Olimpa synttäreillä, joissa en ennestään tuntenut kaikkia vieraita. Päivänsankarin toki ja sen takia sinne meninkin. Ainahan se hiukkasen jännittää meikäläistä vieraitten ihmisten kans mutta tsemppasin itteeni ja mietin jotain helpohkoja juttelunaiheita valmiiksi. No se mikä näissä kekkereissä on joskus ennenkin ärsyttänyt on ihmisten moukkamaisuus. Se että jutellaan vaan tasan omien tuttujen kans, ei kuunnella, puhutaan päälle, ei viitsitä pukeutua edes vähän paremmin vaan tullaan farkuissa ja arkiteepaidassa. Tai sitten se oon mä jonka pitäs jäädä kotiin, ehkä. Kun kerta alkaa vaan ärsyttään niin mitä ees meen. Mutta sainpahan tän tänne sanottua.
aikuisten käytöstavat
1
174
Vastaukset
- erikoisiatapoja
Hyvä kirjoitus, itse olen kokenut aivan samanlaista. Sukulaiset eivät sano toisilleen edes Päivää, ei sanota mitään ei keskustella tuijotetaan vaan niihin kahvikuppeihin.
Välillä ja aika useasti jään sukujuhlista ja muistakin juhlista kokonaan pois kanssaihmisten moukkamaisuuden takia. Huonohan sitä on lähisukulaiselle mennä sanoon, että voisitko jotain puhua.
Pukeutumisesta vielä että monissa hääjuhlissa vieraat tulee farkut päällä, lenkkitossut jalassa ja likainen teepaita päällä. Aika kurja tilanne kun hääpari on laittanut parasta ylleen niin vieraat tulee suoraan lenkkipolulta tai pellolta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035