Lento Tukholmaan ja sieltä Yhdysvaltoihin

ReissuMies81

Lento varattuna ensi sunnuntaina Tukholmasta New Orleansiin, lähtö 13:10. Varaan nyt lentoa Helsingistä Tukholmaan. Jos lento saapuu Tukholmaan 11:30 niin 1h40min on varmaankin tarpeeksi pelivaraa vaihtoon? En ole ollut Tukholmassa yli kymmeneen vuoteen, eikö suomalainen siellä ihan kävele lentokoneesta ulos ja se on siinä, tuskin mitään kummempia tarkastuksia??

8

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DeeKoo

Ei se nyt ihan niin mene.

• ReissuMies81

Ei vai?

• fep

Normi rajamuodollisuudet ovat vastassa, jos seuraavan lennon määränpää on muualla kuin Schengen-alueella. Myös se ovatko kaikki lennot Helsingistä New Orleansiin samalla lipulla l. saatko selvitettyä matkatavarasi suoraan perille, vaikuttaa vaihtoaikaan samoin kuin se, joudutko vaihtamaan terminaalia.

• MSY

Jos sulla on ruumaan menevää tavaraa joudut hakemaan kamat hihnalta Tukholmassa ja viemään ne uuteen baggage droppiin. Tässä voi tulla kiire, mutta jos olet pelkillä käsimatkatavaroilla liikkeellä ehdit hyvällä todennäköisyydellä vaihtamaan. Suosittelen nettilähtöselvitystä jotta sulla on Tukholmasta lähtevän lennon boarding pass.
      Otathan huomioon että jos HEL-ARN lento on myöhässä ja missaat Tukholmasta lähtevän lennon, olet omillas, et saa uutta lentoa muuta kuin uuden lipun ostamalla. Matkavakuutus voi korvata uuden lennon. Itse en ottaisi noin lyhyellä vaihtoajalla menomatkalla erillisiä lentoja. Riski on pieni myöhästymiseen mutta se on mahdollista.
      Sulla on vissiin KLM lento ARN-AMS, joten lennät kolmella vaihdolla HEL-MSY. Toivottavasti sait lennot todella edullisesti tällä kikkailulla. Tukholmassa ei tosiaan ole muuta kuin kävely portilta portille, siis jos olet matkassa pelkillä käsimatkatavaroilla.

• Reissumies81

Hyvä vastaus, kiitos.

• Onneaaaaaa

No joo. Jos tulet Norwegianilla ja jatkat KLM:llä on terminaalin vaihto ja uusi turvatarkastus. Ottaa aikaa.

• Eihätää

Ei siinä vaihdossa menen kuin max 1 tunti ellei sitten olen jotain super yber ruuhkaa. Tukholma kuitenkin aika pieni kenttä terminaalin vaihto sujuu alle 10 minuutissa putkea pitkin.

• Nopeeolit

Ei riitä 10 minuuttia jos on vaikka 4 ja 5 terminaalien vastareunoissa. Saati niiden kolmen muun välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2755
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1044
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      911
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      837
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      804
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      719
    Aihe