Inkeroisten horot

entineninksalainen

Onko inkeroisissa baarissa vielä muutaman vuoden takaista meininkiä, että sama horo paneskeli suunnillee kaikkia kylän miehiä aiheuttaen pahennusta?

30

4198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samamenojatkuuu

      Mihinkäs se muuttuisi. Äitisi jaksaa vielä naida.

    • Hehehehehez

      Onko inksan muijissa muitakin ku7n jakorasioita?

    • vaikeearvaahehee

      Kukahan on inksan suurin H?

      • kouvolankovinjätkä

        nyt kannattaa kouvolan baarien tyttösten käyttäytyä kivasti
        yrittäviä miehiä kohtaan, jos ei halua nimeään tänne..


    • etelänsuuntaan

      Eräs ainakin on käynyt läpi kaikki inksan ja lähikylien miehet. Kyllä sen kaikki tietää.

      On tainnut lähteä koko kylältä ja parempi niin.

      • Mielenkiinnosta69

        Vinkkiä nimestä?


      • inkxalain
        Mielenkiinnosta69 kirjoitti:

        Vinkkiä nimestä?

        Tuo on helppo. Mikä on tuuli eräällä suositulla kielellä? Siinä ehkä vastaus, luulisin.


      • pääntärisyttäjä

        Koso miks sun pää tärisee kun ajat autoa? ootko arka?


      • Uteliasvain100
        inkxalain kirjoitti:

        Tuo on helppo. Mikä on tuuli eräällä suositulla kielellä? Siinä ehkä vastaus, luulisin.

        Haha.. joo totta turiset...


    • morot

      Kai pierettää kun tärisee!

      • lupuska

        Ajalaan tullut uusi noin 40v oli paksuna ei tiedä kelle mut ei enää.


      • anjalasta

        se on vasta 30 kymppinen ja ajaa valkoisella volvolla...


    • Taidantietää

      Oisko kenties noin. 50 .nen isotissinen punapää?

    • imuimu

      Ai pahus. Tuonkun vielä löytäisi.

    • kouvolankovinjätkä

      ostin sen omaksi

      • Taidantietää

        Tää mimmi oli kyl pahasti alkoholisoitunut jo 10v. sitten ku asu vielä täällä uudellamaalla,Mxxxx oli nimensä. Muutti noin 6v. sitten inkeroisiin.Täällä pojat muistelee edelleen lämmöllä iloista antajaa.


    • hoooweee

      Eiköhän tuo joku yläkerta ole.

    • jokupaikallinen

      Oon kuullut kyseisestä tapauksesta. Ei kyllä vaan tuu mieleen kuka. Nimi ei varmaankaan ollut tuttu kun ei mieleen jäänyt.

      Kuulemma oli pyöreähkö ämmä, nykyään joku 35-36v suunnilleen.

    • ollutko

      Onko ollut töissä baarissa? Onko kylän suurin H?

    • Tumpelo..87

      Saanko minäkin pillua??=)

      • Tumpelo..87

        Kun kerran en saa, niin miesrakkauskin kelpaa


    • kouvolankundi

      itse otan aina väkisin

    • tumpelo..87

      minä itse saan mullista aina pillua...=) voisi olla tiukempaa nuorekkaampaa tosin!!=)

      • tumpelo..87

        taas karvas pettymys kun en saanutkaan mutta onneksi tuli herrasmies ja pelasti tilanteen..=} hän oikein suli suuhuni!!=}


    • Joo_o

      Kantri oli elossa niin siellä oli reilu 20 musta hiuksinen likka N.... Kotoisin tais olla Imatralta... Ei oo näkynyt... Kellään tietoa?

    • Inksassa on niin pöllöjä äijiä ettei ne osaa muuta kun tumputtaa, jo sitäkään asuvat yksin kun ei niitä kukaan huoli. Suunnistustaito riittää hätäseen navin kanssa tehtaan pihaan.

    • innogentbystander

      Kyllä se Toivo Lång on Inkeroisten viisas. Ette te vähempiälysit kykene samaan kuin Toivo!

    • inkeroislainen

      Eiköhän meidän inkeroislaisten tulisi järjestää kunniatilaisuus Toivo Långille. Niin paljon Kouvolan Inkeroinen on saanut toivon levittämää mainetta maailmalla!

    • IhailijasiInkeroinen

      Älkää moittiko Toivo Långia! Hän on Inkeroisten viisain, hyväsydämisin ja lahjakkain mies. Iloitsee naapurinsa sairaalaan joutumisesta!

      TSEMPPIÄ SINULLE TOIVO! Jatka entIseen tapaan!

    • toinennaapuri

      NIN ON! Hän on pyytänyt jumalaltaan Geologialta tälle uusia voimia ja terveyttä. Itse hän on luvannut käydä katsomassa kukkapuskan kanssa joka päivä!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe