mitä ammatteja

paavopoika

mitä ammattinimikkeitä palstan kirjoittajilla on. mitä ammattinimikkeitä homoilla on?

41

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori.kauhaterapeutti

      Mä kävin siis sosiaali- ja terveysalan oppilaitoksessa löylykauhaterapeutin perustutkinnon ja oon sen jälkeen ollu toissä kiviharjun katkolla löylykauhoittajana. Tämä työ sopii tosi hyvin myös homoseksuaaleille.

    • Hauka.spämmirobotti

      Spämmeri on yksi ammattini. Tämäkin on toistaiseksi voimassa oleva tilaus. Kuukaudessa saan tilaajalta muutaman ruplan.

      • haukan_

        Olet KELA:n agentti.


    • Joku lupasi tehdä rikosilmoituksen jostain? Saanko syytteen matujen ruokkimisesta? Heh minusta semmoista matujen kiusaamis-syytettä voisi nykyään pitää kunniamitalina! Kehystän kyllä sen lapun jossa sanotaan että minua epäillään matujen rääkkäämisesta. Sen jälkeen toimitaan lisää. Nyt vain odotellaan että venäjän puolelta tuleva porukka menee helsinkiin ojentamaan matuja

    • Ei ehi näkemään mitä täällä kirjoitetaan. Hmph. Mutta enivei. Näillä näkymin suvakkien kupls puhkeaa ja alkaa tapahtumaan. Josta tulikin mieleen että täytyy käydä ostamassa noin 15mm paksua teräslevyä. Siitä saa tehtyä taskuun sopivan matunmuotoilijan

      • Asdfh33444

        Kuka marco? Homokumppanisiko?


      • Hauka.o

        Ai marco hietala vai?


      • Marco De wit.
        Joskus muuten vaikuttaa siltä ettei eräillä ole elämää alkopalstan ulkopuolella,,, just wake up,,, Itsekin vain joskus käyn täällä,,, ja pahasti näyttää siltä että käynkö enää ollenkaan,,,


      • Hauhdbh
        EX-TISSU112 kirjoitti:

        Marco De wit.
        Joskus muuten vaikuttaa siltä ettei eräillä ole elämää alkopalstan ulkopuolella,,, just wake up,,, Itsekin vain joskus käyn täällä,,, ja pahasti näyttää siltä että käynkö enää ollenkaan,,,

        On mulla. Se marco on jotenkin mennyt ohi. Oletkos muuten seurannut markus janssonia? Siinä on yksi sananvapausaktivisti ja viranomaisvainon uhri.


    • Täytyy ehkä ilman kirjautumista pistää linkkejä myös muihin osioihin. Viestin poistattelija saa etsiä jonkun tovin mikä se näistä kaikista s24 osioista on ja mikä ketju. Jos sieltä poistuu samallain niin luultavasti joku automaatti niitä poistaa ja jos ei niin sehän on joku päivystävä poistattelija. Mutta siinähän se muutama päivä menee kun etsii ne minun linkit


      • Piste.rivi

        Mulla on testiajo meneillään ja ainakin vielä on tallella.

        Veikkaan, että tämä sekä muutama muu palsta on manuaalisesti tehotarkkailussa.


      • Piste.rivi kirjoitti:

        Mulla on testiajo meneillään ja ainakin vielä on tallella.

        Veikkaan, että tämä sekä muutama muu palsta on manuaalisesti tehotarkkailussa.

        Pistin sen linkin s24 eri osioon erääseen ketjuun jossa sitä onkin katsottu jo kymmeniä kertoja ja siellä se edelleen on näemmä. Klo 10.31 pistin eli luultavasti tällä palstalla päivystää poistaja


      • sauna_timppa

        Hmmm täältä se poistuu salamana. Mikähän siinä oikein on?

        Täytyy käydä levittämässä sitä myös muualle lisää ettei poistajalla käy aika pitkäksi


      • Eikä kun jaa. Nyt kun mainitsin asiasta oli se poistettu myös muualta :D


    • alan.muslimiksi

      Voi perce, kun tämä uusi jauhelihapaketointi hämäsi ja ostin vahingossa sikajauhelihaa. Sian syömisestä on aina tullut ällöttävä olo ja se on varmaan Allahin antama merkki, että minun pitää kääntyä muhammettilaiseksi. Eihän tätä pysty syömään, mutta en köyhänä tätä voi heittää poiskaan, joten on varmaan pakko vetää kännit, kun humalassa voi syödä vaikka ripulia. Miten ne muslimit nyt kiersikään sitä alkoholikieltoa? Jos minulla ei ole varaa heittää neljän euron jauhelihapakettia pois niin ei minulla ole varaa ostaa lentolippuakaan ja mennä lentokoneeseen syömään omia eväitä.

      • Syö ja juo pimeässä ettei allahi näe. Mistä saa ostaa koraanin? Sillekkin keksin kyllä käyttöä. En minä sitä kyllä meinaa lukea mutta annan kunnon käsittelyn sille läpyskälle


      • Puukosta
        sauna_timppa kirjoitti:

        Syö ja juo pimeässä ettei allahi näe. Mistä saa ostaa koraanin? Sillekkin keksin kyllä käyttöä. En minä sitä kyllä meinaa lukea mutta annan kunnon käsittelyn sille läpyskälle

        Markus jansson antoi koraanille kyytiä. Pekonia, pascaa ja poltti sitä ja tiputti lattialle Katoppa jos et ole näin tehnyt. Sen jälkeen alkoi tappouhkauksia tulemaan.


      • Puukosta kirjoitti:

        Markus jansson antoi koraanille kyytiä. Pekonia, pascaa ja poltti sitä ja tiputti lattialle Katoppa jos et ole näin tehnyt. Sen jälkeen alkoi tappouhkauksia tulemaan.

        Kuulostaa kivalta. Jotenkin näin minäkin haluan toimia


      • alan.muslimiksi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta. Jotenkin näin minäkin haluan toimia

        Janssonilla on myös syyte pedofiliasta päällä tällä hetkellä ja rajakki skenessä on sisällissota, kun oululaiset rajakit Lokka etunenässä vittuilee näistä pedofilia jutuista Jänssönille ja toinen puoli haluaa hyssytellä, että "skene" ei hajoais.

        Koraanin voi lainata vaikka kirjastosta tai sitten varmaan moskeijasta saa ilmaiseksikin, jos kysyy tai en tiedä, kyllä noi uskontolaiset aina on rahaa vailla. Yks hörhö antoi mulle joskus krishnojen kirjan, josta ois kymppi pitänyt maksaa, mutta en aio maksaa sitä ikinä, EN IKINÄ!


      • alan.musulmaaniksi
        alan.muslimiksi kirjoitti:

        Janssonilla on myös syyte pedofiliasta päällä tällä hetkellä ja rajakki skenessä on sisällissota, kun oululaiset rajakit Lokka etunenässä vittuilee näistä pedofilia jutuista Jänssönille ja toinen puoli haluaa hyssytellä, että "skene" ei hajoais.

        Koraanin voi lainata vaikka kirjastosta tai sitten varmaan moskeijasta saa ilmaiseksikin, jos kysyy tai en tiedä, kyllä noi uskontolaiset aina on rahaa vailla. Yks hörhö antoi mulle joskus krishnojen kirjan, josta ois kymppi pitänyt maksaa, mutta en aio maksaa sitä ikinä, EN IKINÄ!

        Tässä on Juneksen juttua Janssonista, josta löytyy tuo koraanikuvakin, joka oli jotenkin vammainen teko Janssonilta vaikka en itsekkään kunnioita mitään "pyhiä" kirjoja kuten koraania ja raamutta. http://www.jlokka.fi/2017/02/vaara-oikaisu.html


      • alan.muslimiksi
        alan.musulmaaniksi kirjoitti:

        Tässä on Juneksen juttua Janssonista, josta löytyy tuo koraanikuvakin, joka oli jotenkin vammainen teko Janssonilta vaikka en itsekkään kunnioita mitään "pyhiä" kirjoja kuten koraania ja raamutta. http://www.jlokka.fi/2017/02/vaara-oikaisu.html

        Annoin tuossa virheellistä tiotoa, koska luin tuosta hommaforumilta ja siellä puhuttiin pedofiliasyyttestä, mutta oikea muoto lokan mukaan on: "40 päivän ehdollisen tuomion mm. sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasten esittävien kuvien hallussapidosta. Puolustuksekseen hän on esittänyt, että kuvissa esiintyvät lapset ovat 11-vuotiaita, eikä 9-vuotiaita."


    • töissäöissä

      Olen öljyproomuna norjan merellä

    • 1.Kaarlo

      "mitä ammattinimikkeitä palstan kirjoittajilla on."
      Olen diplomi-insinööri sekä lääketieteen lisensiaatti.

      • Koneinsinööri.ei.pap

        Olet siis pakolainen Somaliasta.


      • Koneinsinööri.ei.pap kirjoitti:

        Olet siis pakolainen Somaliasta.

        Luku ja kirjoitustaidoton moniosaaja suoraan pimeimmästä viidakosta


    • kauas_pilvet_karkaavat

      Olen taivaanrannan maalari, tai siis olin, juomisen lopettamisen jälkeen jäin taiteilijaeläkkeelle.

    • 1.....hoitsu

      Kauppatieteen tohtori

    • asdfh3334

      Kaksinkertainen maisteri, toinen tutkinto luonnontieteellis-tekninen ja toinen humanistis-yhteiskunnallinen. Ja kohta filosofian tohtori.

    • gotomokadishu

      Mä en onneks käyny ostamassa viinaa, kun kattelin tätä ketjua päivällä ja näin mikä on aateemisen sivistyksen taso suomessa (pienellä)...

      • Ukkuunkoht

        Täällä juodaan lonkeroa ja piletetään.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe