Miksi netissä ei ole tavalliselle tallaajalle mahdollisuutta tehdä kotisivuja.
Haluaisin esimerkiksi myydä omaa lomaviikkoani.
Googlessa ja muissa hakukoneissa on vain maininta yrityksille ilmainen/ pikkusumma €:ja.
Yksityisen henkilön kotisivujen teko.
4
208
Vastaukset
- ei-ole-vaikeaa
Kotisivut voi tehdä kotona ihan omalla koneella ja ihan ilmaiseksi.
Voi koodata ihan jokaisen HTML:n väkäsenkin itse jos haluaa, haluamallaan tekstieditorilla, mutta erilaisia hommaa näennäisesti tai todellisistikin helpottavia editoreita ja kehitysympäristöjäkin löytyy. Ilmaiseksi. - 0000000a0a00a0a0
No kun olet yksinkertaisesti väärässä.
Nettisivut voi tehdä kuka vain, ei siinä mitään yrityksiä tarvita. :)
Mutta tietysti se sivujen teko vaatii hieman aiheeseen perehtymistä. Jossei halua yhtään perehtyä itse, niin sitten täytyy maksaa jollekkin, joka osaa tehdä ne sinulle. - Spootsrappar
Mitä tarkoitat tällä "Miksi netissä ei ole tavalliselle tallaajalle mahdollisuutta tehdä kotisivuja" ?. Tarkoitatko että ei olisi ilmaista kotisivutilaa vai tarkoitatko itse kotivijen tekoa?. Kotisivut tehdään nykyään niin, että lataa Bootstrapin ja sieltä examples osiosta kopioit valmiin kotisivupohjan, sitten vain omat tekstit ja kuvat ja hieno moderni kotisivu on valmis :D.
- turhaa-koodia
Varmaankin ne robottien avulla väsätyt kotisivut on pullollaan turhaa koodia.
Turhaa toiminnalisuutta ym. roskaa. Kun yleensä se tavallisen ihmisen varsinainen veppisivusisältö on vain tekstiä, kuvia ja muutama linkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986