Senkin, senkin!!!
Nyt sieppaa
6
362
Vastaukset
- cfncbhbmjvn
Mua välillää sieppaa mut ohi menee olen nainen kuitenkin t impo
- MirriHiiri
Ei tunnu kovin vakavalta:) ihan kuin joku mirri naukuisi jaloissa.
- Otushanse
Hei Mikitin, ihana lukea sinusta!
- Portaillasikerranm
Mietinkin kauanko sulla ottaa ennenkuin huomaat. Kumman pitkään uskoit tarinaa. Parasta kun täällä luulet olevan muu kuin minä. Sulle menee todella läpi kaikki. Luuletko että olisin edes ottanut sinut muuhun kuin hetken nautintoon. Ei sulla muita apuja ole etkä yllä siihen mitä naiseltani vaadin. Minä olen kaiken takana kuten tähänkin saakka ja sinä uskot että joku muu. Kyllä joskus varmaan ymmärrät kuka tämän takana oli ja ohjaili niin täällä kuin irl . Jatkan hämmentämistäsi niin kauan kun pysyt leikissä mukana.
- Eipahalla
Et taida olla ihan kondiksessa viestistä päätellen. Itselläni viesti on ihan anonyymiä tuuletusta. Et sinä tunne minua, enkä minä sinua.
- kuhjansa.lallakin
Minuukin kyrsii. Kai tää on unitautia. Tarttisin parin kolmen tunnin päästä edes varttitunnin nokoset.
Heimopäällikön vaimo sanoo että sinulla on työuupumus, joku böönäjuttu.
Älkää tulko kyytiin. Ollaan muuten tiepuolessa tämän nukahtelun takia.
Sossuluukulla jonottaessa torkahin kahteen kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938