TVO:lle käyttömieheksi

20vmieseurajoelta

Olen 20v armeijan ja amiksen käynyt mies. Ajattelin hakea tvo:lle käyttömieheksi. Minkälainen palkka ja vuorosysteemi siellä on? Onko ilmapiiri hyvä? Laittakaa jotain tulemaan, ne ketkä tietävät.

6

1174

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi12344

ihan mukavaa porukkaa siellä ainakin on töissä.

• tvolainen

Työtoverit hyviä, esimiehet osaamattomia ja huonoja.

• nauravatkännykkäjutskut

Mikäli haluat nukkua 2-5 tuntia per yövuoro, niin hae ihmeessä. Suurin osa porukasta ei pysy yöllä hereillä. Tiedän, kun olin kesätöissä 6v sitten. Hain lääkikseen ja pääsin sinne. Enään ei tarvitse kadehtia heitä. Nyt jo perusopinnot suoritettu. Erikoistumiset edessä toki vielä. Käyttömiehet tienaavat jopa 70te vuodessa, ohjaajat hiukan enemmän ja päälliköt jopa 100te, mutta nämä ns. uudet käyttömiehen eivät yllä ansioillaan kuin sairaanhoitajien tasolle eli jotain 40te vuosi. Palkat aika huonot uusille työntekijöille. Päivätöissäkin pitää olla erikoistunut johonkin ennen kuin tienaa edes yli 2000e kuussa! Kyllä sitä kaiken maailman super jutsku huoria on, jotka väittävät muuta, mutta kaikki perustuu valheisiin. Tiedän itse, kun olen ollut töissä ja kaiken maailman tahkonn. ovat juho viimeisiä valehtelijoita.

• hyvätyöpaikka

TVO hyvä työpaikka. Vuorotyöläisillä parhaimmat palkat. Missään muualla ei tienaa tollaisia summia tavallisessa palkkatyössä. Yli 10v talossa olleet ohjaajat saavat 70-80te vuodessa, päälliköt jopa 100te ja ammattikoulun käyneet käyttömiehet 70te tai ylikin vuodessa. Ohjaajilla ja päälliköillä kuulustelut aina välillä, jossa pitää osaaminen näyttää. Käyttömiehillä tallaista ei ole, joten heille riittää vain, kun tekee työnsä. Eli kyllä toi käyttömiehen ´homma on rentoa ja palkka todella hyvä osaamiseen ja koulutukseen nähden. Tota hommaa kerran pystyy tekemään jo yhden kesän harjoittelulla, jos on kaikissa hommissa mukana. Helppoja hommia, ne oppii ainakin todella nopeasti, jos vain haluaa oppia. Tohon nukkumiseen en ota kantaa, mutta eiköhän se ole näin, että joka alalla on niitä kun nukkuvat (vartijat, poliisit, hoitajat jne) hälytykset kuitenkin tulee joten ei väliäkään.

• raumalainenn

Paras työpaikka mitä olla voi. Olen talossa ollut yli 30v. Varmin työpaikka. Ei voida irtisanoa, koska vuorotyössä minimimiehitys. Paras työaika 2kpl 12tunnin aamua ja 2kpl 12tunnin yötä ja sitten aina 6 päivää vapaata. Viikkotyöaika 36h. Moni päivätyöläinen kadehtii niitä pitkiä vapaita.

• sammahärr

Just näin! Samaa mieltä!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1354
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1137
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1019
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      77
      907
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      341
      790
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      168
      764
    7. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      59
      757
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      206
      737
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      5
      697
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      645
    Aihe