Liikeidea Hartolaan

Ravintolahemmot

Kuljimme kaverin kanssa ennen niin vilkkaan Hartolan pääkatua.Ketään ei missään.
Näimme entisen linja-autoaseman ja silloin se iski nuppiin me kaksi
ravintola-alan ammattilaista perustamme siihen pupin(ei hienostelevalla b:llä).Istuimme kämpillä alas nimikin tuli mieleemme ajatellen Hartolan kunnan väestöpohjaa:
PUPI PERSAUKISET/VAIN SOSSUNMAKSULAPPU KELPAA.
-----siis uudenlainen paikka heille jossa paljon samanlaisia elämänraiteilta pudonneita.
Saisimmekohan kunnan innostumaan moisesta uudesta innovaatiosta?
Kaljaa ja pikkupurtavaa tyyliin sngarin jämät.Eräs nainen voisi lahjoitella niitä villasukkiaan ja pehmonukkejaan kainaloon tuupattavaksi jos sattuu sammumaan pupin lattialle.Sitten jotkut näppäräsormiset voisivat värkätä kantisasiakkaille pipot:Jossa lukisi:PUPI PERSAUKISET HARTOLA.
Irtoaiskohan kunnalta elinkeinoavustusta illä tää olis ihan uusi ja innovatiivinen
juttu///kliffaa hei eiks niin????

3

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PainInTheBass

Ikävä juttu sinulle, koska minä olen juuri ostanut kyseisen rakennuksen ja aion perustaa sinne uudenlaisen ravitsemusliikkeen. Voit tulla osakkaaksi jos haluat (lue: jos sinulla on tarpeeksi massia). No joo, eihän sitä rahaa minullakaan ole, mutta käväisin tänään liikeneuvotteluissa ja löysin siitä suuresta punatiilisestä talosta monta isopalkkaista, uusrikasta veronmaksajaa, jotka kaikki lupasivat kilvan auttaa minua niin paljon kuin vain ulosottoveloiltaan kykenevät. Minun ideani.... kai minä hieman voin salaisuuden verhoa raottaa... on suomalais-timbuktulainen juoma-ja veisuupaikka ja nimeksi tulee "Ei-Koitta-Nut-Kup-Ei-Ole-Pila" (timbuktun kieltä). Idean nimeksi sain ajeltuani Hartolan sysimetsäisiä syrjäkyliä kaverini kanssa (hänellä on mersu) ja huomasin niin vinksahtaneen jänskän nimen erään rakennuksen kyljessä kun tulimme Suur-Pertunmaalta päin Hartolaan. Olen tehnyt alustavia yhteistyösopimuksia muutamien paikallisten yrittäjien kanssa, mutta niitä en voi tietenkään tässä paljastaa, mutta paikallisen käsityöosaamisen hyödyntämisestä on kuitenkin kyse, stailaukset ihan vimpan päälle, ei siis mitään junttimeininkiä vaan suurenmaailman trumppailua - mikäli pystyn suojautumaan ihmisten kateudelta. Täyden palvelun talo, jossa etikettisäännöt ovat vain tylsä jarru hauskanpidolle. Ja ennen kaikkea, paikka, jossa jokainen tuntee olevansa kuin kotonaan.

• 32r524t

Olette myöhässä , kävin jo aiemmin sopimassa tilojen ostamisesta itselleni. Rakennukseen tulee tietenkin solarium ja ilman muuta myös pientä purtavaa tarjoava tiski. Homma pyörii helposti kun ensin makaa solariumissa tulee nälkä sekä jano.

• ewffewee

miksei kukaan matu tule siihen ja ala pyörittämään kuititonta ja riskitöntä kebab eläimen lihan syöntipaikkaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      35
      5591
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      53
      5383
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      100
      4410
    4. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      16
      3813
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3673
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      131
      3452
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3180
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      168
      2916
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2629
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      40
      2505
    Aihe