VUODEN TULOKKAAT

Kolli

Kiekkolehti listasi TOP 10 ehdokasta Vuoden Tulokkaiksi. Paremmuusjärjestystä ei varsinaisesti ollut.Niinpä asetin "ehdokkaat" paremmuusjärjestykseen siten, että kenttäpelaajien kohdalla paremmuuden ratkaisi plus-miinus tilasto ja sen jälkeen keskimääräiset pisteet/ottelu. Seuraavassa listassa (kenttäpelaajat) ottelut,maalit syötöt=pisteet,pistekeskiarvo/ottelu,plus maalit-miinus maalit= /-.

1) Simo Vidgren,Ilv.40 5 7=12 0,300 17-11= 6
2) Teemu Kuusisto,Jok 42 5 2=7 0,166 7-5= 2
3) Lennart Petrell,IFK 21 2 1=3 0,142 9-7= 2
4)mv.Miikka Wiikman,HPK 19, 2,28 ka. 92,49%
5) Matti Aho,TPS 40 3 3=6 0,150 9-10= -1
6) Otto Honkaheimo,Luk 26 0 3=3 0,115 6-8= -2
7) Ossi Louhivaara,JyP 41 3 4=7 0,170 11-14= -3
8) Jesse Joensuu,Äss 32 1 1=2 0,062 3-8= -5
9) Anssi Salmela,Tap 37 0 1=1 0,027 11-16= -5
10)Arsi Piispanen,JyP 37 1 4=5 0,135 10-19= -9

6

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hyvä järjestys tuokin on. Tuo /- -tilasto on kuitenkin hieman hämäävä tulokkaita arvioidessa. Hyvässä joukkueessa tulee plussia helposti ja huonossa joukkueessa miinuksia. Kuitenkin nämäkin on hyvä huomioida. Ehkä sellainen objektiivisin arvio syntyisi plussista, tehopisteistä ja jääajasta yhdistettynä.

      Omasta mielestä toistaiseksi tärkein pelaaja joukkueelleen on ollut Miika Wiikman, hän pelasi monta pistettä HPK:lle ja oli yksi merkittävä tekijä siinä, että HPK on ollut kauden suurin positiivinen yllättäjä.

    • Juuba

      Eiköhän se Wiikman ole.....

    • Mirri

      Ketkähän olis vuoden menokkaat ?

    • arsi tietenkin

      eli ihan ilivoimainen on Arsi Piispanen,JyP
      Hän on pelannu jypin ykköskentässäkin, kun Virtanen ei pelannu 1 ottelussa ja ei peli ollut mikään huonoa.

      • katsomo D2

        Jos vuoden tulokas olisi Arsi Piispanen sen vuoksi että on pelannut kerran JyPin ykköskentässä niin se kaatuu omaan mahdottomuuteensa siksi, että Lennu Petrell on pelannut PAREMMAN joukkueen PAREMMASSA ykköskentässä ja on lisäksi tuplasti vahvempi ja taitavampi kuin Arsi. Voi olla että vuoden tulokas on kuitenkin Wiikman. Tai Lennu.


    • 619

      Unohtuiko Karri Rämö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe