Kuinka moni kuuntelee vielä 80,90 ja 2000 luvun alun rappiä? Omat lempiartistini ovat Dr Dre, Tupac, Snoop Dogg, Eminem, Mobb Deep, Eazy-E ja N.W.A.
og gangsta rap
7
377
Vastaukset
Mun lemppareita on Numberer1 ja Thomas the Dank Engine.
- Jotainrotia
Alkuperäinen neek.. anteeksi, afro-amerikkalaisten rap oli oikein kuunneltavaa melodisine väliosineen ja "enkelikuoroineen". Ja se karbialainen aksentti on ainoa oikea laulukieli mitä voi ilman myötähäpeää kuunnella. Rap suomeksi, siloposkisen kyläkauppiaan näköisen pojan esittämänä on täydellinen floppi, noin niinkuin tyylillisesti.
- 16.vpoika
Haluuks joku fotoja siitä kun mä räppään alasti? On tosi gangstaa heilua ilman vaatteita!
- 16.vpoika
Oot sääki hauska -_-
- 16.vpoika
Mä oon kyl hauska!
- ogoldskool
Tulee kuunneltuu aika paljo, samoin vanhempaa suomalaista esim Avain sielt jostain vuodelt 2001. Oon 17v jätkä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881508
- 211371
- 411103