Monella kielellä se pitää sanoa, etten ole sinusta kiinnostunut.
M-mies voitko lopettaa stalkkaamiseni
21
923
Vastaukset
- idontmind
Mahtaako normaaleita täällä olla. Sinulla ei ole ystäviä vaan muut ovat sinun jatkeita. Kaverit kritisoivat toisiaan ja ovat eri mieltä joskus, silti ystävyys säilyy. Kun et voi kontrolloida minua seksillä, niin en ole kukaan sinulle. Sama koskee ikävä kyllä perheenjäseniä. Oletko eri mieltä?
- Undermyconrtol
Ja täällä stalkkaat edelleen xD
- MMM-miehesi
En taida lukeutua normaaleihin.
- Vaioletkoseonnut
Millä tavoin se stalkkaaminen ilmenee?
- yritä_edes_sitä
siten että trollailee jatkuvalla syötöllä.
- AikamoistaMenoa
Mitenkä tätä kautta voi edes stalkata? Pitää olla aikamoinen ICT-nörtti se tekijä ja ns. "urhi"
Normaalit ihmiset vaan kirjoittelee täällä eikä pelkää olemattomia. - Hikhikhik
Soittakee paranoidi, hik!
- Mikkepänormaali
En stalkkaa kaa kaa. Jos en sun sydäntä saa rakkauden kielellä kuiskaamaan maan maan.. on aika unohtaa taa taa. Vielä jos alottaja laittaa oman kirjaimensa tai vaikkapa nimensäkin niin varmasti vapautuu vainosta.. en ole sinua luolamiehenä hiuksista raahamassa luolaani.
- Ififufufuf
Miten voi stalkata? Olen kiinnostunut yhdestä tyypistä
- ymmärrän.kyllä
Ettei lesboa normi heteromies kiinnosta. Ja mikä stalkkaukseen tulee niin itsepähän aloitit tämän ketjun, joten moraali hoi älä jätä.
Kyllä minua voisi kaikki M-miehet tulla ja stalkkaa =) Kyl mie otan yhden "oman" M-miehen ja toiset jätän roskiksen viereen ;)
- vedelenybyänäbbiis
pienen pipulin omistava turhake äijä ei voi kuin vetästä lesbo kortin esiin, kun on tullut naisen taholta jätetyksi pikku pipulin ja muutaman muun syyn vuoksi ;D
Aloitus ei multa, mutta pakko vaan todeta.
- Olistosiihanaa
Stalkkaisipa M-mies minua :)
- kuumaM
Sama toive mullakin :D
- niinpäniiin
Samma här ; )
Kukakohan aloittaja oikein on ja ketä M-miestä hän tarkoittaa?
- EiVälitetäNäistä
Kuvitteleva nainen. Olen kuullut uskomattomia tarinoita oletetuista "ihailijoista" ilman todellisuuspohjaa. Nyt on uutena sanana tullut tämä stalkkaus. Luulotautisten uusi oire vain.
- kertoonyt
Niin, mistäpäin?
- kukaKyselee
samaa odottelen,mistäpäin M-mies hakusessa?
- radiotiedote
kukaKyselee kirjoitti:
samaa odottelen,mistäpäin M-mies hakusessa?
....liikkuu jossakin päin Suomea. Ota yhteys...
- muutenenusko
Kertoisit sen latinaksi niin uskoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592