Voidaanko tutustua?

Santra77

https://www.facebook.com/groups/101961160324109/

Mä olen niin paljon kuullut yksinäisyydestä ja myös itse kokenut sen. Halusin luoda ryhmän jonne kaikki tervetulleita mukaan noin nelikymppisistä lähtien mutta toki hieman nuoremmatkin.

Tutustutaan, keskustellaan, tavataan!
Iloisin terveisin Sanna

6

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnenalku

Ja minä päätin luoda kanssa oman. Kun oon kyllästynyt nettideitteihin ja sun muihin. Ihmiset ei kohtaa. Ja elämänkumppania oon etsimässä.

https://www.facebook.com/groups/755418877958488/?fref=ts

Toivottavasti ihmiset uskaltautuu tutustuu. Niin joutuu kyllä liittyy faceen.

• yrppä

Ei oo Feislookkia eikä thinderiä eikä sitä mikä se nyt oli se no se joku sosialistinen meedia.

• ollaa

Ei vai? No täällä sitä kuitenkin ollaan? Vai?

• annjoh

Itekin lopetin feispuukin vuosia sitten,en oikein osannu käyttää. Tuppasi outoja kavereita ja joutavia joittenkin ryyppäysreissut. Pääsin siittä kun ensin poistin jokaikisen kaverin ja sitten lopetin sen kokonaan. Hyvä sille, joka osaa sen.

• Lyyti-mummo

Hei, perustakaa Skype-tili, sen kautta voi myös "tavata" näkemällä ja puhumalla kun näätte ja kuulette toisenne. Kun ensin hakeutuu siellä kaveriks. (vanhemmille ihmisille siis tiedoksi, jos ette ehkä tiedä sitä miten se toimii). Joku osaa neuvoa kädestä pitäen, nuoret varsinkin, itse olin ihan äimänä alussa sen kanssa.... Ja nytkin se on ehtinyt muuttua jotenkin, kun en ole hetkeen käynyt, pah. :(

Itse tein sen joku vuosi sitten, enkä ole tehnyt muuta kuin sen perus-käytön, en siis maksa mitään enkä soita kännyköihin sen kautta (maksua vastaan kait voisi), vaan ainoastaan sitä videokamerayhteyttä käytän, tai kirjoitan niitä pikaviestejä siellä ystävieni ja sukulaisten kanssa. Siis se kamera pitää olla, piuha koneeseen kiinni, ja kamera näytön päälle. En koskaan jätä sitä siihen kytkettynä muuta kuin silloin kun olen yhteydessä jonkun kanssa.
      Ei ole pakko maksaa niitä "saldoja" sinne, kun ottaa vaan nuo ilmaiset jutut. :)

• Hienoa. Onnea tutustumisiin;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1811
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      127
      1541
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      51
      1521
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1285
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      66
      1105
    Aihe