiassa eikä bilettäminen häiritse, biletänhän itsekin kun kohralle sattuu. Oudot sanat on pitänyt googeltaa aina eikä vain näinä aikoina. J n e ...

• reppuriika

Paljon tunnistan samaa Mielikki, mutta jospa se ei ole vanhuutta enemmänkin vain ajan patinaa ja että olet kasvanut johonkin suuntaan.

• Älyhoii

Tää mielikin lista on niitä kliseisiä (ja täysin typeriä) juttuja, joita tohkeissaan levitellään milloin missäkin.

• Lista.iän.mukaan

Tuo lista on kuin arvostettu kotimainen elokuva, perustuu tosiaikaisiin tapahtumiin.

• Älyhoii kirjoitti:

Tää mielikin lista on niitä kliseisiä (ja täysin typeriä) juttuja, joita tohkeissaan levitellään milloin missäkin.

Kyllä niissä totuuden siemen on, kuten kliseissä yleensä.
        Nuorena odotti innokkaasti vieraita tai vierailulle menoa.
        Nyt yksinäisyys on mahtavaa, ei juuri kaipaa häiriötekijöitä.
        Ei alkoholi ongelmaa ole ollut koskaan, mutta joskus on tullut juhlittua ja on ollut hauskaa.
        Ei kai noita kukaan tosissaan ota. Jos on elänyt tapahtumarikkaan elämän, kaikenlaista on ehtinyt sattumaan.

• suvenelli1

Niin, kait se on sitä mukavuuden halua. Ei jaksa enää kohkata pää kolmantena jalkana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1562
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1024
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      922
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      689
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      79
      664
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    Aihe