Pettäminen tansseissa

aviomiess

79

3864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmn

      Meitä on joka junaan.
      Miehissä ja naisissa.
      Jos hyväksyt itsellesi, hyväksy toisellekin.

    • hymyhyytyy

      Nyt tietää miksi vaimo tulee hymyillen tansseista.

      • positiiivari

        Ajattele positiivisesti, kun se puoliso kelpaa vielä nuorille miehille.


      • positiivistatanssia
        positiiivari kirjoitti:

        Ajattele positiivisesti, kun se puoliso kelpaa vielä nuorille miehille.

        Niinpä. Meidänki 35 emäntä kulki joka vko tansseissa, kuulema pappojen pyöriteltävänä. Nyt kun ite olen innostunut myös lähtemään, ei kuulema enää jaksa lähteä ja valvoa.


      • pyörittele
        positiivistatanssia kirjoitti:

        Niinpä. Meidänki 35 emäntä kulki joka vko tansseissa, kuulema pappojen pyöriteltävänä. Nyt kun ite olen innostunut myös lähtemään, ei kuulema enää jaksa lähteä ja valvoa.

        Sun vuorosi on nyt sitten rillutella. Miehistä on aina pulaa. Tervetuloa.


    • SuhteessakoVika

      Ei taas pidä yleistää. Aikoinani kävin tansseissa kun olin vielä suhteessa, mutta pettänyt en kertaakaan. Eron syy oli sitten miehen rakkaus alkoholiin. Edelleen tanssin mutta ei sieltä kiinnostuksen kohdetta ole vastaan tullut, tarjokkaita kyllä, mutta tarvitsen sen kipinän. Tämä nainen elää elämää kevyesti ja tuntuu lankeavat jokaiseen lirkuttajaan. Itsetunnon puute kaipaa juuri tuota ja kuvitellaan, että ollaan "ihania, haluttuja" kun suurin osa noista miehistä on vaan hakemassa hetken "hurmaa" Kukin elää tavallaan ja kantaa seuraukset eikä se kenellekään ulkopuoliselle kuulu.

    • Tanssinhuumaa

      Kuten joku kirjoittikin IS:ssa on ikävää että tanssiminen yhdistetään noin pettämiseen. Kirjotin itse, että en ole 30 vuotisen avioliittoni aikana pettänyt miestäni vaikka käyn yksin tansseissa. Nautin vain tanssimisesta, musiikista ja sosiaalisuudesta. Sitäpaitsi juttu taisi olla keksitty, mun mielestä 30 - 35 vuotiaita miehiä on hyvin vähän tansseissa.

      • daadirlandaa

        Tuohon ikämainintaa kiinnitin kanssa huomiota :) Menisi läpi, jos ei olisi maininnut lavatansseista, jossain salsa yms piireissä voisi olla tottakin, ja siellä on varmaankin paljon enemmän äksöniä kuin lavoilla, jossa ei paljon ehtotuksia taida sinkoilla puolin jos toisinkaan.


      • jokuhoora

        On paikkoja joissa käy tuota ikäluokkaa miehiä tiettyjen orkkien keikoilla, tai sitten rouva luulee heitä nuoremmiksi. Ei kai kaikilta ikää kysy.


    • matalassavedessä

      Aika yleistä varmaan tuo pettäminen. Itsekin iskin silmäni naimisissa olevaan naiseen 7v. sitten. Harrastimme usein seksiä tanssien jälkeen, etenkin kesäisin ja sitten vein hänet kotinsa lähettyville. Hän erosi sitten miehestään ja pari vuotta kuljimme yhdessä tanssimassa ympäri eteläsuomea. Jalkani murtui lasketellessa ja sairaslomani aikana vaihtui myös toinen mies tanssittajaksi.

      • OmaisuusJakoon

        No ei voi sanoa, että olisi yleistä, mutta ainahan niitä "langenneita" on niin tanssilavoilla, pikkujouluissa, baareissa, työpaikoilla jne, ei siis ole lavatanssien vitsaus. Sanoisin, että suurimmassa osassa on ongelmia liitoissa, mutta toisilla sitten tarve kohottaa itsetuntoa tai muuten tarve "kerätä" kokemuksia. Jos minulta kysyttäisiin kannattaako olla liitossa jossa ei ole tarpeeksi hyvä olla ja johtaa petämisen tielle ja salailuihin niin vastaisin, EI KANNATA. Jokainen tietysti elää elämänsä itse ja tekee omat ratkaisunsa.


    • Fjkkg

      Hyvää mainosta.
      Vaan eipä taida lisätä silti "miehiä" tanssilavoilla.
      Ehkä hetken on uusia miehiä lavoilla etsimässä naista, vaan totee muutaman kerran jälkeen ettei kannata naista lavoilta etsiä.

      • Provoagentti

        Eiköhän tuo aloitus ole jonkun kateellisen miehen provo eikä mies itse uskalla tanssipaikan läheisyyteenkään jos ei satu asumaan siellä mummonsa peräkammasissa.


      • Provoagentti

        Tuskin kukaan toivoo tuollaisia vonkailijoita tanssipaikoille.


    • tanssia_vain

      Olen reilusti yli 5-kymppinen eronnut mies, nykyisin etäsuhteessa, mutta en ole koskaan edes harkinnut puolison pettämistä koska kukaan nainen ei voisi tarjota minulle niin hyvää seksiä kuin puolisoltani saan.

      Minulle hyvän henkisen suhteen rakentaminen kestää kuukausia ja vaatii paljon läheisyyttä, vasta sen jälkeen on mahdollista saavuttaa sellaisen tilan jossa tapahtuu täydellinen yhtyminen - molempien orgasmi. Tuo kertoo oikeastaan kaiken oleellisen.

      Vaikka tanssin paljon yksin toisten naisten kanssa, se on vain tanssia koska siitä puuttuu se henkien suhde. Näin se vain menee, eipä ole hinkua vapaisiin eikä varattuihin naisiin.

    • TansijaMies

      Näitä naisia kaivattaisiin enemmän lavoille.

      • TanssiOnMunIloni

        Ai niitä varattuja vai "antavia"? Voi olla, tuurilla tuon hetken hurman löydät. Tuttavapiirissäni olevat tanssija naiset ovat vaan tanssimassa. Eihän sitä tietenkään tiedä kuka ne "jalat alta" vie, mutta tyhjänpäiväisiin suhteisiin ei sorruta ei kiinnosta kiertopalkinnot ja tautien levittäjät. Onneksi on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse moiseen lähteä. Tanssitaan ja nautitaan siitä ei tule syrän suruja😊.


      • Tansijamies

        Mitäs luulet?


      • TanssiOnMunIloni
        Tansijamies kirjoitti:

        Mitäs luulet?

        Mitäpä minä mitään luulemaan ja kenenkään kaipauksiin puuttumaan jokainen saa elämänsä elää ja kaivata mitä tahtoo. Oman kantani vaan ilmaisin ja sain kysymykseen vastakysymyksen🙄.


    • eiturhiahakuja

      Liitoissa olevat ovat siellä vaan hämmentämässä tilannetta, yksin kun käyvät eivätkä puolisoidensa kanssa. Aika hyviä selityksiä kuitenkin. Tanssin illan aikana paljon, vältän jos tiedän ja kiltti ihminen kun pohjimmiltani olen en toivo kenellekään tulevaisuudessa mitään pahoja tilanteita. Vapaita naisia ja miehiä kyllä riittää tansseissa.

      • tanssiva_mies

        Höpö höpö. Sillä että onko suhteessa tai ei, ei ole mitään vaikutusta koska siellä ollaan vain tanssimassa. Yhtä vaarallista on käydä kaupassa, voihan sielläkin tapahtua mitä tahansa.

        Tanssi on nykyään sosiaalinen liikuntaharrastus, kts. kohta Tanssietiketti murroksessa
        http://www.tanssit.fi/tanssin-abc/tanssietiketti/


      • Anonyymi
        tanssiva_mies kirjoitti:

        Höpö höpö. Sillä että onko suhteessa tai ei, ei ole mitään vaikutusta koska siellä ollaan vain tanssimassa. Yhtä vaarallista on käydä kaupassa, voihan sielläkin tapahtua mitä tahansa.

        Tanssi on nykyään sosiaalinen liikuntaharrastus, kts. kohta Tanssietiketti murroksessa
        http://www.tanssit.fi/tanssin-abc/tanssietiketti/

        Kaupassa käyntiin ei liity tietääkseni lähikontaktia. Tosin voin puhua vain omasta kokemuspohjasta.


    • Wanhatango

      Meillä käydään erikseen tanssimassa. Minulla ei ole ollut ongelmia vieraiden miesten kanssa, eikä ole ollut tarvetta pettää. Miehelleni naiset kyllä tyrkyttävät itseään ja soittelevat perään jos onnistuvat numeron hommaamaan. Tämän päivän naiset ovat liian tyrkkyjä ja eivät kunnioita mitään. Ihan sama onko ukkomies aina kelpaa jos vain ukko lähtee mukaan siihen peliin. Omani luojan kiitos on uskollisena vielä pysynyt.

      • naatitaanmolemmista

        Tilaisuus tekee varkaan. Minä ainakin hyvänä tanssijana näen asian näin, että molemmat hyötyy. Nainen saa hyvän tanssittajan, ehkä pitkäksikin aikaa. Olen hieman kokematon taas seksin puolella, niin saan siellä hyvää opetusta osaavilta Naisilta.


      • TassinNautinto
        naatitaanmolemmista kirjoitti:

        Tilaisuus tekee varkaan. Minä ainakin hyvänä tanssijana näen asian näin, että molemmat hyötyy. Nainen saa hyvän tanssittajan, ehkä pitkäksikin aikaa. Olen hieman kokematon taas seksin puolella, niin saan siellä hyvää opetusta osaavilta Naisilta.

        Höpön löpön, et saa ketään ei naiset ala seksiä opettamaan, kyllä miehen se pitää hallita.

        "eiturhiahakuja"
        Ihmetelen, että jos on lähdetty tanssimaan niin kartetaan varattuja. Ei tanssi katso ikää, kokoa, ulkonäköä eikä sitä sormusta vaan sitä miltä tanssi tuntuu kenenkin kanssa. Tietenkin jos sitä kumppania etsimässä niin ehkä silloin voi katsoa ketä hakee, mutta paljosta jää vaille tanssin nautinnosta jos tuolla periaatteella siellä liikku. Sieltä ei nimittäin löydy ketään, paitsi jos kelpaa kuka vaan.


      • opiskelijana

        Seksiä voi aina "opettaa" puolin ja toisin. Vai tiedätkö jo kaiken ? Rakastelu on monipuolista taidetta, ei pa nemista ;)). Sitä on kiva opetella ja aistia. Aina löytyy uutta. Taivaskaan ei ole rajana.


      • TanssinNautinto
        opiskelijana kirjoitti:

        Seksiä voi aina "opettaa" puolin ja toisin. Vai tiedätkö jo kaiken ? Rakastelu on monipuolista taidetta, ei pa nemista ;)). Sitä on kiva opetella ja aistia. Aina löytyy uutta. Taivaskaan ei ole rajana.

        Asiasta samaa mieltä jos on tunteet mukana, mutta jos kiertää kukasta kukkaan niin en ole samaa mieltä. Mutta jokainen tavallaan.


    • mirkkulirkku

      Älkää nyt julkisesti näistä tanssi-pettämisistä puhuko, kohta mieheni ei päästä minua yksin tanssimaan ollenkaan.

      • tyrkylläpenkillä

        Ei haittaa sillä naisia on jo liikaa muuten jokapaikassa.


      • tangonHuumaa

        Tanssilavoilla on hyvin pieni määrä lehtijutun tyylisiä naisia. (jotka ehdottaa jo ekan yhteisen tanssin aikana)
        Olisko minun kohdalle osunut 2 koko tanssihistorian aikana ja olen tanssinut paljon ympäri Suomen ja pyrkinyt hakemaan paljon ennestään tunemattomia. Kaikkiaan tuhansia naisia.


        Nykyään alkaa oleen paljon "tanssituttuja" ja näiden joukossa on paljon jotka antaa ymmärtää. En vaan ole kokeillut ymmärtääkö he antaa.
        Näitä en kumminkaan vertais linkin naiseen.
        Useimiten he tietää aviosäätyni. Varattu.
        Uskaltavat tämän turvin heittäytyä täysillä mukaan ja enemmänkin.
        Ehkä osa haluais muutakin, en ole uskaltanut kokeilla mihin asti menisivät. Rehellidyyden nimissä. Onhan niitä ehdotuksia tullut, vaan ovat olleet aina muutakin kuin yhtä seikkailua hakemassa.
        Välillä jää kaipaan yhteistä kuumaa tangoa. Tangoa jossa himot herätä ja ei se saia ole helppoa vain kiittää, kun tietää mitä toinen on vailla.

        Mielestäni puolisoiden ei tarvi olla huolissaan.
        Riippuu tietenkin henkilöstä. Toiset tarvii vierasta. Nämäkään henkilöt ei tarvi siihen "tanssia."
        Nykyään "seuraa" saa helposti netin kautta.
        Jos puoliso pettää, voi tehdä sen kauppareissullla tai työmatkalla .
        Eli jos suhde rakoilee ja epäilee puolisoaan. Tanssikielto ei missään nimessä ole pelastus.
        Tanssi on monelle lähes ainut asia millä jaksaa tätä arkea.

        Jos epäilee puolisoaan, kannattaa lähteä lavoille katsoon.

        Jos puoliso on pitänyt tällä lavalla aina linkin mukaista"peliä" se selviää varmasti sivusta katselemalla.
        Älä kumminkaan lue väärin.
        Halaukset, nauru ja pieni flirtti kuuluu lähes kaikille.
        Eli. Älä näe kaikessa petosta.
        Lavatanssit on oma juttu ja kaikki minkä näkee, ei välttämättä ole sitä miltä se näyttää.

        Esimerkkinä.
        Minä vedän aina täysilä ja kuumasti.
        On seuraaja minua 20 vuotta vanhempi tai nuorempi, varattu tai vapaa, lihava tai laiha.
        Tanssusta voi tulla kihkeä kenen hybänsä kanssa, vaikkei se ole mitään muuta kuin tanssia.

        Ei tietenkään pahasti mustasukkaisten, heille voi olla liikaa nähdä puolison tanssivan kuuman slowarin tai tangon.
        Me paljon tanssineet ei nähdä siinä mitään. Korkeintaan iloitaan heidän puolesta onnistuneedta tanssista ja ehkä koitetaan hakea joskus kyseistä tangoille.


      • eimitäänhöpöhöpöä

        Jos miehenä hieman vihjailee "sinne päin" niin kyllä niitä naisia löytyy. Sitten on paljon niitä naisia jotka eivät ymmärrä vihjailuja, eikä ole tarviskaan. Muutama sellainen tapaus on ollut, että nainen on puhunut vihjailuni ystävättärelleen ja hän on tullut hakemaan ja alottanut aika suoraankin puhumaan jatkoista.


      • Provoagentti
        tangonHuumaa kirjoitti:

        Tanssilavoilla on hyvin pieni määrä lehtijutun tyylisiä naisia. (jotka ehdottaa jo ekan yhteisen tanssin aikana)
        Olisko minun kohdalle osunut 2 koko tanssihistorian aikana ja olen tanssinut paljon ympäri Suomen ja pyrkinyt hakemaan paljon ennestään tunemattomia. Kaikkiaan tuhansia naisia.


        Nykyään alkaa oleen paljon "tanssituttuja" ja näiden joukossa on paljon jotka antaa ymmärtää. En vaan ole kokeillut ymmärtääkö he antaa.
        Näitä en kumminkaan vertais linkin naiseen.
        Useimiten he tietää aviosäätyni. Varattu.
        Uskaltavat tämän turvin heittäytyä täysillä mukaan ja enemmänkin.
        Ehkä osa haluais muutakin, en ole uskaltanut kokeilla mihin asti menisivät. Rehellidyyden nimissä. Onhan niitä ehdotuksia tullut, vaan ovat olleet aina muutakin kuin yhtä seikkailua hakemassa.
        Välillä jää kaipaan yhteistä kuumaa tangoa. Tangoa jossa himot herätä ja ei se saia ole helppoa vain kiittää, kun tietää mitä toinen on vailla.

        Mielestäni puolisoiden ei tarvi olla huolissaan.
        Riippuu tietenkin henkilöstä. Toiset tarvii vierasta. Nämäkään henkilöt ei tarvi siihen "tanssia."
        Nykyään "seuraa" saa helposti netin kautta.
        Jos puoliso pettää, voi tehdä sen kauppareissullla tai työmatkalla .
        Eli jos suhde rakoilee ja epäilee puolisoaan. Tanssikielto ei missään nimessä ole pelastus.
        Tanssi on monelle lähes ainut asia millä jaksaa tätä arkea.

        Jos epäilee puolisoaan, kannattaa lähteä lavoille katsoon.

        Jos puoliso on pitänyt tällä lavalla aina linkin mukaista"peliä" se selviää varmasti sivusta katselemalla.
        Älä kumminkaan lue väärin.
        Halaukset, nauru ja pieni flirtti kuuluu lähes kaikille.
        Eli. Älä näe kaikessa petosta.
        Lavatanssit on oma juttu ja kaikki minkä näkee, ei välttämättä ole sitä miltä se näyttää.

        Esimerkkinä.
        Minä vedän aina täysilä ja kuumasti.
        On seuraaja minua 20 vuotta vanhempi tai nuorempi, varattu tai vapaa, lihava tai laiha.
        Tanssusta voi tulla kihkeä kenen hybänsä kanssa, vaikkei se ole mitään muuta kuin tanssia.

        Ei tietenkään pahasti mustasukkaisten, heille voi olla liikaa nähdä puolison tanssivan kuuman slowarin tai tangon.
        Me paljon tanssineet ei nähdä siinä mitään. Korkeintaan iloitaan heidän puolesta onnistuneedta tanssista ja ehkä koitetaan hakea joskus kyseistä tangoille.

        "En vaan ole kokeillut ymmärtääkö he antaa. "
        "Nykyään alkaa oleen paljon "tanssituttuja" ja näiden joukossa on paljon jotka antaa ymmärtää. En vaan ole kokeillut ymmärtääkö he antaa. "
        "Uskaltavat tämän turvin heittäytyä täysillä mukaan ja enemmänkin."
        "Ehkä osa haluais muutakin, en ole uskaltanut kokeilla mihin asti menisivät. "
        "Välillä jää kaipaan yhteistä kuumaa tangoa."
        "Tangoa jossa himot herätä ja ei se saia ole helppoa vain kiittää, kun tietää mitä toinen on vailla."
        " Toiset tarvii vierasta. "

        Itse voin joskus harvoin jonkun hyväuskoisen hölmön miehen antaa ymmärtää puolittain jotain jos näkyy luulevan itsestään liikoja ainoastaan sen takia että hakee sitten tanssimaan. Ehkä muut tekevät samoin.

        Puhut paljon kuumista tangoista.
        Minä ihmettelen miksi yleensä kirjoittelet tanssipalstalla. Käyt paljon tanssimassa, mutta jotain muuta mielessä ilmeisesti kokoajan.
        Et voi myöskään mennä kenenkään toisen korvien väliin etkä noin voi tietää josko ne kuumat olisi vain sinun omien korviesi välissä.
        Olen itse naisena tanssinut vaikka minkämoisia tangoja enkä vielä yhdestäkään ole kuumistunut.
        Jossain discoyössä joskus pikarakastumisia on ollut ja ne ovat johtaneetkin yhteiseen yöhön. Molemminpuolinen juttu ainostaan todella hyvän tyypin kanssa kiinnostaa. Sellaisia miehiä ei edes käy tanssilavoilla.


      • tangonHuumaa
        Provoagentti kirjoitti:

        "En vaan ole kokeillut ymmärtääkö he antaa. "
        "Nykyään alkaa oleen paljon "tanssituttuja" ja näiden joukossa on paljon jotka antaa ymmärtää. En vaan ole kokeillut ymmärtääkö he antaa. "
        "Uskaltavat tämän turvin heittäytyä täysillä mukaan ja enemmänkin."
        "Ehkä osa haluais muutakin, en ole uskaltanut kokeilla mihin asti menisivät. "
        "Välillä jää kaipaan yhteistä kuumaa tangoa."
        "Tangoa jossa himot herätä ja ei se saia ole helppoa vain kiittää, kun tietää mitä toinen on vailla."
        " Toiset tarvii vierasta. "

        Itse voin joskus harvoin jonkun hyväuskoisen hölmön miehen antaa ymmärtää puolittain jotain jos näkyy luulevan itsestään liikoja ainoastaan sen takia että hakee sitten tanssimaan. Ehkä muut tekevät samoin.

        Puhut paljon kuumista tangoista.
        Minä ihmettelen miksi yleensä kirjoittelet tanssipalstalla. Käyt paljon tanssimassa, mutta jotain muuta mielessä ilmeisesti kokoajan.
        Et voi myöskään mennä kenenkään toisen korvien väliin etkä noin voi tietää josko ne kuumat olisi vain sinun omien korviesi välissä.
        Olen itse naisena tanssinut vaikka minkämoisia tangoja enkä vielä yhdestäkään ole kuumistunut.
        Jossain discoyössä joskus pikarakastumisia on ollut ja ne ovat johtaneetkin yhteiseen yöhön. Molemminpuolinen juttu ainostaan todella hyvän tyypin kanssa kiinnostaa. Sellaisia miehiä ei edes käy tanssilavoilla.

        " Itse voin joskus harvoin jonkun hyväuskoisen hölmön miehen antaa ymmärtää puolittain jotain jos näkyy luulevan itsestään liikoja ainoastaan sen takia että hakee sitten tanssimaan. Ehkä muut tekevät samoin."

        Et sinä tolla saa häneltä tanssiaikaa.
        Et ainakaan paisuhteessa olevalta.

        Minä kirjoitin
        " Välillä jää kaipaan yhteistä kuumaa tangoa. "
        Selvennykseksi.
        Välillä on upeita seuraajia, jotka on liian kiihkeitä ja näin meidän tanssit ei enään kohtaa. Ei ainakaan samana iltana. Ehkä kk. päästä.
        Rukkasia en sentään ole joutunut antaan kuin pari kertaa. Naamapakeilla tai parenminkin pään pyörityksellä on selvitty. Useinmiten hölmömmätkin tajuu ettei tänään ole enenpää tanssia tarjolla.

        "Sellaisia miehiä ei edes käy tanssilavoilla"
        Tämä oli sinun suusta.

        Teitä ihania naisia lavoilla riittää, vaan ei se vaihtamalla parane.
        Ruoho on vihreänpää aidan takana. Näin se on.
        Ikä ja kokemus on hiukan opettanut ja laittanut elämänarvoja järjestykseen. Jopa meillä miehillä.
        Onko tämä sitten "fiksuutta" vai "tyhmyyttä" (harmittaa 30v. päästä miltä jäi paitsi)
        Naiset kokee tämän haasteena, tai tango vie järjen.


      • Provoagentti
        tangonHuumaa kirjoitti:

        " Itse voin joskus harvoin jonkun hyväuskoisen hölmön miehen antaa ymmärtää puolittain jotain jos näkyy luulevan itsestään liikoja ainoastaan sen takia että hakee sitten tanssimaan. Ehkä muut tekevät samoin."

        Et sinä tolla saa häneltä tanssiaikaa.
        Et ainakaan paisuhteessa olevalta.

        Minä kirjoitin
        " Välillä jää kaipaan yhteistä kuumaa tangoa. "
        Selvennykseksi.
        Välillä on upeita seuraajia, jotka on liian kiihkeitä ja näin meidän tanssit ei enään kohtaa. Ei ainakaan samana iltana. Ehkä kk. päästä.
        Rukkasia en sentään ole joutunut antaan kuin pari kertaa. Naamapakeilla tai parenminkin pään pyörityksellä on selvitty. Useinmiten hölmömmätkin tajuu ettei tänään ole enenpää tanssia tarjolla.

        "Sellaisia miehiä ei edes käy tanssilavoilla"
        Tämä oli sinun suusta.

        Teitä ihania naisia lavoilla riittää, vaan ei se vaihtamalla parane.
        Ruoho on vihreänpää aidan takana. Näin se on.
        Ikä ja kokemus on hiukan opettanut ja laittanut elämänarvoja järjestykseen. Jopa meillä miehillä.
        Onko tämä sitten "fiksuutta" vai "tyhmyyttä" (harmittaa 30v. päästä miltä jäi paitsi)
        Naiset kokee tämän haasteena, tai tango vie järjen.

        "Et sinä tolla saa häneltä tanssiaikaa.
        Et ainakaan paisuhteessa olevalta."
        Olen saanut jo.
        Oletko jonkinlainen megalomaanikko sinäkin kuvittelet voivasi edustaa kaikkia parisuhteessa olevia? Jotenkin jäykän tapainen ajatus sinulla että kaikki parisuhteet olisivat samanlaisia ja kaikki parisuhteessa olevat ajattelisivat samalla lailla.
        Aika kummallinen lähtökohta ajatuksellasi.
        Koet varmaan myös että olet jotenkin sinkkujen yläpuolella statuksesi kanssa!! Ei taida olla ihan tätä päivää. Koitahan laskeutua hiukan niin näet selvemmin.
        Sinä koet että kaikkien parisuhteessa olevien tanssiaika on sinun takataskussasi.
        Haloo! Mieti.
        Et mitenkään voi myöskään tietää miten minä asiat teen. Minulla ja jollain toisella on eroa, vaikka sinä mielelläsi niputat.
        "Välillä on upeita seuraajia, jotka on liian kiihkeitä ja näin meidän tanssit ei enään kohtaa. Ei ainakaan samana iltana. Ehkä kk. päästä."
        En tiedä viimekädessä muiden tanssit kuin omani, mutta ihanko olet mennyt kokeilemaan ovatko kiihkeitä vaiko vain ylireagoit itse?
        Onneksi en kuulu sinun tuttavapiiriisi kaikesta päätellen.
        " Useinmiten hölmömmätkin tajuu ettei tänään ole enenpää tanssia tarjolla."
        Tässäpä haukumme tanssipartnereitamme hölmöiksi... ;), sinä ehkä tosissasi. Minä vain vähän provosin :D
        ""Sellaisia miehiä ei edes käy tanssilavoilla"
        Tämä oli sinun suusta."
        Kyllä, enkä muuta ole väittänytkään.
        "Teitä ihania naisia lavoilla riittää, vaan ei se vaihtamalla parane.
        Ruoho on vihreänpää aidan takana. Näin se on."
        En ole väittänyt olevani ihana, enkä tule väittämäänkään. Pidän tuollaista ihanuuttelemista julkeana ja ainakin puolittain hävyttömänä röyhkeytenä.
        "Ikä ja kokemus on hiukan opettanut ja laittanut elämänarvoja järjestykseen. Jopa meillä miehillä."
        Onpa sinulla kehumisen aiheet. En ole kiinnostunut tanssittajieni elämänarvoista. Kullakin kuitenkin omansa, vaikka sinä pyritkin puhumaan myös muiden suulla. Omasi ei riitä?
        "Naiset kokee tämän haasteena, tai tango vie järjen."
        Jätä tuo huorittelu pienemmälle, ainakin kun puhut henkilöistä joita et todella tunne.
        Vai viekö keskustelu "vaikeamman" tapauksen kanssa sinun järkesi?


    • vainharrastus

      Jos haluaa pettää kumppaniaan, se onnistuu tanssimattakin.
      Tanssiharrastukseen ei liity mustasukkaisuutta tai pettämistä
      sen enempää, kuin missään muissakaan harrastuksissa.
      Vihaisia tunteita tanssipaikoilla syntyy jos vaikkapa ei pääse
      tanssimaan koko illan aikana. Joitakin taas haetaan jokaiseen
      tanssiin. Nämä tilanteet ovat tuttuja tanssipaikoilla- ja kursseilla.
      Naisiahan on aina enemmän joka paikassa.

      • riality

        "Tanssiharrastukseen ei liity mustasukkaisuutta tai pettämistä
        sen enempää, kuin missään muissakaan harrastuksissa."
        Aivan varmasti tansseissa on enemmän näitä juttuja kuin muissa harrastuksissa. Moniko on päässyt suoraan lentopallokentältä sänkyyn ja moniko tansseista? Ja niistä aina joku on varattu.


      • Provoagentti
        riality kirjoitti:

        "Tanssiharrastukseen ei liity mustasukkaisuutta tai pettämistä
        sen enempää, kuin missään muissakaan harrastuksissa."
        Aivan varmasti tansseissa on enemmän näitä juttuja kuin muissa harrastuksissa. Moniko on päässyt suoraan lentopallokentältä sänkyyn ja moniko tansseista? Ja niistä aina joku on varattu.

        "Moniko on päässyt suoraan lentopallokentältä sänkyyn "
        Minulla ainakin yksi aika korkealla iälläkin oleva mies tuttu joka pääsee naisen sänkyyn ihan mistä vain. Kaupan kassat ja hyllyjen väliköt, pankkiautomaatit, linja-autopysäkit ym. ovat hänen metsästyspaikkojaan. Kaikki käy. Tietenkin hän on seksiriippuvainen mutta tanssimaan hän ei vaivaudu lavoille, koska siitä aivan liian paljon vaivaa.


      • Ljht
        Provoagentti kirjoitti:

        "Moniko on päässyt suoraan lentopallokentältä sänkyyn "
        Minulla ainakin yksi aika korkealla iälläkin oleva mies tuttu joka pääsee naisen sänkyyn ihan mistä vain. Kaupan kassat ja hyllyjen väliköt, pankkiautomaatit, linja-autopysäkit ym. ovat hänen metsästyspaikkojaan. Kaikki käy. Tietenkin hän on seksiriippuvainen mutta tanssimaan hän ei vaivaudu lavoille, koska siitä aivan liian paljon vaivaa.

        Miksi kyseinen "miesrotu" ei vois harrastaa tanssia?

        Jos joku rakastaa "lentopalloa" eikö tämmöinen mies pysty oleen pilaamatta itselleen rakasta harrastusta naimalla kaikki kaksijalkaiset valmentajasta siivoojaan.
        Jos sitä pesää on tarjolla lentisharjoituksissa, on sitä tarjolla kaupan kassajonossakin. Valinnan vara vaan paljon suurempi.

        Varattu henkilö ei varmasti pilaa rakasta harrastustaan sekoilemalla johkin helppoon loveen


      • Provoagentti
        Ljht kirjoitti:

        Miksi kyseinen "miesrotu" ei vois harrastaa tanssia?

        Jos joku rakastaa "lentopalloa" eikö tämmöinen mies pysty oleen pilaamatta itselleen rakasta harrastusta naimalla kaikki kaksijalkaiset valmentajasta siivoojaan.
        Jos sitä pesää on tarjolla lentisharjoituksissa, on sitä tarjolla kaupan kassajonossakin. Valinnan vara vaan paljon suurempi.

        Varattu henkilö ei varmasti pilaa rakasta harrastustaan sekoilemalla johkin helppoon loveen

        Ajattelisin, että kaikki harrastupaikat ova kyseiselle hepulle liian ahtaita. Saalis jää laihaksi ja loppuukin lyhyeen.
        "Varattu henkilö ei varmasti pilaa rakasta harrastustaan sekoilemalla johkin helppoon loveen "
        Ei se harrastus pilaannu, nähty sekin. Kai se valitsee sellaisen joka pysyy hiljaa tai jättää paikan. Tiedä noista helppouksista, se on joidenkin mieliajattelua että toiset on helpompia jne. Mielestäni enemmän kyse ajoituksesta, elämänkriisit ym. huomion keskiössä kyseisellä tyypillä.
        Varattu, mutta mihin suuntaan? Avioliitot ja parisuhteet ovat vaihtuvia, seksiaddiktio pysyvä ilman terapiaa ja omaa tahtoa.

        Varattu ja varaamaton.
        Minusta ruma tapa ajatella, että varaamaton olisi jotenkin helpommin pudottautuva. Riippuu ihan henkilöstä. Ise ollessani aikoinaan yhdessä aiemmista parisuhteistani olin huomattavasti helpommin jonkun muun kanssa kuin nyt sinkkuna on aikaa ajatuksille eikä ole muutenkaan tarvetta pelkän pahan mielen takia saada kenenltäkään toiselta ikäänkuin lupaa elää.


      • Provoagentti
        Ljht kirjoitti:

        Miksi kyseinen "miesrotu" ei vois harrastaa tanssia?

        Jos joku rakastaa "lentopalloa" eikö tämmöinen mies pysty oleen pilaamatta itselleen rakasta harrastusta naimalla kaikki kaksijalkaiset valmentajasta siivoojaan.
        Jos sitä pesää on tarjolla lentisharjoituksissa, on sitä tarjolla kaupan kassajonossakin. Valinnan vara vaan paljon suurempi.

        Varattu henkilö ei varmasti pilaa rakasta harrastustaan sekoilemalla johkin helppoon loveen

        Mahdollista, mutta jotenkin ihmetyttää miksi nähdä niin paljoa vaivaa. Vai onko niin, että lavat on silloin vain yksi harrastus ja varsinainen toiminta tehdään muualla? Lavalla joutuu tosiaan näkemään vaivaa ja sietämään pettymyksiäkin. Seksiaddikti tarvitsee sen annoksensa kuten alkoholisti ryyppynsä. Voi olla liian julmaa jos ei tärppääkään.


    • fiksuttunteet

      Minusta mikään yleistäminen ei vaan liity tähän kun puhutaan tunteista. Laskin avioliiton aikaisia ns.syrjähyppyjä joskus ja niitä oli 30 henkilön kanssa , siis tansseissa tavattuja varattuja sekä sinkkuja.
      En minä miehenä kipuile että tekisin jotain väärin sillä uskon että olen nostanut monen naisen mielialaa haluttuna fiksuna naisena

      • itsesuojelu

        " Laskin avioliiton aikaisia ns.syrjähyppyjä joskus ja niitä oli 30 henkilön kanssa , siis tansseissa tavattuja varattuja sekä sinkkuja.
        En minä miehenä kipuile että tekisin jotain väärin sillä uskon että olen nostanut monen naisen mielialaa haluttuna fiksuna naisena"

        Hienoa, että sinun kanssa pyöriskeltyään naisten itsetunto ja mieliala on kohonnut
        ja fiksuus lisääntynyt. Itse en puuttuisi sellaisiin, joille kaikki kelpaa....


      • fiksuttunteet

        Nii - in minustakin on hienoa että naiset haluaa ja tekee hyvän valinnan , vaikkapa minusta.


      • Provoagentti
        itsesuojelu kirjoitti:

        " Laskin avioliiton aikaisia ns.syrjähyppyjä joskus ja niitä oli 30 henkilön kanssa , siis tansseissa tavattuja varattuja sekä sinkkuja.
        En minä miehenä kipuile että tekisin jotain väärin sillä uskon että olen nostanut monen naisen mielialaa haluttuna fiksuna naisena"

        Hienoa, että sinun kanssa pyöriskeltyään naisten itsetunto ja mieliala on kohonnut
        ja fiksuus lisääntynyt. Itse en puuttuisi sellaisiin, joille kaikki kelpaa....

        Minusta kuulostat ällöttävältä.
        Tietenkin etsivä löytää, mutta toivottavasti kukaan ei kuvittele minusta mitään tuollaista. Tanssipaikkojen miehet eivät koskaan ole minun makuuni.


      • 1234567654321

        Minusta juuri tämä on niin kihelmöivää kuplivaa jännitystä , meneekö flirtti läpi ,sillä jaksaa käydä tansseissa ja unohtaa arjen murheet ja vastoinkäymiset.
        Sitten kun samoin toivoo daamikin niin ällöttävyyskin on kaukana


    • Tanssihuumaa

      Minä tiedän monia aviopareja, jotka käyvät tanssimassa yhdessä ja erikseen. Yhdessä mennessään he ensin aluksi tanssivat keskenään, mutta sitten erikseen hakien myös toisia miehiä/naisia. Ja kun kumpaakaan ei haeta niin sitten he tanssivat yhdessä.
      Se viimeinen valssi tanssitaan aina lopuksi yhdessä. Minusta siinä ei ole mitään erikoista. Tanssitaito karttuu ja sosiaalinen puolikin tulee siinä samalla hoidettua. Se kuvastaa luottamusta sitä omaa puolisoaan kohtaan jos antaa toiselle vähän tilaa ja mahdollisuuden tanssia toistenkin kanssa.
      Paljon on pareja jotka istua nyhjöttävät jossain penkillä, kun jotain kappaletta toinen ei osaa eikä sitä suoda sille toiselle osapuolellekaan vaikka toinen osaisi ja haluaisi tanssia. Sehän on mustasukkaisuutta, liikaa toisen kiinnipitämistä.
      Tanssi on hyvin rentouttavaa ja liikunnallisestikin mukavaa touhua. Ei sinne lavalle tulla jäykistelemään ja vahtimaan toista koko illaksi. Sitten riidellään kotona mokomasta asiasta kuin voitaisiin keskustella miten joku toinen vei ja ottaa siitä esimerkiksi oppia.
      Kyllä toiselle pitää antaa sitä tilaa ja omaakin aikaa vaikka mennä tyttöporukassa lavatansseihin. Ei se aina tarkoita että sieltä sitten lähdetään toisen miehen/naisen matkaan vaikka monella taitaa olla se käsitys.

      Suomalainen lavakulttuuri on ainutlaatuista ja hienoa että sellaisia vielä järjestetään.

      Älkää olko nirppanokkia vaan luottakaa siihen aviopuolisoon niin paljon ettei sen asian takia tarvi eroa ottaa. Ja jos toinen ei osaa tanssia sitä varten on tanssikursseja, sinne voi mennä opettelemaan ja luomaan niita sosiaalisia kontakteja ja uusia tuttavuuksia.
      No kukin taaplaa tyylillään, ei sille sitten mitään voi jos toinen on tunteeton toista kohtaan. Silloin minusta pitää kyllä katsoa itseään peiliin ja kysyä voisiko se vika olla vaikka itsessä.
      - Kuulema sattui vain niiiiin mukava nainen tanssitettavaksi, että tämäkin muija sai
      nähdä, että siinä tanssiharrastuksessa sit kävi,kuten epäilin ja varottelin. Paljastui puolenvuoden suhde hänen mieheen. Puolivuotta on valehdeltu ja petetty. et silleen.
      Lopulta pääsi selville "tanssisuhteesta" ja laittoi miehensä valinnan eteen: joko minä ja avioliitto tai "ystävätär". Yhden yön aikana kaatui koko 25 vuoden yhteinen elämä. Hänelle ei ollut vaihtoehtona enää avioliitto.

    • ssom

      Paljon on pareja jotka istua nyhjöttävät jossain penkillä, kun jotain kappaletta toinen ei osaa eikä sitä suoda sille toiselle osapuolellekaan vaikka toinen osaisi ja haluaisi tanssia. Sehän on mustasukkaisuutta, liikaa toisen kiinnipitämistä. Älä nyt yleistä sentään, tanssimme aina yhdessä ja välillä istumme tanssin ajan. Se ei tarkoita sitä etteikö toinen antaisi tanssia muitten kanssa. Yksinkertaisesti ei kiinnosta tanssia muitten kanssa. Me ainakin hikoamme tanssin aikana kumpikin ja ei ole mitään mielenkiintoa tanssia jonkun vierashikisen kanssa. Tauolla yleensä katselemme muita tanssijoita ja kuuntelemme musiikkia

      • prioritydance

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Silloin harvoin kun pääsee puolison kanssa tansseihin, niin miksi tuhlata aikaa jutellen joutavia vieraitten ihmisten kanssa?!! Työ, sosiaalinen media, harrastukset yms. vievät muutoinkin niin paljon aikaa pois parisuhteelta, jotta pitäähän se jonkinnäköinen järjestys olla edes sitten tansseissa....


      • usein-näin

        Kyllä se kun saa vierasta tanssien päälle niin kruunaa illan.


      • Lempileiskuulavoilla
        usein-näin kirjoitti:

        Kyllä se kun saa vierasta tanssien päälle niin kruunaa illan.

        Tanssitaitoinen varattu mies tai nainen saa helposti yhden illan seuraa tansseista jos haluaa tai ei.
        Useinkin käy niin, että parin kanssa syntyy eroottinen lataus, joka sitten johtaa seksiin ja pettämiseen.
        Onhan tuo erijuttu kuin tinderi. Ei sinne pettämään lähdetä, mutta biologia vie voiton ja kohtalo antaa. Naatitaan tansseista ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=P9sJiwSIiUA


    • seonvainelämää

      Mihin niitä tansseja tarvitaan kun on tinderi, siellä ne aviomiehetkin on vaimojaan pettämässä.

      • Gjkk

        Niin, eiköhän siihen "pettämiseen" tarvita ainakin se kaksi osapuolta.
        Turha on syyllistää ketään.
        Korkeintaan peiliin voi kstsoa ja miettiä miksi puoliso pettää ja kannattaako sille tehdä jotain. Vai onko eroaminen ainoo järkevä liike.
        Pistää vahinkon kiertään.


      • erijuttuselvästi

        "Joskus käy niin, että parin kanssa syntyy eroottinen lataus, joka sitten johtaa seksiin ja pettämiseen"

        Onhan tuo erijuttu kuin tinderi. Ei sinne pettämään lähdetä, mutta biologia vie voiton. Sille ei voi ihminen mitään.


      • tassimimmi
        erijuttuselvästi kirjoitti:

        "Joskus käy niin, että parin kanssa syntyy eroottinen lataus, joka sitten johtaa seksiin ja pettämiseen"

        Onhan tuo erijuttu kuin tinderi. Ei sinne pettämään lähdetä, mutta biologia vie voiton. Sille ei voi ihminen mitään.

        kuka lähtee ja kuka ei. Jotkut ajattelee seuraamuksia ja kunniottaa arvojaan joka tilanteessa. Toiset antaa tunteille vallan. Eiköhän baarista löydy enemmän seksin perässä olijoita kuin tasseista.


      • paikanvaihto

        Tuota pitää kokeilla , toisaalta ihan omin jaloin pitäisi liikkua Anna Yleninkin


      • Salasuhteettansseissa
        tassimimmi kirjoitti:

        kuka lähtee ja kuka ei. Jotkut ajattelee seuraamuksia ja kunniottaa arvojaan joka tilanteessa. Toiset antaa tunteille vallan. Eiköhän baarista löydy enemmän seksin perässä olijoita kuin tasseista.

        Kuka lähtee ja kuka ei. Tapasin tansseissa miehen jonka kanssa synkkasi lattialla.
        Kertoi , että on ukkomies ja käy vaimonsa kanssa yhdessäkin tanssimassa.
        Se ilta meni yhdessä tanssien, mutta kun tiesin vaimon se jäi tanssiin iltamme.
        Näin heidät tansseissa ja yhdessä tanssimassa toisessa tanssipaikassa ja moikkasimme.
        Tulin parin kuukauden päästä taas tanssimaan samaan paikkaan toivossa, että
        tanssisimme, mutta ukollahan olikin jo uusi "tanssikaveri" paikan naisista.
        Ei tanssittu eikä moikattu. Lavoilla on naisia niin paljon, että ukkomiehet sortuu
        pettämään jos vaimo antaa liikaa vapautta , tämä on totta.
        Tanssit jatku sinä iltana myöhään, mutta tämä pari poistuikin jo puoliltaöin.
        Munkaa silloin kerran hän jouti tanssimaan ihan loppuun asti. Nyt hän sai 2h aikaa
        heilutella vaikka sitä peittoa paikallisen muijan kanssa.


      • Ukllj
        Salasuhteettansseissa kirjoitti:

        Kuka lähtee ja kuka ei. Tapasin tansseissa miehen jonka kanssa synkkasi lattialla.
        Kertoi , että on ukkomies ja käy vaimonsa kanssa yhdessäkin tanssimassa.
        Se ilta meni yhdessä tanssien, mutta kun tiesin vaimon se jäi tanssiin iltamme.
        Näin heidät tansseissa ja yhdessä tanssimassa toisessa tanssipaikassa ja moikkasimme.
        Tulin parin kuukauden päästä taas tanssimaan samaan paikkaan toivossa, että
        tanssisimme, mutta ukollahan olikin jo uusi "tanssikaveri" paikan naisista.
        Ei tanssittu eikä moikattu. Lavoilla on naisia niin paljon, että ukkomiehet sortuu
        pettämään jos vaimo antaa liikaa vapautta , tämä on totta.
        Tanssit jatku sinä iltana myöhään, mutta tämä pari poistuikin jo puoliltaöin.
        Munkaa silloin kerran hän jouti tanssimaan ihan loppuun asti. Nyt hän sai 2h aikaa
        heilutella vaikka sitä peittoa paikallisen muijan kanssa.

        Sinä sait pari tuntis enemmån "tanssiaikaa" tältä mieheltä, kuin uusi tanssitettava. Tuskin nämå jatkot kumminkaan voitti nautinnollista tanssia.


      • teppomatti

        Tanssimaan pääsee aina, mutta se on luksusta, kun tansseista lähtee kesken harrastamaan erotiikkaa. Mottoni on ollut: Kunnon mies ei sano koskaan ei.


      • Provoagentti
        teppomatti kirjoitti:

        Tanssimaan pääsee aina, mutta se on luksusta, kun tansseista lähtee kesken harrastamaan erotiikkaa. Mottoni on ollut: Kunnon mies ei sano koskaan ei.

        Sinulle ehkä kun et syvemmin ymmärrä.
        Uskoisin että noilla jatkonaisilla heikko itsetunto eikä voimia kieltäytyä.
        Käytät heitä hyväkseen. Ei nainen tuollaisesta miksikään tule. Ei vahigoita, mutta ei ole voittokaan. Miehet ajattelevat usein lapsellisuuksissaan toisin.


      • Provoagentti

        "Mihin niitä tansseja tarvitaan kun on tinderi, siellä ne aviomiehetkin on vaimojaan pettämässä. "
        Tinderiin pitää laittaa naamakuva ;


    • Provoagentti

      " Enkä siitä, että pystyisin vapaaseen suhteeseen, jos törmäisin mieheen, joka veisi jalat alta. Ehkä olisin mustasukkainen."
      Siinä Sari tunnustaa ettei ole kohdannut edes sitä oikeaa. Nämä kaikki, joiden kanssa Sari peuhaa ovat jotenkin ala-arvoisia hänen mielestään. Pikkupoikia, eivä oikeita miehiä. Eli siinä tarina Lumiksista ja seitsemästä kääpiöstä.
      Ha-ha.
      Entä Jarkko?
      "Huono omatunto, morkkis ja hirveä syyllisyyshän siitä tietenkin seurasi aina. Tuntui myös hirveän väärältä ja epäreilulta, "
      Siinä se mitä Jarkko tarjoilee omille ala-arvoisilleen. Pettymyksiä ja vielä niinkin, että Jarkko saa noista hirveän päänsäryn ja morkkiksen. Kuulostaa imartelevalta niitä partnereita kohtaan.

      Antaisin neuvon noille.
      Noiden pitäisi tutustua itseensä, omiin todellisiin toiveisiinsa ja kohdata ensin itsensä, sen jälkeen vasta tulee se toisten ihmisten kohtaaminen. Pitäisi pystyä näkemään ihmiset muunakin kuin vain omina hyötyvälineinä, joina hyötyvälineinä nämä epelit näkevät muut ihmiset. Itse en ainakaan haluaisi olla kenellekään pelkkä esine.

      Koko jutulla ei ole mitään tekemistä tanssin kanssa, muuta kuin nämä käyttävät tanssiakin välineenä että voivat sen avulla ja varjossa tehdä muuta itseään huvittavaa.
      Tuokin väline voisi olla jokin muu toiminta.

    • CTCPAC

      Suurin osa näistä kuuluu aihealueeseen " Perhe". Ei tämän osion kanssa paljoa kiinnosta avio-ongelmat jotka tuodaan tanssipaikoille.

      • Provoagentti

        Niinpä. Tanssipaikoilla vaan ihmisiä arkihuolineen ja osa siellä ehkä vain tanssimassa että pönkittää kokoajan ajatuksella "minä ukkomies-kukaan ei saa minua-vaikka haluavat nuo kaikki sinkut minua".
        Voi pyhä pietari.
        Huumorillahan noihin pitää suhtautua.


    • sinkkunatansseissa

      Sinkkumiehenä on huomannut, että sormussormessa naiset tanssivat lähempänä ja kiusoittelevampana kuin sinkkunaiset. Jatkuva flirtti päällä

      Ettekö aviomiehet "hoitele" naisianne kotona, kun ne lähtee hakemaan jotain tansseista?

      • Provoagentti

        Tuo voi selventää asiaa. Ne ovatkin varattuja jotka keskenään jatkavat aviofiiliksissä tanssia ;)
        Onkohan tuo yksi joka kuvittelee sinkuista likaisia tullut tarkistaneeksi näiden valesinkkujen taskunpohjat.
        Laitan laastarit saamiini puremiin, joita olen saanut kun sinkkuna ja rehellisenä tanssinystävänä olen osallistunut tähänkin keskusteluun, jossa siis kuvaillaankin avioliitoissa elävien parien keskinäistä sekoilua.
        Noita haavoja en koe saaneenikaan livenä tanssipaikoilla. Olen selvinnyt puhtailla tunnoilla tähän asti. Toivottavasti linja jatkuu.


      • Iloatanssiin
        Provoagentti kirjoitti:

        Tuo voi selventää asiaa. Ne ovatkin varattuja jotka keskenään jatkavat aviofiiliksissä tanssia ;)
        Onkohan tuo yksi joka kuvittelee sinkuista likaisia tullut tarkistaneeksi näiden valesinkkujen taskunpohjat.
        Laitan laastarit saamiini puremiin, joita olen saanut kun sinkkuna ja rehellisenä tanssinystävänä olen osallistunut tähänkin keskusteluun, jossa siis kuvaillaankin avioliitoissa elävien parien keskinäistä sekoilua.
        Noita haavoja en koe saaneenikaan livenä tanssipaikoilla. Olen selvinnyt puhtailla tunnoilla tähän asti. Toivottavasti linja jatkuu.

        Provoagenti
        Älä menetä toivoa lavojen suhteen.
        En minäkään ole rakastunut kassajonossa. Silti se ei poista mahdollisuutta ettikö näin vois tapahtua.

        Jotenkin tulee fiilis että olet katkera koko miespuolelle.


      • Provoagentti
        Iloatanssiin kirjoitti:

        Provoagenti
        Älä menetä toivoa lavojen suhteen.
        En minäkään ole rakastunut kassajonossa. Silti se ei poista mahdollisuutta ettikö näin vois tapahtua.

        Jotenkin tulee fiilis että olet katkera koko miespuolelle.

        "Jotenkin tulee fiilis että olet katkera koko miespuolelle. "
        Ei kannata niputtaa. Ei kaikki ole katkeraa mikä ei ole samasta viinileilistä ;
        Realismia on runsainmäärin mutta se eri asia.
        En ole sieltä nuoremmasta päästä, jolloin arvioni lavamiehistöstä osuu ennemminkin vain omaan ikäluokkaan.
        Vai onko se niin, että jos ei ole lähinnä yleisessä jaossa jossain foorumilla niin katkeruus on ainoa mahdollinen selitys?
        Sillähän voi taas helposti jatkaa sitä ajatusta että kaikki naiset ovat siellä lavoilla kaadettavissa ; Kenen sielu sietää mitäkin. Joidenkin sielulle on mahdotonta ajatus, että joku ei edes olisi saatavissa vaikka mitä tekisi :D

        Ai iloa tanssiin? Toki mutta ainoastaan tanssiin.


      • tanssiviriili
        Provoagentti kirjoitti:

        "Jotenkin tulee fiilis että olet katkera koko miespuolelle. "
        Ei kannata niputtaa. Ei kaikki ole katkeraa mikä ei ole samasta viinileilistä ;
        Realismia on runsainmäärin mutta se eri asia.
        En ole sieltä nuoremmasta päästä, jolloin arvioni lavamiehistöstä osuu ennemminkin vain omaan ikäluokkaan.
        Vai onko se niin, että jos ei ole lähinnä yleisessä jaossa jossain foorumilla niin katkeruus on ainoa mahdollinen selitys?
        Sillähän voi taas helposti jatkaa sitä ajatusta että kaikki naiset ovat siellä lavoilla kaadettavissa ; Kenen sielu sietää mitäkin. Joidenkin sielulle on mahdotonta ajatus, että joku ei edes olisi saatavissa vaikka mitä tekisi :D

        Ai iloa tanssiin? Toki mutta ainoastaan tanssiin.

        Minusta on ollut tosi ihanaa ukkomiehenä kun olen tavannut tansseista erittäin miellyttävän ja viehättävän daamin jonka kanssa lähtenyt jatkoille ennen puolta yötä :D
        Toki tanssikin on kivaa , aikaan asti , mutta jos ei ole mitään muuta niin se on aika tylsää


      • Anonyymi

        Sama kysymys -
        Ettekö avionaiset
        "hoitele" miehiänne kotona, kun ne lähtee hakemaan jotain tansseista?


    • Ahtaittenaihe

      Aloittaja ei siis lukenut - tai ymmärtänyt - linkkinsä sisältöä. Ja juuri niin se menee yleisestikin; aiheesta huutelevat kaikista eniten ne, jotka vähiten siitä käsittävät. Mitä helwettiä se muuten kuuluu kenellekään ulkopuoliselle, vieraalle ja tuntemattomalle pettääkö joku vai ei ja mitä tekee jos tekee kun elämä mättää murusiaan.

      • trollaajaa

        Kyseessä on trolli - 70 vastausta.


      • Prrrkl

        No nii-ih, tyhmyys ärsyttää.


      • Anonyymi
        trollaajaa kirjoitti:

        Kyseessä on trolli - 70 vastausta.

        Ei ole trolli, täyttä totta tansseissa.


    • Anonyymi

      Olen tavannut tansseista aivan kerrassaan ihania , miellyttäviä ja seksikkäitä vaimoja.
      On ollut ilo "tanssia" heidän kanssaan.

    • Anonyymi

      Hieman alustusta. Mieheni ei tanssi, mutta hyväksyy minun käydä tanseissa erään vapaan työkaverimiehen kanssa. Tätä on jatkunut pian 5 vuoden ajan ja nyt käymme jopa ruotsinlaivoilla tanssimassa, kun sattuu hyvä solisti olemaan paikalla. Majoitumme samaan hyttiin, mieheni tietää ja hyväksyy asian.

      • Anonyymi

        Ei tuossa mitään pahaa ole minun mielestä nykyaikana, vaikka joskus menisi päätyyn asti.
        Tanssiviihde voi viedä mukanaan.


    • Anonyymi

      Niin, miksi vapaana poikamiehenä ylipäänsä tanssia harrastan, jos ei koskaan tanssitaitoa palkita.

      • Anonyymi

        Tanssiharrastus on kieltämättä erinomainen paikka suhteiden muodostamiseen. Tunnet kymmeniä naisia ja flirttailet siinä suhteellsen vapaasti, yleensä se otetaan "viattomana " vastaan. Sitten vain viet asiat pitemmälle jos nainen näin haluaa. Tavallaan kymmenet naiset odottavat vuoroaan. Eihän niitä nyt samaan aikaan pysty hoitelemaan muutoinkaan, enkä oleta että kaikki lankeaa, yksi kerrallaan.


    • Anonyymi

      Tanssiminen on syntiä sekä tv:n tuijottelu

      t. Kempeleläinen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe