http://www.iltalehti.fi/viihde/201702212200074129_vi.shtml
Minulle tuli hervoton naurukohtaus lukiessani tätä avautumista.
Odotellaanhan :DD
Olli on rakastunut
16
247
Vastaukset
- jaksaajaksaapainaa
Että sellainen villitys... :))
- ollinoppivuodet
Olli on jäänyt vähän saama puolelle. Siitä kertoo jo sekin että on ollut yli kaksikymmentä vuotta naimisissa ennenkuin on huomannut et täähän on väärä akka.
Kait tää uuskin muija on ja pakkokin on olla samaa kaliiperia Ollin kaa. Sääli. johonkin tiukkaan kuntosali typsyyn
onhan se varmaan erillaista kun koskaan
ja ihme että näillä iäkkäillä artisteilla vaan on vientiä
eivät kyllä enää ikäisilleen kelpaa
mutta aina on nuoria tyttöjä jotka innostuu :)- sininenpilleri
Näistä nuorista tytsyistä on niin mageeta kun on julkkis. Tuskin tuokaan tytsy olisi päätään tavallisen juntin suuntaan kääntänyt.
Ja Olli potki läheltään niin muijansa kuin bändikaverit. sininenpilleri kirjoitti:
Näistä nuorista tytsyistä on niin mageeta kun on julkkis. Tuskin tuokaan tytsy olisi päätään tavallisen juntin suuntaan kääntänyt.
Ja Olli potki läheltään niin muijansa kuin bändikaverit.vähän sama kun just luin että joku emmerdale tähti
on menny kihloihin lähes kolkytvuotta vanhemman
elinkautisvangin kanssa
ja nyt tää näyttelijä on biritannian puhutuin ihminen
ja jatkuvasti jossain haastatellaan
oliskohan ollu tähti hiipumassa
niin keksi rahareijän :)
saahan se ollikin palstatilaa
kun kertoo rakkaudestaan
eikä se sitä varmaan ihan ilmaiseksi tee.
Kyseessä on kurri-ilmiö.
Kun rahaa on tarpeeksi saa vanha vaimo mennä.
Vaikkapa ALKO:n mannekiiniksi.
On aika missin astua alle ja esiin.
Olli laittoi jopa bändinsä kuutamolle.
Elämänsä perustat, jotka nostivat hänen kaapin päälle.
Kiitollisuutta on niin monen-laista.
-
Stadi, kuulema ottaa mallia Köyliön Lallista.
Stadi ostaa pussi-kalja-, huume-, ja ikuis-opiskelijoille 100 Potku-Kelkkaa.
Suunnitelmissa on talvisin jäädyttää kaikki pyörä-tiet.
Sekä luistelu-hiihto-"ladut".
Stadin päivä-koti-työn-tekijät innoistuivat vaatimaan 100 pulkkaa ja 4-veto-mönkijän per tarha.
H.- Molemmille.zemppiä
Toivon sydämestäni että ex-vaimo jonakin päivänä on kiitollinen erosta. Olen itse käynyt tämän tien. Elän - en ole pelkästään elossa. Niin on hyvä kuin tapahtuu.
- Pulp-fictio
Ja taas voin uutisena kertoa, ettei hetkauta mun elämää suuntaan ei toiseen. Elääkö IL tämän julkkiksen naamalla ja jutuilla.
- Siilimuorikka3
Antakaahan Ollin käydä onnelliset oppivuotensa ja saada intoa muusastaan :D.
Niinpä, oppivuodet taitavat olla tarpeen. Onhan se parempi olla edes vähän aikaa onnellinen kuin koko ajan onneton.
Varmaan vanhan vaimonkin kans on joskus ollut mukavaa.- Siilimuorikka3
mielikki.mummo kirjoitti:
Niinpä, oppivuodet taitavat olla tarpeen. Onhan se parempi olla edes vähän aikaa onnellinen kuin koko ajan onneton.
Varmaan vanhan vaimonkin kans on joskus ollut mukavaa.Aivan, eikä varmaan ensimmäinen mies joka tällä telluksella on eronnut.
Tääl oli hetki sitten ketju mikä oli ihan turvoksis kivoja mukavia ajattelevia kirjottajia.
Sattumaltako tähän ketjuun on sattunu erilailla ajattelevia ?
Varmaan ihan mahrotonta ajatella et ne kaks vois ihan oikeesti olla onnellisia .- Pulp-fictio
Einkaikista julkkiksista vaan voi olla kiinnostunut. Ei kuulu tuttavapiiriini.
Tuo laulaja ei kuulu myöskään mun top 100. On ne varmaan ihan onnellisia niin kauan kuin mies menee vaikka kylmään avantoon pysyäkseen nuoren naisen suosiossa.
Antaa Ollin olla rakastunut. Hyvää varmaan tekisi rakastuminen monelle muullekkin, kommenteista päätellen.
- Elääkin.voi
Enpä ole tommosesta Ollista koskaan mitään kuullut. Ketä noi jutut oikeesti kiinnosta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?881950Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991212Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181196Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol811014- 94904
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154889Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt53814Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56799Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv60769- 53704