Kuinka moni kuuntelee vielä 80,90 ja 2000 luvun alun rappiä? Omat lempiartistini ovat Dr Dre, Tupac, Snoop Dogg, Eminem, Mobb Deep, Eazy-E ja N.W.A.
og gangsta rap
7
357
Vastaukset
Mun lemppareita on Numberer1 ja Thomas the Dank Engine.
- Jotainrotia
Alkuperäinen neek.. anteeksi, afro-amerikkalaisten rap oli oikein kuunneltavaa melodisine väliosineen ja "enkelikuoroineen". Ja se karbialainen aksentti on ainoa oikea laulukieli mitä voi ilman myötähäpeää kuunnella. Rap suomeksi, siloposkisen kyläkauppiaan näköisen pojan esittämänä on täydellinen floppi, noin niinkuin tyylillisesti.
- 16.vpoika
Haluuks joku fotoja siitä kun mä räppään alasti? On tosi gangstaa heilua ilman vaatteita!
- 16.vpoika
Oot sääki hauska -_-
- 16.vpoika
Mä oon kyl hauska!
- ogoldskool
Tulee kuunneltuu aika paljo, samoin vanhempaa suomalaista esim Avain sielt jostain vuodelt 2001. Oon 17v jätkä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792