Tervehdys,
Olen pari kuukautta kärsinyt oudoista oireista. Kieli kirvelee, suussa outoja haavoja, sieraimia polttelee, silmiä aristaa, sormet kihelmöi ja puutuu. Olen rampannut lääkärissä ja laboratoriokokeita otettu tusinoittain. Tulos: umpiterve mies. Keksin vihdoin hakea itse netistä oireiden perusteella syytä ja hei: tämähän voisi olla home- tai mikrobioireilua. Ilmeisesti kodin alapohjassa on jotain pahasti vialla, mitä olemme kyllä jo vähän epäilleetkin.
Kysymys: haluaisin kokeilla hypoteesia muuttamalla jonnekin muualle vähäksi aikaa. Jos tilanne on teille tuttu niin kuinka nopeasti oireet ovat teillä helpottaneet kun olette lähteneet hometalosta pois?
Kuinka nopeasti homeoireet helpottavat?
5
212
Vastaukset
- Lyhytvuokrasuhde
On vamaan aika tapauskohtaista, jotkut oireet voivat jäädä pysyväksikin, sori,
mutta kerronpa oman kokemuksen, että meillä oli kerrostalosaunassa lauteet jossakin homeessa. Olimme asuneet parisen kuukautta ko. asunnossa, kun aloimme ihmetellä oireiluamme. Etsimme heti toisen asunnon, juuri siksi, että jos pahasti altistuu, saattaa sairastua pysyvästi.
Jo parin viikon päästä pois muutettuamme onneksi oireilu hellitti huomattavasti.
Homeitiöt olivat levinneet "lentelemään" koko asuntoon, missään ei voinut oireitta olla, vaikka lauteetkin vaihdettiin. - lyhytvuokrasuhde
Lisäys vielä: ko. asunnon saunanlauteitten (lautojen) alapuolella oli jotain melkein mustaa möhnää, emme heti huomanneet asiaa. Viikonloppuvapailla ja oli oltava jossakin poissa kotoa, se vähän helpotti.
Oireet oli epämääräisiä, oli ylipäätään omituisen "vaikea olo" !
Hengitysteitä ahdisti, luulimme, että astma on alullaan kummallakin. Iho-oireena oli siellä sun täällä punaista pientä ärsytysnäppyä, pientä kutinaa ja silmissä ärsytystä. Oireet oli meillä vähän erilaiset, eri voimakkuuksilla. Väsymystäkin oli, ei kaikkea muistakaan. Mööpelit piti hävittää kaikki, ei voinut ottaa uuteen asuntoon, samoin vaatteet, ettei itön itiötä siirtyisi uuteen asuntoon.
Ei aina käy näin onnettomasti ! Toivottavasti ei sullekaan ! - KokeileVaan
Oireet loppuu heti kun otat lyijymyrkytyksen.
- Neuvoja1
Nämä tarkat ohjeet pitäisi jo lääkäreiden hallita. Verikokeet eivät paljasta mitään noiden testien rinnalla:
http://pappasmurffi.nettisivu.org/laaketiede-vs-terveystiede/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882