Hei. Osaisiko joku neuvoa, miten 3 hengen yhdistyksessä voi valita toiminnantarkastajan, jos kaikki jäsenet ovat hallituksessa?
Hallitukseen kuuluvahan ei voi asiasta päättää. Onko ainoa keino ottaa hallitukseen ulkopuolisia tai hankkia lisää jäseniä? Jos 3 jäsenestä vain yksi jättäytyy hallituksen ulkopuolelle (ja hallitukseen joudutaan siis ottamaan joku ei-jäsen), niin voiko tämä yksi jäsen, joka ei ole hallituksessa, valita toiminnantarkastajan?
Toim.tark.valinta kun kaikki jäsenet hallituksessa
aloittelijaxxx
3
345
Vastaukset
- Micce52__
Periaate "jos kaikki ovat esteellisiä, niin kukaan ei ole. esteeIlinen" taitaa vielä olla voimassa. Jos yhdistyksessä on kolme jäsentä ja kaikki hallituksessa, niin pakko yhdistyksen kokouksen on pystyä toiminnantarkastaja valitsemaan.
Varmaan tiedätkin, ettäarkastajina ette voi toimia, sen estää hallituspaikka.- Duchessesness
Toiminnantarkastajan ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen.
- jokuvaanjoku
Toiminnantarkastaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184