Eli oon syksyllä menossa lukioon ja ois kiva tietää, että tarvitaanko siellä läppäriä?
Tarvitaanko lukiossa läppäriä?
3
307
Vastaukset
- maritsa99
Kyllä, ellei lukiosi jostain syystä anna sellaista käyttöösi lukion ajaksi.
- abit
Tarvitaan.
Itse olen abi ja meillä tuo sähköistyminen starttas kunnolla vasta kakkosella. Hankin silti ykkösellä pari kurssia tietokoneetta nyhjättyäni oman läppärin, koska esseiden ja tutkielmien tekeminen oli helpompaa omalla koneella. Usein kouluun tarvittiin myös esim. tunneilla tehtäviä ryhmätöitä varten oma kone mukaan.
Meillä jotkut opettajat käyttivät sähköisiä kirjoja, ja niitä on paras lukea tabletin tai tietokoneen näytöltä, puhelin on liian pieni. Jotkut opettajat myös suosivat sähköisiä muistiinpanoja: niitä joko tehtiin sähköisesti tai ne jaettiin pilvipalveluun.
Omaa konetta tarvitsee vaikka perheessä olisikin kannettava, koska ei ainakaan meidän perheessä kukaan kestäisi minun käyttävän läppäriä monta tuntia illassa muistiinpanojen lukemiseen.
Luokallani ehkä 1/5 ei ollut omaa konetta, mutta perheen yhteistä he kantoivat kouluun, sillä koululta lainaan sai vain kouluajaksi ja ei ollut varmuutta olivatko koneet vapaita lainaan.
Nykyään kokeet suoritetaan sähköisesti ja niitä varten oma läppäri on melkeinpä välttämätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436