Puinen tuuletusikkuna lasiseksi

Oukkidoukkinen

Onko kellään lukijoista tehty näin? En tiedä mistä kysyisin hintoja, ja jos tiedätte noin hintaa kertokaa, please.

4

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ranettaja

Hae ikkunan valmistajaa, löytyy ehkä läheltäkin, asun talossa jossa lasiset, kahdessa muussa talossa puiset ja ne mielestäni tomivammat tuuletukseen.
      Älä vaihda !

• Böh

Samalla lailla ilma raosta virtaa oli luukku vaneria tai lasia.

• ymmärrän.kyllä

Ilma vaihtuu samoin, mutta valo ei. Oli 5 vuotta sitten sama mielessä, koska pienistä ruskeapuitteisista ikkunoista ei tullut mielestämme riittävästi valoa. Jäi sitten kuitenkin, kun päätettiin rakentaa uusi talo.
      Ennätin jo jostain kysäistäkin ja lupasi laittaa tarjouksen - sitä ei vaan koskaan kuulunut. Muistelisin, että olisi ollut Tervakoskella joku pienempi ikkuna / ovivalmistaja. Mahdollisesti puusepänverstas?

• Osa-aikaeläkeläinen

Minulle laitettiin juuri Karelia-ikkunat, joissa on lasinen tuuletusikkuna, hyönteisverkolla. Mökilläni on kapeammat luukut, joissa on verkon lisäksi peltiritilä. Kyllä niistäkin kylmää tulee ihan liikaakin, kun ulkoilma on viileää. En ymmärrä mikä ero on sillä onko tuuletusikuuna lasia vai puuluukku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe