Mistä maksullinen nainen? kuusankoskelta

mtvperkele

Olen tullut siihen tulokseen, että minä en koskaan tule ilmaiseksi naista saamaan, joten kaipa siitä kokemuksesta pitänee jonkin verran maksaakin. Rahaa minulla on ihan tarpeeksi, kun kaljaan en koko palkkaani pistä, ja moraalirelativistinkin piirteitä löytyy sen verran, että en huorissa käymistä mitenkään pahana asiana näe. Kysymys kuuluukin: mistä löydän naisen, joka on valmis jakamaan läheisyyttään rahasta?

13

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_ehdotus

      Sanoit, että: "rahaa minulla on ihan tarpeeksi", joten jos lähtisitkin kanssani Roomaan ja maksaisit kaikki matkan kulut meidän molempien osalta, voisit viedä neitsyyteni ja panna minua sen jälkeen niin monta kertaa, kuin mielesi tekee ennen lomamme päättymistä. Miltä kuulostaa? ;)

    • jyysin
    • 3578783

      Itse olin joskus samassa tilanteessa. En tiedä Kuusankosken markkinatilanteesta, suosittelisin Amsterdamiin tai Hampuriin matkustamista. Ikkunaprostituoituina työskenteleviin naisiin on helppo ottaa kontaktia, valinnanvaraa riittää, ostettavan tavaran näkee etukäteen, laatu on korkea ja hinnat halvat.

    • Puutteessa3

      Mistä saisi aidonoloisen miesseksirobotin? Seksi kiinnostaa, mutta en kestä alastomuutta vieraan tai edes tutun ihmisen kanssa. Ja muuten, huorissa käyminen on vastenmielistä.

    • Bbjack

      Pattaya

    • 379379

      Ei taida olla helppoa saada hyvää maksullista Kuusankoskelta. Mene Hampuriin, Berliiniin tai Amsterdamiin katsomaan, missä ikkunassa on sinulle kelpaava runko. Muista vain ennen sisälle menoa neuvotella tarkkaan, mitä maksat ja mitä saat.

    • yksin-ikuisesti

      Ahkerasti vaan ilmoittelet esim työnhaku , työkeikat palstalla. Monet naiset on rahapulassa ja itse löysin sieltä kivan naisen. Olin sen kanssa 4 kertaa ja rahaa meni 1300 euroa. Iskuri treffit on huono, siellä rumia naisia. Suomi24 seksi sivultakin voi löytää.

    • eimaksullinennainen

      Hanki pumpattava Barbara tai pistä ovenrakoon.

    • Hyvä kysymys minä haen kullia 45 _60

    • tattoopower

      Kesällä ainakin ostoskeskuksen penkillä istuu muovipussin kanssa upeita naisia.

      Hintaa en tiedä, mut aamupäivästä luulis olevan halvempi kun on olot.

    • no.nyt.tulee

      Ostarin edestä ja halpa.

    • upeakarvoitus

      En maksaisi kuin siistille aikuiselle reilu 30v romaninaiselle jos pääsisin nuolemaan sitä.

    • Miesyksin-

      Varmaan siellä huono tarjonta mutta matkusta turkuun tai hesaan niin saat tosi nättiä naista noin 250 eurolla. Turussa ja hesassa on laadukkaita maksullisia runsaasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe