Voidaanko tutustua?

Santra77

https://www.facebook.com/groups/101961160324109/

Mä olen niin paljon kuullut yksinäisyydestä ja myös itse kokenut sen. Halusin luoda ryhmän jonne kaikki tervetulleita mukaan noin nelikymppisistä lähtien mutta toki hieman nuoremmatkin.

Tutustutaan, keskustellaan, tavataan!
Iloisin terveisin Sanna

6

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnenalku

Ja minä päätin luoda kanssa oman. Kun oon kyllästynyt nettideitteihin ja sun muihin. Ihmiset ei kohtaa. Ja elämänkumppania oon etsimässä.

https://www.facebook.com/groups/755418877958488/?fref=ts

Toivottavasti ihmiset uskaltautuu tutustuu. Niin joutuu kyllä liittyy faceen.

• yrppä

Ei oo Feislookkia eikä thinderiä eikä sitä mikä se nyt oli se no se joku sosialistinen meedia.

• ollaa

Ei vai? No täällä sitä kuitenkin ollaan? Vai?

• annjoh

Itekin lopetin feispuukin vuosia sitten,en oikein osannu käyttää. Tuppasi outoja kavereita ja joutavia joittenkin ryyppäysreissut. Pääsin siittä kun ensin poistin jokaikisen kaverin ja sitten lopetin sen kokonaan. Hyvä sille, joka osaa sen.

• Lyyti-mummo

Hei, perustakaa Skype-tili, sen kautta voi myös "tavata" näkemällä ja puhumalla kun näätte ja kuulette toisenne. Kun ensin hakeutuu siellä kaveriks. (vanhemmille ihmisille siis tiedoksi, jos ette ehkä tiedä sitä miten se toimii). Joku osaa neuvoa kädestä pitäen, nuoret varsinkin, itse olin ihan äimänä alussa sen kanssa.... Ja nytkin se on ehtinyt muuttua jotenkin, kun en ole hetkeen käynyt, pah. :(

Itse tein sen joku vuosi sitten, enkä ole tehnyt muuta kuin sen perus-käytön, en siis maksa mitään enkä soita kännyköihin sen kautta (maksua vastaan kait voisi), vaan ainoastaan sitä videokamerayhteyttä käytän, tai kirjoitan niitä pikaviestejä siellä ystävieni ja sukulaisten kanssa. Siis se kamera pitää olla, piuha koneeseen kiinni, ja kamera näytön päälle. En koskaan jätä sitä siihen kytkettynä muuta kuin silloin kun olen yhteydessä jonkun kanssa.
      Ei ole pakko maksaa niitä "saldoja" sinne, kun ottaa vaan nuo ilmaiset jutut. :)

• Hienoa. Onnea tutustumisiin;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe