millainen kyseinen koulu on?
Millainen Sänkikankaan koulu?
15
2093
Vastaukset
- Luota
Kuusamon huonoin koulu.
- Anonyymi
et oo varmaan edes käynyt siellä
- SSM7
Kumpikin lapseni kävi Sänkikankaan koulua, minusta hyvä koulu ja niin oli lastenkin mielestä. Ei mitään valittamista.
- Anonyymi
kiva
- Ex-oppilas
Kiva pieni koulu. Taitaa olla seuraavana lopetuslistalla. Liian lähellä keskustaa.
- Anonyymi
liian kaukana
- toranginkouluun
Tyypillinen pieni koulu; Lellikit saa tehdä mitä vain, silmätikkuna et tee mitään oikein.
- Kotikutonen
Onko sisäilma- ja homeongelmie?
- Anonyymi
ei ole yhtään
- klnm
aivan varmasti on.
- Anonyymi
Huijari
- Kotikutonen
Mihin kouluun on nämä partalapset sijoitettuna? Onko ongelmie aiheuttaneet?
- Anonyymi
se on hyvä koulu koska olen siellä itse!
- Anonyymi
just näin
- Anonyymi
Ihana lämmin ryhmähenkeinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849