TVO:lle käyttömieheksi

20vmieseurajoelta

Olen 20v armeijan ja amiksen käynyt mies. Ajattelin hakea tvo:lle käyttömieheksi. Minkälainen palkka ja vuorosysteemi siellä on? Onko ilmapiiri hyvä? Laittakaa jotain tulemaan, ne ketkä tietävät.

6

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi12344

      ihan mukavaa porukkaa siellä ainakin on töissä.

    • tvolainen

      Työtoverit hyviä, esimiehet osaamattomia ja huonoja.

    • nauravatkännykkäjutskut

      Mikäli haluat nukkua 2-5 tuntia per yövuoro, niin hae ihmeessä. Suurin osa porukasta ei pysy yöllä hereillä. Tiedän, kun olin kesätöissä 6v sitten. Hain lääkikseen ja pääsin sinne. Enään ei tarvitse kadehtia heitä. Nyt jo perusopinnot suoritettu. Erikoistumiset edessä toki vielä. Käyttömiehet tienaavat jopa 70te vuodessa, ohjaajat hiukan enemmän ja päälliköt jopa 100te, mutta nämä ns. uudet käyttömiehen eivät yllä ansioillaan kuin sairaanhoitajien tasolle eli jotain 40te vuosi. Palkat aika huonot uusille työntekijöille. Päivätöissäkin pitää olla erikoistunut johonkin ennen kuin tienaa edes yli 2000e kuussa! Kyllä sitä kaiken maailman super jutsku huoria on, jotka väittävät muuta, mutta kaikki perustuu valheisiin. Tiedän itse, kun olen ollut töissä ja kaiken maailman tahkonn. ovat juho viimeisiä valehtelijoita.

    • hyvätyöpaikka

      TVO hyvä työpaikka. Vuorotyöläisillä parhaimmat palkat. Missään muualla ei tienaa tollaisia summia tavallisessa palkkatyössä. Yli 10v talossa olleet ohjaajat saavat 70-80te vuodessa, päälliköt jopa 100te ja ammattikoulun käyneet käyttömiehet 70te tai ylikin vuodessa. Ohjaajilla ja päälliköillä kuulustelut aina välillä, jossa pitää osaaminen näyttää. Käyttömiehillä tallaista ei ole, joten heille riittää vain, kun tekee työnsä. Eli kyllä toi käyttömiehen ´homma on rentoa ja palkka todella hyvä osaamiseen ja koulutukseen nähden. Tota hommaa kerran pystyy tekemään jo yhden kesän harjoittelulla, jos on kaikissa hommissa mukana. Helppoja hommia, ne oppii ainakin todella nopeasti, jos vain haluaa oppia. Tohon nukkumiseen en ota kantaa, mutta eiköhän se ole näin, että joka alalla on niitä kun nukkuvat (vartijat, poliisit, hoitajat jne) hälytykset kuitenkin tulee joten ei väliäkään.

    • raumalainenn

      Paras työpaikka mitä olla voi. Olen talossa ollut yli 30v. Varmin työpaikka. Ei voida irtisanoa, koska vuorotyössä minimimiehitys. Paras työaika 2kpl 12tunnin aamua ja 2kpl 12tunnin yötä ja sitten aina 6 päivää vapaata. Viikkotyöaika 36h. Moni päivätyöläinen kadehtii niitä pitkiä vapaita.

      • sammahärr

        Just näin! Samaa mieltä!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe