Ei taida mahtua enää 58 sarjaan
http://www.liga-db.de/Turniere/VT/2017/SE/170219_Klippan_Ladyopen2017/SWE1401184639163.htm
2 kg vielä!
P..........................
6
473
Vastaukset
- Painijorma
Miksi painia pienemmässä sarjassa jos isommassakin pärjää? Ootko idiootti?
- Huuhaatakokonaispaini
No pärjäskö?Hävis venakolle jolla ei mitään ihmeellisiä saavutuksia ole.Ja meinasi ottaa päihin japsilta jolta ei löytynyt mitään kisatietoja ennen tätä.
- Höhkö
Ööööhh.... Europa Games voittaja vaan?
- Vuosi.2017
Höhkö kirjoitti:
Ööööhh.... Europa Games voittaja vaan?
Vuonna 2015. Ööööhhh...mikäs vuosi nyt on?
- Nuijajatosinuija
Vuosi.2017 kirjoitti:
Vuonna 2015. Ööööhhh...mikäs vuosi nyt on?
Öööh. Siitä on reipas vuosi aikaa. Mitä sekoilet?
- naispaininystävä
Europa Games-voittaja tuo venakko. Ei siis huono ollenkaan. Ei venäjältä huonoja painijoita tule, edes naispainissa.. Ja miksi ihmeessä naisen pitäisi laihdutella itseään johonki 58 kg sarjaan kun ylemmässäkin pärjää??? Jos 4 kertaa on kyseisen turnauksen voittanut ja nyt toisella sijalla niin miksi pitää valittaa, hienoa että oli mitaleilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268