Niin saatais palstarauha, kun ymmärrämme, miksi itsekukin on sellainen kuin on.
Annettaiskos DIAGNOOSI jokaiselle palstalaiselle?
28
440
Vastaukset
Ei ole minun asiani tehdä diagnoosia kenestäkään. Nykyiset kuusikymppiset ovat ihan erilaisia kuin saman ikäiset olivat lapsuudessani.
Ei heitä voi sanoa vanhuksiksi. Fiksuja ajan hermolla olevia ihmisiä.- heheheheeeeeee
Ei sinun mielikki.mummo tarvitse tehä DIAGNOOSIA, jos et taho. Tosin aloit jo innokkaasti tehdä DIAGNOOSIA :D
heheheheeeeeee kirjoitti:
Ei sinun mielikki.mummo tarvitse tehä DIAGNOOSIA, jos et taho. Tosin aloit jo innokkaasti tehdä DIAGNOOSIA :D
Niinpä taisin tehdä :)
Mutta vain yleisesti, en kenestäkään palstalaisesta. Jos haluat niin tee diagnoosi vaikka minusta, kai minä kestän sen luhistumatta.- heheheheeeeeee
mielikki.mummo kirjoitti:
Niinpä taisin tehdä :)
Mutta vain yleisesti, en kenestäkään palstalaisesta. Jos haluat niin tee diagnoosi vaikka minusta, kai minä kestän sen luhistumatta.Odotetaan, että nuo DIAGNOOSIuskovaiset löytävät tiensä tähän ketjuun, niin johan DIAGNOOSIA pukkaa Ovat vielä vauhdissa tuolla parissa muussa ketjussa nyt.
- heheheheeeeeee
Jos jollakulla palstalaisella on jo valmiina DIAGNOOSI, niin sen voit kertoa ja tulemme hyväksymään sen DIAGNOOSIN yksimielisesti sinulle omaksi.
(Yksimielisesti tarkoittaa, että minä hyväksyn.) Sovitaan mieluimmin et viimeinen sammuttaa valot ,ei tästä jahnaamisesta mitään tuu .
- IllanRuskoYönKoi-tto
No mitä te roikutte täällä enää... Olen sammuttanut palstavalot jo monena iltana ja yönä.
Ai niin, teillä on vaan päivänäkö näkyvyys ja sekin pätkii. IllanRuskoYönKoi-tto kirjoitti:
No mitä te roikutte täällä enää... Olen sammuttanut palstavalot jo monena iltana ja yönä.
Ai niin, teillä on vaan päivänäkö näkyvyys ja sekin pätkii.Olis varmaan ihan hyvä neuvo ,tunnut järkiihmiselle tosin ihmettelen mitä noin fiksu tääl valoja räpsyttelee iltasin.
Oli mullakin nuorempana ja vähemmän ruttuisena kaikenlaist touhuu ,nyt vaan on tää nykynen elämänmeno ihan passelia ajopuu hommaa .
- Taikuritässä
Epäpätevän joukkodiagnoosi: ajoittain ketjut täyttyvät höpertelevistä mummeleista ja papparaisista. Joskus järjen valokin pilkahtaa. Kyniä putoilee penaalista. Ylivahvat egot kaikilla. Sekoitus intro- ja extroverttiutta. Asiantuntijuus 40 vuotta sitten on vanhentunut sata kertaa, sillä ei voi päteä, korkeintaan saattaa itsensä naurunalaiseksi.
Näillä poluilla dallaavat loppuun asti. Rakkaat dallaavat vieressä.
Mieluummin miettivät pahuutta kuin hyvyyttä. Toivottavasti oleminen on toisinpäin. Persana.
Mitä tästä opimme. Emme juuri mitään. Ihan niinkuin muutkin ikäryhmät.
Monessa matkasaarnaajan taipumusta, mutta eivät kerkeä pätevöitymään. Huumori joskus rajoittunutta, koska kaikki jutut ovat tavallaan jostain vinkkelistä katsottuna hassuja.
Ei kait nyt kukaan sydänvertaan tänne tuhlaa.
Ymmärtävät vielä kaksimielisyyksiäkin. Persana.
Ovat käyneet maailmalla = ulkomailla.
Ei syytä siis huoleen. Normiväkeä."Taikuritässä"
Joo.
Minä yhdyn koti-kiusatun arvoon.
Kirjoituksesi on naurettava.
Ei siis naurattava.
-
Tosi surkea kehitelmä.
Siirrähän aloituksesi 16 palstalle.
H.- Kuinka.muuten
hunksz kirjoitti:
"Taikuritässä"
Joo.
Ei siis naurattava.
-
Tosi surkea kehitelmä.
H.Ai sinäkin kerkesit.
- Taikuritässä
hunksz kirjoitti:
"Taikuritässä"
Joo.
Ei siis naurattava.
-
Tosi surkea kehitelmä.
H.Kiitos kaunis.
Puff 50 vuotta iästä pois: paha puberteetti. Napanuoran katkaisuyrityksiä.
Puff. Elän mieluummin tätä päivää...
- heheheheeeeeee
Palstalla on muutama itse kertonut, että hänellä on sokeritautiDIAGNOOSI :)))))))))))
Siis näillä kaikkein kitkerimmillä ja kauheimmilla toisten suolaajilla SOKERITAUTIDIAGNOOSI :)))))))))"heheheheeeeeee"
Jassoo.
Henkilö-kohtaisuus orkuttaa sinua.
-
Pyydäpä joku kaveriksesi.
Hän saattaisi tietää miten ihmisten ADHD lapsiakin arvostellaan.
H.- heheheheeeeeee
hunksz kirjoitti:
"heheheheeeeeee"
Jassoo.
Henkilö-kohtaisuus orkuttaa sinua.
-
Pyydäpä joku kaveriksesi.
Hän saattaisi tietää miten ihmisten ADHD lapsiakin arvostellaan.
H.Teen työtä käskettyä.
Pyydän kaverikseni sinua ;)
Kerro, jos tiedät, miten ihmisten ADHD lapsiakin arvostellaan.
- tööttt
Mitä kuormitetumpia ihmiset ovat, stressiä pukkaa
- on kotongelmia enempi tai vähempi tai muita vaikeuksia
- ei pidä luulla etteikö lapsetkn sitä vaistoaisi - monien mielestä lapset ovat voimavara vanhemmilleen, jotkavälillä tosi uupuneita ja sairastuneita - tossa tilanteessa usein mennään impulssikontrollin pettämiseen ja epätoivon alueelle - niin aikuiset kuin vanhemmatkin - lapsista ja isovanhemmista ny puhumattakaan. Tv ja lehdet esittää pääsääntosesti paljaita eroottisia pintoja ja limakalvojen nuolentaa ynnä lätytystä muka-muka-rakkautena - vaikeissa avioerotilanteessa yleensä naiset ja lapset joutuu väkivallan kohteeksi ja nyrkkiä sataa päin naamaa sopankeiton lomassa - joskus paljon pahempaakin, jos varojen vienti ja väkivalta yltyy rajummaksi - sukulaisten ja ns "kulttuuri-politiikka-uskon ja uskomustenystävienkin rahatilanne jostain syystä kusee kintuille. Missä talous- ja rahapolitiikassa oikein pettää ja petetään ihmisiä?
Omakohtaisesti koettua invaäidin eloa tämäkin sepitelmä. - heheheheeeeeee
Minä en sitten leiki sellaisten kanssa, joilla on DIAGNOOSI
Tutkitut ja vahvistetut diagnoosini.
Konsonanttilukihäiriö.
Kilpirauhasen vajaatoiminta.
L2 lannenikaman kompressiomurtuma.
Muita akuutteja diagnooseja ei juuri nyt ole.- Onnen-py-rskähdys
Haluatko ostaa vokaalin?
Vai kilauttaa kaverille? Onnen-py-rskähdys kirjoitti:
Haluatko ostaa vokaalin?
Vai kilauttaa kaverille?Vokaalit 🤔 ovat tabletin oikolukuohjelman virhediagnooseja.
- oon.ootellu
Millonka niitä diaknoosseja alkaa löytyyn ?
- aktionialöytyy
Minulla on diagnosoitu känsä, yksi liikavarvas, lukulasit, yksi karva sieraimessa, selässä pieni vika ja hullun paperitkin saisin jos tahtoisin.
Joten en anna palstamaallikoiden suorittaa valediagnoosia terveydestäni, joka on jo niin hataralla pohjalla, että A-4:lonen tulisi täyteen jos lääkäri tutkisi.
Vaan enpä ehdi asettua kun hermosto on kuin ducarell AAA pattereilla liikkuva ikihonka. Elikkä on niin sanotusti virtaa vaikka vaivaisille jakaa.- Uteliaisuuttain
Kyllä sun passaa, muuten onko muutkin samaa mieltä sinusta.
- suvenelli1
Mä annan itselleni diagnoosin Pääteriippuvainen.
(Jos näen ketjun jossa on loppusoinnullisia lauseita on pakko ottaa osaa. Tiedän, ne lapselliset.)
(Näyttöpääteriippuvuus on nykyisin hallinnassa, kontrolloin.) - aktionialöytyy
Uteliaisuuttain kirjoitti:
Kyllä sun passaa, muuten onko muutkin samaa mieltä sinusta.
Kukaan ei ole epäillyt minua terveeksi joten vahvasti lienevät samaa mieltä.
Minusta on tehty jo niin monta diagnoosia tällä palstalle, että eiköhän anneta nyt jo olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661