Mistä maksullinen nainen? kuusankoskelta

mtvperkele

Olen tullut siihen tulokseen, että minä en koskaan tule ilmaiseksi naista saamaan, joten kaipa siitä kokemuksesta pitänee jonkin verran maksaakin. Rahaa minulla on ihan tarpeeksi, kun kaljaan en koko palkkaani pistä, ja moraalirelativistinkin piirteitä löytyy sen verran, että en huorissa käymistä mitenkään pahana asiana näe. Kysymys kuuluukin: mistä löydän naisen, joka on valmis jakamaan läheisyyttään rahasta?

13

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_ehdotus

Sanoit, että: "rahaa minulla on ihan tarpeeksi", joten jos lähtisitkin kanssani Roomaan ja maksaisit kaikki matkan kulut meidän molempien osalta, voisit viedä neitsyyteni ja panna minua sen jälkeen niin monta kertaa, kuin mielesi tekee ennen lomamme päättymistä. Miltä kuulostaa? ;)

• jyysin
    • 3578783

Itse olin joskus samassa tilanteessa. En tiedä Kuusankosken markkinatilanteesta, suosittelisin Amsterdamiin tai Hampuriin matkustamista. Ikkunaprostituoituina työskenteleviin naisiin on helppo ottaa kontaktia, valinnanvaraa riittää, ostettavan tavaran näkee etukäteen, laatu on korkea ja hinnat halvat.

• Puutteessa3

Mistä saisi aidonoloisen miesseksirobotin? Seksi kiinnostaa, mutta en kestä alastomuutta vieraan tai edes tutun ihmisen kanssa. Ja muuten, huorissa käyminen on vastenmielistä.

• Bbjack

Pattaya

• 379379

Ei taida olla helppoa saada hyvää maksullista Kuusankoskelta. Mene Hampuriin, Berliiniin tai Amsterdamiin katsomaan, missä ikkunassa on sinulle kelpaava runko. Muista vain ennen sisälle menoa neuvotella tarkkaan, mitä maksat ja mitä saat.

• yksin-ikuisesti

Ahkerasti vaan ilmoittelet esim työnhaku , työkeikat palstalla. Monet naiset on rahapulassa ja itse löysin sieltä kivan naisen. Olin sen kanssa 4 kertaa ja rahaa meni 1300 euroa. Iskuri treffit on huono, siellä rumia naisia. Suomi24 seksi sivultakin voi löytää.

• eimaksullinennainen

Hanki pumpattava Barbara tai pistä ovenrakoon.

• Hyvä kysymys minä haen kullia 45 _60

• tattoopower

Kesällä ainakin ostoskeskuksen penkillä istuu muovipussin kanssa upeita naisia.

Hintaa en tiedä, mut aamupäivästä luulis olevan halvempi kun on olot.

• no.nyt.tulee

Ostarin edestä ja halpa.

• upeakarvoitus

En maksaisi kuin siistille aikuiselle reilu 30v romaninaiselle jos pääsisin nuolemaan sitä.

• Miesyksin-

Varmaan siellä huono tarjonta mutta matkusta turkuun tai hesaan niin saat tosi nättiä naista noin 250 eurolla. Turussa ja hesassa on laadukkaita maksullisia runsaasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      112
      1790
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1178
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      220
      1142
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1069
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      875
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      43
      822
    7. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      811
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      784
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      772
    10. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      235
      746
    Aihe