Kuinka moni kuuntelee vielä 80,90 ja 2000 luvun alun rappiä? Omat lempiartistini ovat Dr Dre, Tupac, Snoop Dogg, Eminem, Mobb Deep, Eazy-E ja N.W.A.
og gangsta rap
7
354
Vastaukset
Mun lemppareita on Numberer1 ja Thomas the Dank Engine.
- Jotainrotia
Alkuperäinen neek.. anteeksi, afro-amerikkalaisten rap oli oikein kuunneltavaa melodisine väliosineen ja "enkelikuoroineen". Ja se karbialainen aksentti on ainoa oikea laulukieli mitä voi ilman myötähäpeää kuunnella. Rap suomeksi, siloposkisen kyläkauppiaan näköisen pojan esittämänä on täydellinen floppi, noin niinkuin tyylillisesti.
- 16.vpoika
Haluuks joku fotoja siitä kun mä räppään alasti? On tosi gangstaa heilua ilman vaatteita!
- 16.vpoika
Oot sääki hauska -_-
- 16.vpoika
Mä oon kyl hauska!
- ogoldskool
Tulee kuunneltuu aika paljo, samoin vanhempaa suomalaista esim Avain sielt jostain vuodelt 2001. Oon 17v jätkä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321