Kuljimme kaverin kanssa ennen niin vilkkaan Hartolan pääkatua.Ketään ei missään.
Näimme entisen linja-autoaseman ja silloin se iski nuppiin me kaksi
ravintola-alan ammattilaista perustamme siihen pupin(ei hienostelevalla b:llä).Istuimme kämpillä alas nimikin tuli mieleemme ajatellen Hartolan kunnan väestöpohjaa:
PUPI PERSAUKISET/VAIN SOSSUNMAKSULAPPU KELPAA.
-----siis uudenlainen paikka heille jossa paljon samanlaisia elämänraiteilta pudonneita.
Saisimmekohan kunnan innostumaan moisesta uudesta innovaatiosta?
Kaljaa ja pikkupurtavaa tyyliin sngarin jämät.Eräs nainen voisi lahjoitella niitä villasukkiaan ja pehmonukkejaan kainaloon tuupattavaksi jos sattuu sammumaan pupin lattialle.Sitten jotkut näppäräsormiset voisivat värkätä kantisasiakkaille pipot:Jossa lukisi:PUPI PERSAUKISET HARTOLA.
Irtoaiskohan kunnalta elinkeinoavustusta illä tää olis ihan uusi ja innovatiivinen
juttu///kliffaa hei eiks niin????
Liikeidea Hartolaan
3
264
Vastaukset
- PainInTheBass
Ikävä juttu sinulle, koska minä olen juuri ostanut kyseisen rakennuksen ja aion perustaa sinne uudenlaisen ravitsemusliikkeen. Voit tulla osakkaaksi jos haluat (lue: jos sinulla on tarpeeksi massia). No joo, eihän sitä rahaa minullakaan ole, mutta käväisin tänään liikeneuvotteluissa ja löysin siitä suuresta punatiilisestä talosta monta isopalkkaista, uusrikasta veronmaksajaa, jotka kaikki lupasivat kilvan auttaa minua niin paljon kuin vain ulosottoveloiltaan kykenevät. Minun ideani.... kai minä hieman voin salaisuuden verhoa raottaa... on suomalais-timbuktulainen juoma-ja veisuupaikka ja nimeksi tulee "Ei-Koitta-Nut-Kup-Ei-Ole-Pila" (timbuktun kieltä). Idean nimeksi sain ajeltuani Hartolan sysimetsäisiä syrjäkyliä kaverini kanssa (hänellä on mersu) ja huomasin niin vinksahtaneen jänskän nimen erään rakennuksen kyljessä kun tulimme Suur-Pertunmaalta päin Hartolaan. Olen tehnyt alustavia yhteistyösopimuksia muutamien paikallisten yrittäjien kanssa, mutta niitä en voi tietenkään tässä paljastaa, mutta paikallisen käsityöosaamisen hyödyntämisestä on kuitenkin kyse, stailaukset ihan vimpan päälle, ei siis mitään junttimeininkiä vaan suurenmaailman trumppailua - mikäli pystyn suojautumaan ihmisten kateudelta. Täyden palvelun talo, jossa etikettisäännöt ovat vain tylsä jarru hauskanpidolle. Ja ennen kaikkea, paikka, jossa jokainen tuntee olevansa kuin kotonaan.
- 32r524t
Olette myöhässä , kävin jo aiemmin sopimassa tilojen ostamisesta itselleni. Rakennukseen tulee tietenkin solarium ja ilman muuta myös pientä purtavaa tarjoava tiski. Homma pyörii helposti kun ensin makaa solariumissa tulee nälkä sekä jano.
- ewffewee
miksei kukaan matu tule siihen ja ala pyörittämään kuititonta ja riskitöntä kebab eläimen lihan syöntipaikkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657385Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142708Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532027Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141081