Olen 20v armeijan ja amiksen käynyt mies. Ajattelin hakea tvo:lle käyttömieheksi. Minkälainen palkka ja vuorosysteemi siellä on? Onko ilmapiiri hyvä? Laittakaa jotain tulemaan, ne ketkä tietävät.
TVO:lle käyttömieheksi
6
588
Vastaukset
- anonyymi12344
ihan mukavaa porukkaa siellä ainakin on töissä.
- tvolainen
Työtoverit hyviä, esimiehet osaamattomia ja huonoja.
- nauravatkännykkäjutskut
Mikäli haluat nukkua 2-5 tuntia per yövuoro, niin hae ihmeessä. Suurin osa porukasta ei pysy yöllä hereillä. Tiedän, kun olin kesätöissä 6v sitten. Hain lääkikseen ja pääsin sinne. Enään ei tarvitse kadehtia heitä. Nyt jo perusopinnot suoritettu. Erikoistumiset edessä toki vielä. Käyttömiehet tienaavat jopa 70te vuodessa, ohjaajat hiukan enemmän ja päälliköt jopa 100te, mutta nämä ns. uudet käyttömiehen eivät yllä ansioillaan kuin sairaanhoitajien tasolle eli jotain 40te vuosi. Palkat aika huonot uusille työntekijöille. Päivätöissäkin pitää olla erikoistunut johonkin ennen kuin tienaa edes yli 2000e kuussa! Kyllä sitä kaiken maailman super jutsku huoria on, jotka väittävät muuta, mutta kaikki perustuu valheisiin. Tiedän itse, kun olen ollut töissä ja kaiken maailman tahkonn. ovat juho viimeisiä valehtelijoita.
- hyvätyöpaikka
TVO hyvä työpaikka. Vuorotyöläisillä parhaimmat palkat. Missään muualla ei tienaa tollaisia summia tavallisessa palkkatyössä. Yli 10v talossa olleet ohjaajat saavat 70-80te vuodessa, päälliköt jopa 100te ja ammattikoulun käyneet käyttömiehet 70te tai ylikin vuodessa. Ohjaajilla ja päälliköillä kuulustelut aina välillä, jossa pitää osaaminen näyttää. Käyttömiehillä tallaista ei ole, joten heille riittää vain, kun tekee työnsä. Eli kyllä toi käyttömiehen ´homma on rentoa ja palkka todella hyvä osaamiseen ja koulutukseen nähden. Tota hommaa kerran pystyy tekemään jo yhden kesän harjoittelulla, jos on kaikissa hommissa mukana. Helppoja hommia, ne oppii ainakin todella nopeasti, jos vain haluaa oppia. Tohon nukkumiseen en ota kantaa, mutta eiköhän se ole näin, että joka alalla on niitä kun nukkuvat (vartijat, poliisit, hoitajat jne) hälytykset kuitenkin tulee joten ei väliäkään.
- raumalainenn
Paras työpaikka mitä olla voi. Olen talossa ollut yli 30v. Varmin työpaikka. Ei voida irtisanoa, koska vuorotyössä minimimiehitys. Paras työaika 2kpl 12tunnin aamua ja 2kpl 12tunnin yötä ja sitten aina 6 päivää vapaata. Viikkotyöaika 36h. Moni päivätyöläinen kadehtii niitä pitkiä vapaita.
- sammahärr
Just näin! Samaa mieltä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621542Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271482Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2211223- 1281115
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3231072Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1561026Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3071018- 77994