Kuinka moni kuuntelee vielä 80,90 ja 2000 luvun alun rappiä? Omat lempiartistini ovat Dr Dre, Tupac, Snoop Dogg, Eminem, Mobb Deep, Eazy-E ja N.W.A.
Vastaukset 7
Mun lemppareita on Numberer1 ja Thomas the Dank Engine.
- Jotainrotia
Alkuperäinen neek.. anteeksi, afro-amerikkalaisten rap oli oikein kuunneltavaa melodisine väliosineen ja "enkelikuoroineen". Ja se karbialainen aksentti on ainoa oikea laulukieli mitä voi ilman myötähäpeää kuunnella. Rap suomeksi, siloposkisen kyläkauppiaan näköisen pojan esittämänä on täydellinen floppi, noin niinkuin tyylillisesti.
- 16.vpoika
Haluuks joku fotoja siitä kun mä räppään alasti? On tosi gangstaa heilua ilman vaatteita!
- 16.vpoika
Oot sääki hauska -_-
- 16.vpoika
Mä oon kyl hauska!
- ogoldskool
Tulee kuunneltuu aika paljo, samoin vanhempaa suomalaista esim Avain sielt jostain vuodelt 2001. Oon 17v jätkä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051973
- 67831
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263765- 45744
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126679- 44571
- 39562
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste59489- 29469
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108462